Oireet

Hahaaa, just kysyin tuol toises :p ehkäpä ois nyt pojat tosiaan.. :)

Oishan se ihan kiva :) mies oli jo "kauhuissaan" et tulee ihan akkaylivoima tähän talouteen jos tulis toinen tyttö :p :))

Onko muut ehtineet jo pohtia muuten tulevan vauvan sukupuolta? Entä onko jotain toiveita siitä? Entä tuntemuksia kumpi olisi tulossa?

Täällä ehkä pieni toive tytöstä, mies taas ehkä vähän enemmän toivoisi poikaa.. :) mutta esikoinen kun on tulossa niin kumpi vaan <3

Meillä ehkä toiveissa hieman enemmin poika, koska esikko on tyttö. Mutta ei kyllä oo oikeestaan väliä :)

Mullakin on iltaisin vaikeuksia saada unta. Ärsyttävää kun nyt on viimeiset hetket nukkua kokonaisia öitä.

Viveka, mun tulevaisuuden kuvitelmissa mä ajattelen tän automaattisesti poikana. Meillä on jo molempien yks joten ei oo "toiveita" vaikka viimeksi mies odotti tosi paljon poikaa mikä tulikin. Aiotteko muuten selvittää sukupuolen? Ekasta kysyttiin --> ei näkynyt ja tokassa ei edes kysytty. Tästä ei oo vielä päätetty.

Meinasin kysyä sukupuolta. Viimeeks np ultrassa vähän veikkas poikaa, mut myöhemmin näkykin selvä tyttö :) toi np oli sen verran ajoissa et neitosella oli vielä häntä :D

Esikoisen raskausaikana mulla oli toiveissa tyttö. Jotenkin olin kuitenkin varma, että poika tulee ku meidän suvussa paljon poikia.. Oli ihana yllätys, kun rakenneultrassa kävi ilmi, että tyttöä odotellaan. Toisessa raskaudessa vähän toivottiin poikaa, mutta nopeasti tuli tyttö olo ja tyttöhän sieltä silloinkin tuli.

Nyt toiveissa olisi kyllä poika, mut kumpikin on loppujen lopuksi aivan yhtä toivottu! :love7

Vielä ei oo päätetty, kysytäänkö nyt sukupuolta...

Täällä myös vaikeuksia saada unta, se pyöriminen on niin inhottavaa!

Sulupuolesta olen ajatellut, että olis kätevää jos seuraava olis tyttö kun on kaikki esikoisen vaatteet tallessa.. mutta olisi kyllä ihana jos saisi olla äiti molemmille. Eli kumpi vain tervetullut ♡

Sukupuolen kysymistä olen miettinyt. Viimeksi kysyttiin ja tyttöveikkaus saatiin. Nyt tekis mieli olla kysymättä, mutta malttaako sitä?? Viimeksi kerrottiin ihan lähipiirissä, nyt aattelin että jos kysytäänkin niin ei kerrota kellekään.. noo ehkä teille ;)

Täällä ollut oireina menkkamainen alaselän jomotus, vatsan turvotus ja todella kylmänarat rinnat! Huonovointisuus on myös vaivannut toisinaan. Alaselän kipuilu alkoi jo heti ovulaation aikaan ja kerkesinkin jo epäillä virtsarakontulehdusta. Onneksi ei ollut sitä kuitenkaan. Nyt menossa rv 5+2. Esikoisesta oireena oli vain alavatsan turvotus ja kerran taisin halailla pönttöä. Esikoinen on poika, joten tyttö olisi aika yllätys. Mutta kumpi vain tulokas onkaan, on hän todella toivottu!

Desiree84, meillä miehen sukuun syntynyt oikeastaan vaan poikia niin sen takia tuntuu myös että eiköhän sieltä meillekin poika tule :D

Vinkkejä oksentamisen helpotukseen otetaan vastaan? Anyone? Yöööök. Tätä menoo saa ravata nesteytyksessä kerran viikkoon..

Voih, jennyhannele :( täällä pientä etovaa oloa pari päivää mutta ei oksentamiseen asti...

Mul on hirmu vahva tyttöolo, ennestään jo molemmat löytyy ja esikoinen toivoo et tulis pikkusisko, koska pikkuveli jo on.
Mä en myöskään nuku ollenkaa, mut mul on normaalistikin todell vaikeat uniongelmat. Viimeyönä sain unta 04 ja 4.30 välillä ja lapset heräs 7 aikoihin joten oli vaan pakko nousta. parin tunnin aikana heräsin mm. kun yläkerran naapurin vauva itki ja sit uudelleen kun bussit alkoi liikkumaan ja semmonen ajoi olohuoneen ikkunan ohi. Tuntuu et nää univaivat pahenee aina tällai alkuraskaudesta ikein urakalla, normaalioloissa unet on kuitenkin aina edes 4h yössä.

Juur ihmettelin alaselän jomotusta että oonko tulossa kipeeks, mut ilmeisesti sekin on yksi raskauden oireista. Rinnat on ollu arat pari viikkoa ja vatsa turvonnut. Paleluttaa ja iho kuivuu. Väsyttää, iho kuivuu, silmät kuivuu, pientä päänsärkyä vähän väliä. Yökötystä ei tuu jos en juo kahvia ja syön tarpeeks usein.

Tuohon alkuraskauden päänsärkyyn muuten monesti auttaa kun lisää veden juontia.

Miulla oli kans päänsärkyä. Tai edelleenkin välillä yöllä. Helpotti kyllä kun aloin kiinnittää huomiota juomiseen..

Lilium saa sitten nähä kuinka teille käy. :wink

Jennyhannele sulla äitynyt sit oikein pahaksi toi pahoinvointi! :hungover: tsemppihalit ja toivottavasti nyt alkaisi helpottaa.. :sad001 ootko joutunut ihan nesteytyksessä käymään?

Odecca kuulostaapa inhottavalta toi sunkin valvoskelu.. :sorry: saatko edes päivällä nukuttua?

Täällä muuten tuntuu olevan jatkuva jano ja vettä saa olla kittaamassa vähän väliä! Ja sit tietty pissalla saa juosta...o_O

Takaisin