Ottavat osastolle yöksi ja huomen aamulla lisää labroja ja ylävatsan ultra. Mä niin mielelläni olisin kyllä ollut kotona yötä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kertaus – opintojen äiti. Mitenkäs me suhtaudutaan harjoitussupistuksiin näillä viikoilla (36. meneillään)? Haittaako, jos niitä on aika usein ja säännöllisesti, ja voiko niitä saada jotenkin rauhoittumaan. Yllätyin, kun siihen sikiön pulssia ja kohdun toimintaa seuraavaan juttuun (miksi sitä sanotaan?) oli jäänyt merkit supistuksista viiden minuutin välein. Lääkäri kysyi, huomasinko niitä, ja ei ollut huolissaan, kun en ollut huomannut. Sen jälkeen olen alkanut uskoa, että nämä jatkuvat vatsan kovettumiset saattavat harkkasuppareita. Eivät ne satu, mutta tuntuvat ikävältä ja niitä tosiaan on aika usein, myös levätessä... En tiedä, johtuuko tämä siitä, että eilen kävelin vahingossa itseni väsyksiin.
Nää mun vaivat ovat pikkiriikkisiä, mutta tieto saattais vähentää tuskaa ja täällä sitä yleensä jollakin on. :)