Mulla kans alatietutkimus aiheuttaa supisteluja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ollut alusta asti omeprazol käytössä närästykseen ja se auttoikin yhdessä vaiheessa hyvin. Mut nyt viikoilta 34+ ei mikään oo jeesannu. Aamusin herään usein järkyttävään närästykseen ja ei mieli tee myöskään syödä mitään. Tää loppuraskauden närästyshän usein johtuu siitä, kun bebe painaa vatsalaukkuun.. Mulla ei edes vauvan laskeutuminen oo helpottanut. Noh onneksi enään alkuviikko ja torstaina toivottavasti kaikki olot helpottuu, beben synnyttyä :) Tsemppiä närästykseen, se on todella inhottavaa :/Kurjilta nuo kivut kuulostavat, Mamis ja muutkin. Mulla on nyt ollut tässä suhteessa helpompaa. Eilen illalla sattui, kun vauva ilmeisesti yritti kääntyä siinä valitettavasti onnistumatta. Päivällä käveltiin jonkin verran kaupungilla, mutta minulla ei ollut edes käsilaukkua kantamuksena, joten jaksoin paljon paremmin.
Närästyksen suhteen mennään koko ajan huonompaan suuntaan. Luulen, että olen yrittänyt kärvistellä liian kauan. Sain lääkäriltä keväällä närästyslääkevinkin, jota on turvallista käyttää raskauden aikana sekä lääkärin että lääkkeen selosteen perusteella. Ihan tavallinen Gaviscon siis. Minulla toimii, joillakin ei. Apteekissa kuitenkin sanoivat, ettei sitä saisi käyttää pitkiä aikoja tai säännöllisesti, joten olen yrittänyt pärjätä ilman niin hyvin kuin mahdollista. Manteleiden syöminen helpottaa välillä vähän, mutta kovin tehokas keino se ei ole. Nyt on menty siihen, että ruokatorvea korventaa jo ennen kuin ruoka on mahassa. Monien hedelmien syöminen tuntuu pahalta, samoin veden juominen. Jugurtti ja tomaattikeitto ovat hankalia. Laskettuun aikaan on kolme viikkoa, joten ajattelin lopettaa kärvistelyn ja syödä tuota närästyslääkettä ohjeen mukaan loppuraskauden ajan, jos se tuntuu tarpeelliselta.