Oireet

Meillä liikutaan vielä tosi paljon, mutta toisaalta vasta 37. viikko tulossa täyteen. Nyt tuntuu siltä, että pieni haluaisi jo kääntyä raivotarjontaan, mutta ei enää löydä hyvää reittiä. Voin olla väärässä, mutta myllerrys on kova ja mulle aika ikävää. Lopputuloksena on se, että pieni on hetken aikaa vinoittain ja lopulta palaa tuttuun perätilaan.

Mulla on taas yks hetkeksi hävinnyt oire palannut takaisin: ihan kauhee nälkä, koko ajan! Syön kuin hevonen, onneks sentään herkkujen lisäksi myös kunnon ruokaa...

Toivottavasti vauvelit mahtuu ja malttaa vielä kääntyä raivotarjontaan, kyl se semmonen mylläkkä oli täällä ainakin että huomas :)

Sissis, täällä on ihan samat tuntemukset...

Kätilö kehotti jättämään leivän pois ja keskittymään keittoruokavalioon (keittoa vaikka viisi kertaa päivässä), että suolisto veisi vähemmän tilaa. En tiedä, onko tästä mitään hyötyä, eikä mulla oikeastaan enää riitä uskoa siihen, että vauva omin voimin onnistuisi kääntymään. Mulla on ulkopuolinen käännösyritys sairaalassa ylihuomenna.

En tiedä, onko tästä jo aiemmin ketjussa asiaa, mutta käykö muille silleen, että menee (kipeistä) harjotussupistuksista maha sekasin? Itellä tuntuu, että pitää heti mennä kiirellä vessaan, ku tulee eka supistus. Ei sinällänsä mikään ikävä vaiva, ku ei maha oireile muuten, mutta mietin vain, onko muilla samaa.

Minulla ainaki menee helposti vatsa sekasin. Ei oo ollu vielä juurikaan tunnistettavasti kipeitä supistuksia, mut poltot selässä saa mulla aikaan sen, että voipi tulla kiirus vessaan hetken päästä.

Mä en oo yhdistänyt supistuksiin, mutta nykyään kyl harvinaista että maha ei olis sekaisin :D

Mulla on ollut koko raskauden ajan kivuliaita harjoitussupistuksia ja varmaan myös osittain niistä johtuen maha jatkuvasti sekaisin.

Mulla jomottelee epämiellyttävästi oikeelle puolelle alavatsaa ja -selkää ja se heijastelee lonkkaan ja pakaralle. Tätä on nyt välillä ilmaantunu viikonlopusta lähtien. Kaveri mönkii tuolla jossain alhaalla ja painaa inhottavasti vihloen virtsarakkoon. Ihanat olot taas!

Mulla toista päivää meinaa tulla ripulia vatsasta, mistähän voisi johtua? :/ Plus ihanat iskiaskivut joka yö ja närästys..

Täällä kanssa ollu maha aika sekaisin melkeen viikon. Selkeää muutosta vatsan toiminnassa siis.
Öisin alkanu tulemaan kanssa sukkapuikko tuntemuksia niin kovin,että niihin herää.
Jos yrittää kääntyä kesken unien selällee alkaa jäätävä kipu vatsassa alhaalla oikealla.
Huomena onneks viimonen lääkäri ja ultra pääsee vähän kuulemaa mitä tuolla tapahtuu.

Mulla ainakin supistukset heittää vatsan löysälle ja iskee kiire. Eipä tässä kyl pitkälle kotipihasta pääse edes lyllertämään enää kipujen kanssa, ni ihan turvallisen välimatkan päässä vessasta :D

Mulla kans supistukset löysyttää vatsaa ja tänään on koko päivän tuntunut siltä, kuin kävelis keilapallo haaroissa... Ei kyl kauheen kivaa...

Mua vaivaa närästys sekä ummetus, mut mullakin supistukset onneks löysyttää vatsaa. Tänään on ekaa kertaa kokopäivän ollu luovuttaminen mielessä että tulis jo vaikka viikkoja ei oo ku vasta 35+1. Kokopäivän ja yön poika kääntyilly kyljeltä toiselle ja tuntuu että alimmat kylkiluut on siitä ihan hellänä. Lisäks vessassa saa ravata yölläkin 4-5 kertaa eli siinä ei sit paljoo nukuta. Sit meneekin kokopäivä ihan koomassa. Ylösnousu sattuu, kävellessä huimaa ja tulee sukkapuikko tuntemuksia mitä tulee myös kun käy vessassa. Ruokahalu on olematon ku ei tee mitään mieli syödä ku pelkää närästyksen pilaavan sit loppuillan ja yön. Onneks viikon päästä on lääkäri niin saa tietää missä mennään. Toisaalta ei haluis ajatella näin ku pitäis olla vaan hyvillään et poju siellä virkeenä myllää kasvaa ja kehittyy, eihän sitä odotusta oo onneks enää kauaa jäljellä:)

Aamu pahoinvointi taitaa tehdä paluunsa,toista aamua jo tosi oksettava olo.
Kaikenlisäks tuntuu ettei vauvakaa oikee liiku kunnolla.
Onneks on se lääkäri nyt aamusta. Pistää vaa huolestuttaa kovin ku liikkeet ollu tosi vähäisiä.

Takaisin