Oireet

Täälläkään ei tapahdu mitään. Visusti ollaa hyvässä asennossa massun sisällä ja potkutellaa mammaa niin, että tuntuu kantapäillä oikee työnnetää/venytellää kunnolla :happy:

Meillä vaan pyöritään mahassa ja vaihdetaan puolta joka yö :) Ilmeisesti siellä on mukavaa. Sanoinkin miehelle et on se varmaan melkoinen muutos pienen ihmisen elämässä tuööa mahan ulkopuolelle :)

Mulla aina alkaa sellainen polttava tunnevatsassa eli supistus kun meen maate ja on selkeetä huiput yms ja helpottaa pikkuhiljaa ku nousen ylös. Mistähän tää johtuu? Tuntuu tyhmältä soittaa synnärille kovista kivuista jos ne sit on laimenu ku en makaakkaan enää

Oon illan katsonut leffaa jumppapallon päällä ja tässä tulee iha hyviäki supistuksia välillä, sit ku vaihdan sohvalle tai ylipäätään nousen pois pallon päältä nii supistukset loppuu. Tekis mieli istua tossa pallolla nyt nii kauan et sais lähtä synnärille :D

Samaa mietin itr et pitäisikö vaa maata ja sit soittaa itku kurkussa jos menee niin pahoiks ettei enää kotona pärjää. Ja sit kun on siellä pystyssä ni kaikki oireet ois kadonnut :banghead:

Oon illan katsonut leffaa jumppapallon päällä ja tässä tulee iha hyviäki supistuksia välillä, sit ku vaihdan sohvalle tai ylipäätään nousen pois pallon päältä nii supistukset loppuu. Tekis mieli istua tossa pallolla nyt nii kauan et sais lähtä synnärille :D

Täällä ollut jo pari viikkoa ihan samanlaisia oireita. Yks päivä istuinkin jumppapallon päällä yli tunnin ja supisteli selvästi 2-3 minuutin välein reilun tunnin, mutta siitä kun menin viimein takapuolen puutuessa sohvalle lepäämään niin supistukset tyssäs siihen :D

Päivän mittaan supistelee myös tosi usein eli aina kun bebe työntää itseään mahan läpi, mitä kummallisimpiin asentoihin. Ihan jo muistuttavat synnytyssupistuksia ja saa haukkoa henkeä irvistellen. Silti en tajuu miks tää ei lähde kunnolla käyntiin :( Limatulppa lähti eilen ja vieläkin on vuotanut vähän väliä sellaista ruskeaa limaa.

Mulla aina alkaa sellainen polttava tunnevatsassa eli supistus kun meen maate ja on selkeetä huiput yms ja helpottaa pikkuhiljaa ku nousen ylös. Mistähän tää johtuu? Tuntuu tyhmältä soittaa synnärille kovista kivuista jos ne sit on laimenu ku en makaakkaan enää
Mulla tuli edeltävä viikonloppu ennen synnytystä just vastaavia. Aina loppu kun nous ylös.. 3päivää niitä tuli ennenkun alko kunnolla.

Täällä oli koko eilisen päivän ihan jäätävä olo. Maha oli kovana jatkuvasti,menkkajomoa myös, välillä oksetti ja lisäks tuntu että muksu porautuu mahasta läpi ihan just. Panadol helpotti hiukan oloa, vei pahimman pois. Nyt on yö menny pyöriessä ja asentoa hakiessa. Hikikin virrannut koko yön enemmän tai vähemmän.

Alkais jo tapahtua! Ärsyttää nää jatkuvat kivut ja heikot olot. Mulla on kipeytyny nivuset ja sisäreidet on sen tuntoset ku ois tehny salireenirääkin kylmiltään muutaman vuoden tauon jälkeen. Panadol ei auta yhtään ja kaikki liikkuminen varsinki sängystä ylös nousu on kivuliainta. :(

Täällä kiristää taas masua yhtenään kovasti, mutta edelleen selkeää säännöllistä kipua odotellessa.. Auttaisikohan edistymisessä jumppapallolla pomppiminen? :joyful: kera romanttisen komedian :happy090

Tänää ollu liikkeessä koko päivän ja hoidellu asioita kaupungilla. Vähän väliä vihloo alas ja kiristää niin,että joutuu irvistää välissä.
Sitte tulee tälläi äkkiväsy ku pääsee kotii huh:bored:On tää rankkaa ihan kohta ois rv 39 :rolleyes:

Mä sain yhen ikkunan aamulla pestyä ja reippaasti käveltyä kampaajalle ja takas. Koko ajan supistaa ilman selkeetä taukoa, ei vielä kuitenkaan mitenkään kummallisen kivuliaasti :o Taidan ruveta harjottelemaan tota supistusten kellottamista :D

Samaa supistelua täällä. Kävin äsken reippaalla kävelyllä ja koko ajan sattui ja supisteli. Lisäksi tanssin tänään ja olen hyppinyt jumppapallolla. Miten niin haluan jo synnyttää? ;) loppuviikko pitäs viettää appivanhempien luona maalla puintihommissa. En uskalla jäädä yksin kotiin, niin pakko lähteä miehen mukaan. Ainut mikä mut tilanteesta pelastaa olisi synnytys :D

Kiristys jatkunut täällä kans kovana ilman taukoja :eek: ja ollut jo koko päivän. Enteileeköhän tämä mitään vai tyssääköhän taas? :bored: kylkimakuulla tuntuu hieman helpottavan nyt. Tekisi myös mieli kellottaa, mutta miten sen tekee, kun ei selkeitä taukoja? Illan saunaa odottaessa :)

mä oon ainakin ihan pihalla tosta supistuksen kellotuksesta. Ja kun tuntuu ettei älyä millon supistus alkaa ja millon loppuu. Onko nää sitten niitä harjoitussupistuksia, ettei saa tolkkua miten kauan kestää.

Viime yönä täällä sai nukuttua yhtenäisesti sen 7h ää. No aamulla lähdettiin Nuuksion reippailemaam ja 7km lenkki siellä metsässä ja kyllä muuten tuntuu haaroissa. Äsken vielä parin kilsan lenkki kun piti olla pois kotona asunnon näytön takia. Lenkillä jo supisteli pari kertaa aika kipeästi ja nyt toivon että vahvistuu, kuitenkin 39+5 jo. Saisi ensi yönä tapahtua :wink
Ite latasin tota kellotusta varten puhelimeen sovelluksen kun en mä muuten osaa :facepalm:

Mullakin on sovellus ja esikoisen kohdalla oli kyllä ihan selvää milloin alkaa ja loppuu sit kun supistukset oli kipeitä. Sellaisia samanlaisia ei oo vielä tällä kerralla tullut. Yleensä ne on selkeitä, mutta joillain sit taas ei...

Takaisin