Oireet

voi närästys :angry4:mad: tämän kanssa vielä pärjää, mutta kaikki sanoo että yleensä pahenee loppua kohde niin kauhulla odotan:shifty:

cenni mulla on nyt ollu viimesen kuukauden ajan melkein joka ilta ihan JÄRKYTTÄVÄ närästys, nukkumisesta ei tuu yhtään mitään ku tuntuu että kurkku palaa.. vesi on mulla onneks auttanu!

vesi auttaa toistaiseksi ainakin myös täällä :) tai nyt otin rennien kokeiluun. ei oo helppoa olla paksuna :D

Kohtalon tovereita! Tääläkin närästys piinaa aina nukkumaan mennessä.. kurkkua polttaa! Mulla ei vesi auta, jotenki tuntuu että jopa pahentaa :D en usko että oikeesti pahentais mutta nyt vaan ärsyttää kaikki! Kello on pian neljö yöllä enkä vieläkäään saa unta. Jo toinen yö putkeen kun ei uni näytö tulevan. -_-

Täällä herätty 4 aikaa painajaiseen, sit myös närästi mitä yleensä mulla ei oo, supisteluja tullu ja siitä asti valvonut... outo ja levoton olo. Enkä viitti muita herättää niin koitan pyöriä vaan sängyssä.
Nyt tullu vaan myös kipeämpiä suppareita jotka tulee tonne syvälle lantioon ja tuntuu kohdunsuulla... saa nähä mitä on tänään luvassa. Mut eipä oo tällaista ollu

Täällä myös närästys yltynyt viime päivinä. Oli jo pidempi jakso kun lääkkeet selvästi auttoi, mut nyt ei tunnu edes toi 40mg omeprazol tekevän mitään.. Yök

Täällä hengenahdistus tullut kaveriksi. Maanantaina lähdettiin mökille ja autossa 4 ,tuntia ja siinä sitten tiistai aamuna luulin etten saa henkeä ja hengitys oli sitä luokkaa että sain jonkin pienen paniikki kohtauksen kun kuulin etten saa henkeä. Kävi uudestaan samana päivänä. Painaa nyt niin kovaa keuhkoja vissiin js nuo automatkat ei tee hyvää. Odotan innolla kotimatka maanantaina... ja mukavasti supisteli koko tiistain myös. Viimeinen mökkikäynti näillä näkymin olisi 22 pvä-30pvä tätä kuuta kahdestaan niin varmaan silloin ihan hirveä olo mutta on tuossa onneksi tuo Vaasan sairaala vieressä jos jotain käy...

Mä oon närästykseen juonu vähän maitoa ja ainakin kuvitellut sen auttavan :D

Mä eilen reippailin pidemmältä kaupasta kotiin ja edelleen on häpyluut niin kipeenä et sohvalta ylös noustessa saa irvistää. Oikeeta jalkaa vihloo ja polttelee myös lonkasta varpaisiin. On tää ihanaa :D Kuhan nyt huomenna selviää naistenklinikalle asti, niin hyvä on :D

Miullakin on nyt viikon verran iltaisin närästänyt, ja kuten Sissis muistaakseni joskus vinkkasi, manteleiden pureskelu taitaa hieman auttaa siihen! Yöpöydän laatikossakin on nykyään mantelijemma :)

Mä en oo kyennyt syömään koko raskausaikana vehnää, ruista tai perunaa, koska niistä saa pahimman luokan närästyksen. Ei myöskään hiilihapollisia juomia ja kahvin pitää olla tummapaahtoa. Lista on aika loputon, mutta olen siitä onnellinen, että ruokien välttämisellä pysyy kurissa. Esikoista odottaessa en tajunnut yhteyttä ja vedin paketin rennietä päivässä ja silti kärsin niin, ettei edes öisin saanut nukuttua.

Siis mun jalka ja häpyliitoksen kipu on tässä päivän mittaan muuttunu ihan järkyttäväksi, ihankun olis koko alaruumis tulessa! Lapsena kutsuttiin vastaavanlaisia "kasvukivuiksi", huhhh lämmintä suihkua ja jalat kohti kattoa. Josko helpottais. Onneks huomenna lääkäri..

Täällä kanssa närästys piinaa siinä suhteessa että on alkanu vaikuttaa jo syömiseen tai ruokahaluun, se on nimittäin ollu kadoksissa viikon verran. Myös liitoskivut häpyluun kohdalla on pahentunu ja nyt toissa päivänä on liitoskipuja myös selän puolella lantiossa, siihen ei tunnu muu auttavan ku saunan lämpö, tänää kyllä kokeilen lämmintä kaurapussia.

Jennyhannele toivottavasti saisit jotain helpotusta lääkäristä nuihin siun kipuihin. Raskasta jos joutuu loppu ajan kamppailee tuommoisten oireiden kanssa.

Täällä nykyään illat on raskaimpia. Kroppa tuntuu kömpelöltä,väsyneeltä ja säryt tulee herkästi illasta esiin :shifty: samaten harkkari supparit verottaa illasta oloa ja hyvää asentoa saa etsiä. Tuntuu, että illalla syöminen tekee olosta tukalampaa.

Mulle tehtiin actim partus tikkutesti perjantaina, näytti positiivista. Lepo ja ei seksiä oli tuomio. Kohdunsuu pehmennyt ja viikot oli 30+6. Eilen kävin uudestaan sairaalassa ja kappas, testi olikin nega. Eli ei pitäisi seuraavan kahden viikon aikana vauvan vielä syntyä. Kohdunsuu pehmeä ja auki ulkopuolelta, sisäpuolelta kiinni. Uudelleen synnyttävän paikat voi kuulemma pehmetä aiemmin ilman huolta. Mutta härrekyy että oli kovakouranen lääkäri, survo niin kun mattopyykillä konsanaan auts :rabbit ja eilen illalla kotona alkoikin sitten menkkamainen kipu, todella vaikea löytää asentoa ja kipu kesti ihan aamuun asti. Supistelee kyllä myös, ihan vaikka nyt vaan makaan sängyssä koska ylösnouseminen tuntuu pahalta. Että silleesti. Onko kellään kokemusta vastaavasta ja meneekö tää nyt ohi levolla pirkule?

Mulla kanssa ollu menkkamaista jomotusta alaselässä lantion kohdalla ja tänäaamuna se jomotus siirty myös alavatsan puolelle. Lämmin kaurapussi mulla ainoastaan tuntuu auttavan, särkylääkettä en oo vielä ottanu. Tukivyö ollu nyt myös käytössä 2 päivää aamusta iltaan, sillätavoin pystyy vähän liikkumaan.

Mikäköhän tämä juttu on...? Tiedättekö sen tunteen kun on ollut pitkään pissaamatta ja mahaan alkaa sattua? Täällä on kärsitty sellaisesta kivusta koko viime yö ja tämä aamupäivä. Panadoli ei auta eikä suihku.. onkohan vauva vääntänyt itsensä johonkin outoon asentoon vai mitä tämä on. Pissalla käyn ihan samanlailla kuin.

Mulla vaan selänpoltteet jatkuu eikä panadol-kuuri helpota yhtään (1g 3krt/pv)...:confused: Neuvolatädille lupasin kestää sen 6 viikkoa:grin Sit ois 37+ viikot, niin sais jo ihan vapaasti syntyä :p Mut kyllä vaan voi nää kivut ja siitä johtuvat nukkumisvaikeudet ottaa pannuun... Sitä palkintoa odotellessa....:wink:dummy:

Takaisin