Oireet

Ei tuo panadol mullakaan vie jomoja pois, joskus saattaa lieventää vähän mut siihen se usein jääkin. :/

Myy2016 eihän oo vaa merkki pissa tulehuksesta tai kytevästä sellaisesta. Kannattaa kokeilla lisätä veden juomista reippaasti.

voi närästys :angry4:mad: tämän kanssa vielä pärjää, mutta kaikki sanoo että yleensä pahenee loppua kohde niin kauhulla odotan:shifty:

Mä kärsin siitä kans monta kuukautta. Söin ensin Rennietä mut sitä sai vetää kokoajan. Soitin neuvolaan ja lääkäri kirjoitti mulle Omepratzolit (saa käsikaupastakin mut paljon kalliimpaa jos kokoajan tarvii). Nyt on ihana kun ei oo tarvinut kärsiä närästyksestä varmaan kuukauteen. Suosittelen!

Carliina suosittelen mikrossa lämmitettävää kaura tai vehnätyynyä. Olo oli mahtava ku laitoin sen alaselkään ku ei koskenu hetkeen ollenkaan :) Itse en jotenki usko et noi särkylääkket vie pakotusta pois joten en oo ees ottanu.

Jostain syystä lämpimästä kauratyynystä tulee mulle ihan hiton huono olo näin odotusaikana (esikoisen synnuytykses se oli kyl ihana)... En tiedä johtuuko siitä, et muutenkin niin kamala hiki koko ajan.. Muuten kyllä tykkään siitä, mutta nyt ei vaan oo toiminut.

Ja lääkäri käski mun just ottaa panadolia ihan kuurina, jotta supistelut pysyis minimissään ja ettei kohdunsuun tilanne muuttuis... Normaalisti en käytä mitään kipulääkkeitä, mutta nyt tuntuu että kaikki keinot kokeiltu, joten omat periaatteet roskiin loppuodotusajaks :grin

Joo kyllä toi panadol menee nyt mullakin käyttöön ku lääkäri ohjeisti juuri samalla lailla että loppuu paikkojen kypsyminen ku ottaa kolme päivässä jos siis tarttee, mäki pystyin tuota kauratyynyy pitää vasta yöllä ku ilma viilenee ulkona :)

Mä haluan mun vanhat keuhkot käyttöön! Näillä rupukeuhkoilla ei tee mitään! Istun pöydän ääressä ja puhisen, kun on niin raskasta! Ei ole mitään kipuja eikä muutenkaan isoja vaivoja, joten tunnen itseni vain tolkuttoman laiskaksi.

Kävelin eilen yläkertaan ja otin kiukkuavan lapsen syliin että luen sille kirjan, ni hengästyin niin paljon, että piti pari minuuttia odotella että pystyin sanomaan mitään :D

Mun mies sano, että kuulostan ihan isoäidiltäni (jolla siis sydänvikaa ja verenpaineongelmaa jne jne) kun puuskutan pienestäkin :joyful:

Kyllä tästä kunnosta jotain kertoo se, et syke on istuessa yli 100 :'D

Joo ja rupukeuhkojen lisäks mulla on mennyt nokka myös mystisesti tukkoon. Onko sit vielä joku allergiaoire vai ihan vaan tätä raskausoireistoa, mutta joka tapauksessa hengittäminen ei oo heleppoooo! :wtf:

Viime yönä oli itelläki vaikeuksia hengittää, kun mukula tuntu punkeavan itseään uuteen asentoon. Nyt on taas helpompi hengittää ja aamulla peiliin katsoessa tuntu, et vatsa olis taas huomattavasti pienempi. Roikkuu ehkä alempana nyt tai sit omissa silmissä harittaa pahemman kerran.

Meidän väliaikaisasunto on suomalaisittain laskettuna 5. kerroksessa. Huonekorkeus on yli kolme metriä, joten kerrosten välillä on aika paljon portaita. Ei hissiä. Tulee halvaksi, koska en jaksa lähteä mihinkään. :D

Ai hitto, että voikin tuntua hirveältä herätä yöllä vessahätään kun rakko tuntuu siltä että se halkee ihan just! Viikko viikolta karmeempaa :woot:

Täällä heinis iha samaa.. ja loppujen lopuks ei kauheest ees tuu ku menee vessaan.. toinen o kans kaamee ku o kokoaikainen kakkoshätä olevinas..
Pienen pää on nyt viikon verran ollu tuolla niin alhaalla et neuvolantäti ol varma että on epämiellyttävä olo koko ajan..
Hän ei siis keskiviikkona saanu kunnon otetta päästä mutta hartiat sai käsiin :)

Täällä myös viime neuvolakäynnillä vauvan pää selvästi alhaalla eikä enään paljoa liikkunut. Jotenkin kuitenkin ihan toispuoleisesti mahassa tuolloin könötti :D

Huh täällä taas pistää supistukset vatsan ihan sekasin. Eilisen ja tän päivän saanu juosta vessassa ja tänään aamulla ihan tosiaan luulin, et nyt tulee lähtö. Tuli niin pirun kipeitä supistuksia et meinas taju lähteä.. Niinköhän me pysytään kasassa sinne 25.8 saakka :D

36+2 menossa :) Torstaina oli nkl:lla lääkäri ja oli kyllä jo kohdunsuun tilanne muuttunut. Kaula lyhentynyt ja sormelle auki.. Saa nähdä kuin tässä käy, mielellään kyllä vielä edes viikon sais herra viihtyä yksiössään. Taino edes huomisen yli, kun on omat syntymäpäiväjuhlat mummin luona ni eihän sitä sovi jäädä omista bileistä pois :D

Jennyhannele mulla sama tilanne mut viikkoja vasta 32+6 :( Sanovat kättärillä et jos vielä tulee supistuksia niin on alettava piikittää kortisoonia joten kehottivat välttää kaikkee mikä supistuksia aiheuttaa. Kriittiset 2 viikkoo nyt mentävä erittäin rauhallisesti.

Takaisin