Oireet

jennyhannele, toivotaan, ettei ole mitään vakavampaa. Tsemppiä odotteluun. Mä kävin ostaa eilen rannekkeet, kun tänään pitää lentää ja muutenkin helposti tulee koneessa paha olo, jos yhtään hytkyy. Katsotaan auttaako, keli on ainakin hurja, joten saattaa vähän keikuttaa.
Mä käytin aikanaan rannekkeita kun refluksi puhkes, mulla ainakin tuntu toimivan. Mä kans meen perjantaina ostamaan rannekkeet! :)

Mulla ei rannekkeet auttanu viimeks yhtään, vaikka kuinka etsin sitä oikeaa paikkaa. Ei kyllä laattakaan lentäny, et voihan se olla, et jos pahoinvointi ois ollu pahempaa, niin ois ollu apua. Mutta siihen jatkuvaan kuvotukseen en löytänyt niistä apua.

Ei mullakaan ollu rannekkeista yhtään mitään apua vaikka oksensin paljon yms. Nyt en ees mieti sitä vaihtoehtona jos pahoinvointia tulee.

Tänään 7+1 ja eilen rantautu tännekkin etova olo.. :( hyiyäkällöööö!... kunhan ei tarvis oksentaa. Mä vihaan sitä hommaa ylikaiken..

Ikävä kuulla että ne rannekkeet ei oo auttanu. Harkitsin jo vähän et hommaisin, mut enpä taida..

Mä vaivun kyllä ihan epätoivoon tän pahoinvoinnin kans kohta, ei mitään muutost vaikk oon tota primperaniakin koittanu syödä. Laatta lentää ihan samaan malliin, en oo koht viikkoon syöny ku jogurttia. :(

Ainakin tänään auttoi rannekkeet tai sitten mun ei vain tullut koneessa paha olo, toisaalta nukuin koko matkan. Sain jotain matkapahoinvointilääkettäkin, mutta sitä en halunnut ottaa.

Verenpaineet 113/65.. Vähän on alempana kun normaalisti, selittää varmaan huippauksen.

Mulla ei ole vielä oikein mitään oireita :) No, eipä rv ole vasta kuin 3+6. Kaksi edellistäkin raskautta olleet vähäoireisia :) Merkittävin "oire" on nyt tuo selkäjomotus, joka normaalisti tarkoittaisi menkkoja. Edellisessä raskaudessa selkäjomo jäi pois plussakierrosta... Siks vähän huolestuttaa... Mut niinhän sitä sanotaan että joka raskaus on erilainen, josko tämä on tällä kertaa ok juttu :)

Onko kukaan muu huomannut korkeampaa leposykettä kuin ennen raskautta? Eilen huomasin ekan kerran illalla sängyssä, siis tuntuu että syke varmaan lähemmäs sata, normaalisti n. 70. Ja nyt päiväunilta kun heräsin (huh mikä väsymys) niin sama homma, sydän jumputtaa aika nopeasti. Viikkoja nyt siis 5+6.

Joo korkeempi leposyke on ihan normaali, kun verimäärä lisääntyy.. :)

Okei, hyvä tietää :) kaikenlaisia oireita tulee mitä ei edes oo tullut ajateltua, on tää raskaus sitten ihmeellistä!

En edelleenkään saa nukuttua. Tän on pakko muuttua jossain vaiheessa, koska ilmeisesti äitiyslomakaan ei ole mikään lepoloma...

Tänään olen miettinyt, voiko raskaus vaikuttaa koko persoonallisuuteen. Tuntuu, että jokin olennainen osa minua on poissa. Laukussa olisi nimittäin pieni määrä lakritsaa, mutta ei tee mieli. Sen sijaan teki mieli avokadoa ja raejuustoa, joita sörssäsin ruisleivän päälle. Pitäisikö tästä olla huolissaan? Kai jossain vaiheessa palaudun normaaliksi?

Sissis, kyllä ainakin miulla nuo erilaiset himot on jääny vaan raskausaikaan.. Toivottavasti saat nukuttua paremmin kunhan hormonit vähän asettuu :)

Mannikka toi huippaaminen kuulostaa tosi tutulta, yhtään jos nousen liian nopeasti, ni johan pyörryttää ja silmissä sumenee. :wacky:

Lilium mulla kanssa sykkeet tuntuu olevan yhtä korkeella, ku jossain maratonilla ois.. Välillä ku yrittää käydä nukkumaan, niin ihan häiritsee se kun kuulee sydämen lyövän tuhatta ja sataa. :confused:

Sissis mulla myös uniongelmia edelleen. Väsyttää ihan hitoksee, mut sitten ku meen sänkyy, niin oon jossain ihmeen unen ja hereillä olemisen välimaastossa! :shifty: kyllä se varmaan helpottaa kunhan nää ihanat hormonit vähän tasottuu tästä... Sitä odotellessa! :wink

Joo, täällä kans uniongelmia. Päivisin väsyttää hulluna mutta illalla kun pitäis nukahtaa niin eipäs tuukkaan uni ja jos tulee niin ei kauaa kun pitää herätä pissalle..

Miekin yritin nukkuu päikkäreitä, mut en saanu unta. Ja nytkin edelleen keikun ylhäällä :rolleyes:

Minua taas kerran alkoi ahdistamaan oireettomuus, kun luen teidän oireita. Tänään on ollut todella helppo päivä, vähän etovaa oloa ainoastaan lounaan jälkeen. Jomotteluja alavatsallakaan ei ole ollut pariin iltaan... Tosin muistan, että ekasta raskaudesta oli paljon ja tokassa paljon vähemmän. Mun on varmaan sittenkin pakko vaihtaa mielipiteeni varhaisultrasta ja mennä sinne, jos en saa lisää oireita. Yritän ajatella positiivisesti ja miettiä, että mun kaksi edellistäkin raskautta on ollut tosi oireettomia. Onko täällä muita oireettomia?

Hoi, täällä toinen oireeton. Mulla ei oo niin mitään. Ekastakin oli tosi vähän, mutta nyt vielä vähemmän...

Ja unettomille: mulla oli viimeks samaa alkuraskaus, mutta lopussa nukuin ehkä paremmin kuin koskaan aiemmin ja sama hyväunisuus jatkui synnytyksen jälkeen! Toivoa siis on :)

Viveka mulla on ollut kanssa oireetonta ja oon ollu todella pirteä, ei oo lainkaan ollut esimerkiks sitä paljon puhuttua väsymystä. Mistään tuntemuksista ei osais sanoa et oisin raskaana, ainoastaan testaamalla. Mietin kanssa varhaisultraa jos sillä saisi jonkinlaisen mielenrauhan mut toistaseks oon vaan tyytynyt positiiviseen ajatteluun :happy:

Eilen illalla kyllä alkoi sit huippailu ja sitä on jatkunut tän päivän et aina saa jostain ottaa tukea kun nousee, mut pahoinvointia tai etomista ei oo ilmaantunut.

Takaisin