Oireet

Joku mainitsi täällä levottomat jalat aiemmin... Onko kellään ollut hyvää konstia siihen? Mulla on siis muutenkin levottomat jalat olleet lapsesta asti, edellisessä raskaudessa se oli ihan hirveetä! Illalla jo alkoi kipu ja "pakko potkia", ja jatkui aamuyöhön. Olin ihan poikki ja järki meinasi lähteä.

Mulla on niin pikkuannoskin nii 7pv lopetus annos ja sit saa kokonaan heittää pois. Varmaan aika paljon lievempää ku toi Venla lääke jennyhannele :) netistä luo ite että vastasyntyneelle voi tulla happi ongelmia ja sinisyyttä ja kouristuksia ja vaikka mitä hyi

Elisinha eikös magnesiumin pitäs auttaa levottomiin jalkoihin?

Ja minusta on tyhmää että noita muka saa raskausaikana syödä jos vastasyntyneelle voi tuollaisia ongelmia syntyä niistä nii kylläkai ne siellä mahassaki vaikuttaa :o

Mamma eiköhän noissa aika tarkkaan punnita hyödyt vs haitat jos päätyy syömään..

Siis lääkäri miettii tietysti!

Joo siis en ketään syyllistä joka syö noita lääkkeitä raskausaikana.. mutta silti jotenkin hirvittää.

Mä olen myös käsittänyt että mangnesium auttaa suonenvetoihin ja levottomiin jalkoihin. Vähän ehkä jalkaa tärisyttää itselläkin, mutta oletan että se liittyy tupakoinnin lopettamiseen, vaikka tosi vähäistä se olikin ennen plussaa.

Entiedä kuuluuko tämmöiset tänne mutta tietääkö kukaan mistä saa apua tällaiseen hirveään ahdistukseen ja pelkoon synnytykseen.. olen kyllä synnyttänyt jo kaksi kertaa mutta viimeisestä jäi pahat traumat kun syntyi kuolleena. Se syntymän jälkeen se hiljaisuus jäi niin hirveäksi kolkuttamaan päähän ..

Mamma ainakin täällä äitiyspolilla toimii pelkopoli johon pääsee keskustelemaan synnytyksestä. Itse kävin esikon syntymän jälkeen ja olen myös menossa tässä raskaudessa..

Ja pahoittelut :'( on varmasti ollut kamala kokemus. Eikö sillon tarjottu keskusteluapua :o

Mamma aivan kamala kokemus sulla! Olen tosi pahoillani <3 Mulla myös traumaattinen synnytys ja aion pyytää lähetteen pelkopolille. Usko omaan kehoon on nollassa.

Lälly oliko siullakin kiireellinen sektio takana? Itsellä oli ja jotenkin jäi tosi epäonnistunut fiilis koko hommasta ja ensimmäiset puoli vuotta itkin aina kun ajattelin sektiota. Pelkopolikäynti helpotti onneksi hieman..

Sillä oli se 18 trisomia kromosomi häiriö.. huomattiin vasta 1pv ennen syntymää.. hirvittää että mitä jos jää huomaamatta jotakin taas ultrassa.. vaa onneks kaikki seikat saa. Entiiä ootteko lukenut sitä mun synnytyatarinaa. Oli kaksplussassa siinä aitilandiablogit synnytystarinoissa

Ja synnytin kuitenkin yli rv34 ja silti jäi huomaamatta se häiriö :o

Mää oon tainnu lukea sen tekstin.. Pahoittelut mamma, varmasti aivan kamala kokemus :(

Voi, luulis noi kromosomihäiriöt löytyvän aiemmin :(

Voi kauhee Mamma96 :(

Täällä aion mennä keskustelemaan edellisestä synnytyksestä, pitkä synnytys takana ja menetin paljon verta ja vauvan pisteet oli huonot ja jäänyt ittee vaivaamaan, niin haluun käydä keskustelemassa, en tiiä kuuluuko se pelkopolille mut kunhan joku kertoo ja näyttää sen epikriisin. Tosi moni on saanu sen mukaansa van eivät kyllä mulle antany, enkä älynnyt ite kysyä.

Takaisin