Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jonppu, normaali raskausoire. Johtuu ihan siitä, että sun ruumiin peruslämpötila on noussu kun olet raskaana. Mä palelen kanssa koko ajan ja olen palellu jo viikon ennen plussaa :)

Äippä, mulla kanssa kohdunsuu vähän vähän auki, mutta sitä se on ollu koko ajan. Toivotaan että ei merkkaa mitään pahaa :)

Nyt uutena oireena tullu toi häpyluun vihlonta, aikas inhottavaa.mutta kai nää kaikki vihlonnat kuuluu asiaan :) RV 5+4

mulla on alkanut nyt "sukkapuikko" pistot. tuli tänään koiralenkillä ja oli pakko mennä kyykkyyn keskelle tietä hetkeksi kunnes pystyin jatkamaan matkaa.

Tänään iski sitten väsymys oikein tosissaan päälle! En oo ees suihkuun tänään päässy. Nukkunu vaan ja maannu sohvalla. Haukottelen ja saan vilun väristyksiä.

Nyt on tullut oire. Naaman rasvoittuminen ja sen mukana finnit!
Esikosta plussattuani naama puhdistui eikä finnejä näkynyt kuin imetyksen loputtua.. mutta nyt.. ehkä näitä oloja ei osaa oireiksia luokitella kun on näköjään täysin erilainen raskaus jo nyt vaikka viikkoja vasta 5+

Nyt on tullut oire. Naaman rasvoittuminen ja sen mukana finnit!
Esikosta plussattuani naama puhdistui eikä finnejä näkynyt kuin imetyksen loputtua.. mutta nyt.. ehkä näitä oloja ei osaa oireiksia luokitella kun on näköjään täysin erilainen raskaus jo nyt vaikka viikkoja vasta 5+

Mulla kans naamakukkii niinku kukkaketo kesällä :D

Mulla tämä raskaus on ollut tähän mennessä paljon oireettomampu, mitä esikoista odottaessa. Ainoina oireina on väsymys ja nukahtamisongelmat, piimän himo ja käsiin räjähtänyt finninen naama :)

Onko tää nukahtamisongelmakin oire?! :O nyt monena iltana on tullut pyörittyä sängyssä ihan kyllästymiseen saakka, kun uni ei tuu..

Onko tää nukahtamisongelmakin oire?! :O nyt monena iltana on tullut pyörittyä sängyssä ihan kyllästymiseen saakka, kun uni ei tuu..

No mulla oli samaa myös esikoista odottaessa, niin lasken sen oireeksi :) Ekalla kolmanneksella en pystyny nukkumaan ja vikalla nukuin päivät läpeensä :D

On unettomuus oire. Täällä kärvistelen sen kanssa myös. Eniten ärsyttää kun ensin hirveellä vaivalla nukahtaa nii viimestään 2 tunnin päästä onki herättävä jo vessaan ja taas saa painia vähintään 30 minuuttia tai yli tunninkin uudelleen nukahtamisen kanssa.

Tännekkin on näppylöitä ilmaantunu kasvoille, mitä mulla normaalisti on tosi harvoin! Mahtoiko vkloppuna syödyt suklaat tehdä sen vai onko se myös täällä oireena. Ei tarvis kyllä enempää alkaa kukkia :D

Unettomuus täälläkin... oikeesti nukahdan sekunneissa..oon kuuluisa lähipiirissä kuinka joku voi nukahtaa kesken lauseen jne.. nyt saattaa mennä monta tuntia pyöriessä..ensin on kylmä ja sitten kuuma...plääääh. edelliset raskaudet oli nukkumisessa haasteellisia vasta loppuvaiheessa.

Mulla oli viime yönä kauheita vatsakipuja. Koko alavatsa vyötäröstä tasaisesti alaspäin tosi kipeä noin 10 minuutin jaksoissa muutaman kerran yön aikana. Tuntu siltä et vessassa käynti voisi helpottaa mut mitään ei saanu ulos. Ummetusta ei ole mulla ollut vielä. Meni sit aina itsestään lopulta ohi ja sain taas nukuttua. Tosi inhottavaa tuommoinen, toivottavasti ei tule olemaan jatkuvaa. Ei varmaan voi mitään tehdä kuitenkaan ja tuskin on vaarallista? Onko mitään kivunlievityskeinoja olemassa?

Millä viikolla te ootte? Ja onko teillä kuinka paljon näitä vihlomisia ja menkkajomoja? Mulla ihan nivusiin asti välillä jomottaa, välillä tuntuu ihan reiden sisäsyrjällä.onkohan se normaalia. RV 5+5

mäkin vaan pyörin sängyssä öisin pitkän aikaa jos esikoinen herää hetkeksi. ennen oon nukahtanut samantien takaisin ja samoin illalla saanut heti unta. nyt vaan pyörin sängyssä ja kattelen kelloa vähän väliä :|

Kipuja on mulla melko vähän, mutta ei niitä ollut tosin esikoisestakaan. Normaaleja ne kyllä ovat, varmaan suurimmalla osalla odottajista niitä on. Täällä kanssa rv 5+5 (neuvolan papereissa 6+0).

Ja tuo unettomuus on tuttua, tosin sitä ei ole joka yö. Viime yö meni taas pätkissä, tosin jännitän tämänpäiväistä esikoisen 1-vuotisneuvolaa, että se varmasti vaikutti. Ensi yönä voisi taas nukkua taju kankaalla, kun väsyttää jo valmiiksi eikä huomenna tapahdu mitään jännitettävää :D.

Mulla on ollu pieniä menkkajomotuksia, viikkoja vasta kyllä 4+3. Että sinällään jos ei olisi tärpännyt tästä kierrosta, niin nyt olis menkat menossa :)

Oliko se niin että tyttö vie äidin kauneuden :D mulla ei kuki naama ja ihoki on kuiva ku mikä. Täällä ollu nyt yöt sellasia että toissa yön nukuin , 10, Seuraavana yönä nukuin pätkä unta ja heräsin lopulta kuudelta. Sitten tänä yönä valvoin yöllä ku heräsin ja nyt heräsin vasta puol 10:ä . Sit on tullut se että herään yöllä vessaan. :)

Esikoista odottaessa nukuin näin samalla lailla. Sit virkistyin ja aloin valvoo ja touhuamaan öisin.

Oliko se niin että tyttö vie äidin kauneuden :D mulla ei kuki naama ja ihoki on kuiva ku mikä. Täällä ollu nyt yöt sellasia että toissa yön nukuin , 10, Seuraavana yönä nukuin pätkä unta ja heräsin lopulta kuudelta. Sitten tänä yönä valvoin yöllä ku heräsin ja nyt heräsin vasta puol 10:ä . Sit on tullut se että herään yöllä vessaan. :)

Esikoista odottaessa nukuin näin samalla lailla. Sit virkistyin ja aloin valvoo ja touhuamaan öisin.

Mulla kukki naama ihan samalla tavalla esikoisesta ja poika tuli :D Mullekki kaikki sano että selvä tyttö tulee, ku naama oli niin kamalassa kunnossa, minä vieressä myhäilin että niimpäniin :D Meille siis jo np-ultrassa hoitaja lupaili poikaa :D

Takaisin