Oireet

Onnea mamma! Eikö osanneet sanoa mistä johtui? No pääasia että kaikki on hyvin! :)

Ei osannut..epäili et kohdunsuulta tai jostain mut ei kohdusta kun ei mitään siihen viittaavaa näkyny ultrassa :)

No sepä on hyvä :) oisko limakalvot sit kuivat? Suositteliko jotain kosteuttavaa voidetta?

Ei se mittää suositellu. . Entiiä kyllä mistä tuli muta toivottavasti jäi tohon yhteen kertaa säikäyttää aina niin noi vuodot

Varmasti säikäyttää :/ apteekista saa reseptittä noita emätinvoiteita/puikkoja, jospa niillä välttäs uudet vuodot. Farmaseutit osaa yleensä hyvin suositella mikä auttas ja mitkä sopii raskaana :)

d8361cc8ce1c0940fcafe59b559c524d

Mamma96, kiva kuulla, että sulla on kaikki hyvin ja selvisit pelkällä säikähdyksellä. Ihmetyttää kyllä miten neuvoloissa on niin erilaiset toimintatavat. Mulla nimittäin nyt 6+0 ja verinen vuoto alkoi jo toista viikkoa sitten. Pääsen neuvolan ultraan vasta ensi viikolla 7+2 ja nyt on vaan seurailtu tota hcg arvoa. No, eipä tässä muu auta kuin odotella. Mulla ei ole vieläkään mitään raskausoireita, se vähän huolettaa. Ei ollut kyllä edellisessäkään raskaudessa, ekat oireet/vaivat tulivat vasta puolivälin jälkeen. Mutta silti vähän huolettaa, kun ei edes pienintä kuvotusta ole ilmaantunut.

No onpa kyllä kumma :o täällä olen kyllä aina päässyt samana päivänä ultraan jos on huolettanut tai vuotoja ollut :o en edes jaksais olla nuin pitkään epätietoinen :o Marjuska

Täällä kauhea ahdistus päällä. Kävin niit virtsatestejä antamassa viimeviikolla, soittelin tuloksia ja sanottiin, et kaikki on aavistuksen poikkeavia ja soittoaika omalle lääkärille. Sen enempää ei kertonut sen puhelun yhteydessä.... Ihan siis perus bakteerikannat tms otettiin.. Huolettaa :(

Täälläkin pääsee kyllä ultraan jos vuotelee tai jos on kipuja..

Jennyhannele, toivottavasti ei oo mitään ihmeempää! Jos on vti niin siihen vaan perus antibiootit..

Jennyhannele, kurjaa odotella.. Koska sulla on se soittoaika? Inhottava kun tietää et on jotain poikkeavaa muttei tiedä mitä :sad001 tsemppiä!

Mamma96 hienoa että teillä kaikki hyvin! :)

Täälläkin lähes oireeton raskaus tällä hetkellä. Ekasta oksensin kutosviikosta varmaan toiselle kolmannekselle. Nyt ihan pientä kuvotusta välillä,väsyttää ja rinnat vähän aristaa. Palelu nyt on ihan perus, siitä epäilykset heräsikin kun joulun ajan palelin ihan kokoajan. Säännöllisesti pitää syyvä ettei tuu huono olo. Toisaalta sitten jos se tulee ni siihen ei auta varmaan mikään. Jospa tuolla pikku kirpulla olis silti kaikki hyvin vaikkei kauheena oireita ookkaan :-)

Jennyhannele, aijaa :/ niin millon saat tietää?

jennyhannele, toivotaan, ettei ole mitään vakavampaa. Tsemppiä odotteluun. Mä kävin ostaa eilen rannekkeet, kun tänään pitää lentää ja muutenkin helposti tulee koneessa paha olo, jos yhtään hytkyy. Katsotaan auttaako, keli on ainakin hurja, joten saattaa vähän keikuttaa.

Takaisin