Oireet

Joo kipua on monesti raskaana. Mä otin illalla oxycodonen eli tosi vahvan kipulääkkeen. Se kun ei kipua vienyt älysin ettei kyl normikivusta voi olla kyse. No nyt jonotetaan labraan ja sit ultra. Parin tunnin päästä ollaan viisaampia.

Oliko sulla Wheelchair Mama tostaina se hcg verikoe, mikä sun tulos oli silloin? Mä odottelen tulosta omastani, kävin tänään aamulla. Epäilen edelleen keskenmenoa, mutta katsotaan nyt. Vuoto on loppunut eikä ole kipuja.

Tsemppiä sulle Wheelchair Mama, toivottavasti sulla kaikki hyvin!

Jennyhannele, hienoa et kaikki hyvin! Toivotaan et lääkkeet auttaa :)

Tsempit wheelchair mamalle ja marjuskalle..

Hcg vain 59. Kyl se kesken on mennyt. Odotan vielä ultraan ja toivon et tulisi itsenäisesti pois. Ja et olisi kuitenkin kohdussa eikä muualla.

Wheelchair mama pahoittelut :-(

Eikä Wheelchair Mama :'( Oon tosi pahoillani keskenmenosta! Jaksamisia, nää on ihan hirveitä juttuja <3

Taitaa mulla hormonit heittää noita tunnetiloja, äsken tuli itku kun näin Lemmyn maito mainoksen, mä en normaalisti itke juur koskaan.

Kiitos kaikille
Menin ultrahuoneeseen. Ja tätikyseli tietoja.
Sit totesin itse ettei hgc taida luvata hyvää. No lääkäri siihen totesi ettei sillä ole niin merkitystä.
Mä en ymmärrä. Miksi sitä seurataan jos ei sillä merkitystä?? Kuulemma pääasia on et nousee.
Ultrassa ei nähnyt mitään alkiota tms. No kohdunlima kalvo kuulemma niin paksu et sopii raskauteen.
Uusi ultra 22.1. ja silloin pitäs nähdä jo alkio. Epäili et olisin raskautunut vasta viikko myöhemmin. Et olisi vasta 4+1.
Nyt oon itekki ihan sekaisin. Kaipa odotan pahinta mutta odotan nyt tuon ultran. Ensi torstaina kontrolli verikoe ja sit vielä ennen ultraa verikoe. Seurataan lähteekö arvo laskemaan.
Kipuihin ei osannut ottaa kantaa. Vuoto on ihan normaalia. Sekin loppui jo. Jos on kasvukipuja niin voi luoja.

Mites Marjuska sulla tilanne?

Wheelchair mama onpa jännä.. Toivotaan kuitenki parasta!

Mie nukuin äskön varmaan parin tunnin päikkärit ja nyt en meinaa saaha itteeni käyntiin.. :eek:

Takaisin