Oireet

Mulla on väsymys ihan omaa luokkaansa vois vaan simahella koska vaan. Silti olis energiaa puuhastella,mutta ahdistaa ku olo on niin kömpelö ja kaikki tuntuu hankalalta.
Alkaa ihan ärsyttää olemaan näin kömpelö/rampa..
Sitten se johtaa siihen että äkkiä lopahtaa huvitus ja energia loppuu pienestäkin tekemisestä.
Varmaa tällä flunssasta toipumisella voi olla viellä osuutta asiaan.
Tunnen itteni vaa niin isoksi että ei jaksais kanssa enään.

Mustikkakeitto uskoisin että nuo on suppareita sellaista kehon valmistautumista. Sitä ei osaa sanoa yltyykö ne sitten tositoimiin,mutta kuulosta jonkin asteisilta supistuksilta.

Ei voi olla totta hyvät ladyt. Nyt alkoi vielä kurkkukipu :yuck: ja tänään laskettu aika!!! Kunpa se ei tästä pahenisi eikä vaan nyt tarttuisi mieheen! :confused: hirvittää ajatuskin siitä, jos sille tulisi joku kova nuhakuume eikä se pääsisi synnytykseen :nailbiting: illan saunaa odotellessa ja toiveena niin saada synnytys pian käyntiin. Paitsi tuo yltyvä kurkkukipu epäilyttää kyllä... väsymys myös jäätävä päivän ostoksien jälkeen

Nii ja lisää tyhmiä kysymyksiä näin ensisynnyttäjältä: voiko kohdunkaula lyhentyä ilman niitä "oikeita" suppareita? Kun mulla oli parissa viikossa lyhentynyt 3cm:stä 1,5cm:ään, ja en kyl oo huomannut siinä välissä kokeneeni mitenkään kummallisia suppareitao_O

Nii joo ja sit on tullu tää mahan sekaisuus. Jo monta päivää.Ummetuksesta enää mitään tietoa:woot: voisko tässä kohta olla lähtö lähellä vai onko tää vaan toiveajattelua :hilarious:

Mun mielestä en oo tuntenut vielä oikeita supistuksia, harkkasuppareita on päivittäin. Kävin sairaalassa tarkistuksessa ja totesivat kohdunkaulan lyhentyneen olemattomaksi. antoivat mulle ennusteeks että yliajalle ei tämän kanssa ainakaan mennä! :) eli mulla ainakin muut kuin oikeet supparit on vaikuttanut kohdunkaulan lyhentymiseen.

Kääk! En saa unta kun harkkasupistukset kiristää mahaa.. Vessareissulla huomasin kohtuu kirkasta verta liman seassa. Onko tää nyt sitä limatulppaa sitte? Kipuja ei oo niin en huolestu.. Tai ainakaan panikoi. :D Olen vieläpä yksin kotona :O ei varmaan tuu uni silmään taaskaan..

cenni tsemppiä sinne, täällä ollaan närästyksen takia hereillä, oksennus nousee suuhun saakka, jos on makuullaan. Joten miten tässä nukkua. Mulla itellä ollu kans harjoitussupistuksia välillä enemmän ja välillä vähemmän. Mut en oo huomannut mitään limatulpan lähtöä. Tämä voisi jo syntya alkaa jo tympimään tän mahan kanssa olo ja nää yölliset närästykset. täällä siis nyt rv 38+2

Toinen vessareissu varmisti sen ku irtos ihan kunnon kimppuun verensekasta mönjää. Piti laittaa miehelle viesti et varalta pitää puhelimen hollilla :) vaikka eihän se vielä mitään välttämättä meinaa.

Täällä myös aamusta bongattu limatulppa. Oli sen verran iso klönttä, että ei voi erehtyä :D No jo oli aikakin näillä viikoilla. Ehkä sitä alkaisikin jotain tapahtumaan ennen joulua.. Ehkä. Rv 41+1.

Täällä myös neljän aikaan tuli vessakäynnin yhteydessä parikin kertaa verta Liman mukana mitä ei ennen oo tapahtunut. Juurikin sellaisia vähän kuin verisuonia tuli pönttöön että paperiin. Tän jälkeen kuudelta alkoi suht kipeät supistukset aina maatessa. Nousin äsken ja ne ei sitten taas pystyssä ollessa tunnu muuten ku niin että vatsa menee ihan kovaksi palloksi. Toivottavasti pikkuhiljaa etenisi nyt :arghh:

täältä kans tsempit teille, toivoisin itselleni myös samoja oireita, täällä vaan välillä vihloo ja supisteluista ei oo taas tietoakaan. :(

Tsemppiä kaikille! Itsellä mieli vähän maassa, kun niin kovasti odotan myös tositoimia, mutta ei vieläkään :sorry: Mutta nyt ulkoilemaan vähäksi aikaa :joyful:

Täällä ei supparit oo pahentuneet joten odotellaan.. Tsemppiä tositoimiin päässeille! :)

Täällä kans laantu mut ehkä ens yönä . Kolme yötä aikaa ennen ku menetän järkeni:dead:
Pitää mennä portaita vetää illalla ku tää kuumuus laskee vähän ja illalla käyttää miestä hyväksi haha

Aina ei supistusväli tai kesto kerro kaikkea. Mäkin kellottelin ja olin kotona, kivut ihan siedettävissä ja sitten kun lähdin, niin autoon noustessa tulikin vedet ja sairaalassa ehdin vaihtaa vaatteet ja pää näkyiki jo.
Kaikki suunnitelmat ja toiveet roskiin :D
Ajattelin kans, ettei tällä kertaa lähtis "turhaan" näytille tai liian aikasin sairaalaan..

Takaisin