Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
maitoa, multa tulee maitoa! oon lopettanut imetyksen siis maaliskuussa ja kesällä viimeks saattanut tulla ihan vähän maitoa kun puristaa ja nyt tulee sitten taas. jestas :D

Mulla ei maidon tulo täysin ikinä lakannut, vaikka imetyksen lopettamisesta on kohta puoltoista vuotta. Aina vaan suihkussa puristaessa tuli pari pisaraa. ;)

Mulla tänään 5+5. Väsymystä on ollut kokoajan. Kuvottava olo aamuisin ja jos syömisvälit venähtää, niin tulee huono olo. Autossa oltava kokoajan suolakeksejä, kun liikun paljon autolla.
Muuten ei kummempia oireita. Selkä kipeä tai vatsan juilintaa, mutta ei nyt merkittävästi. Tuhruvuotoa on kokoajan ja sydän syrjällään aina kun käy vessassa. Tänään kuitenkin näkyi selkeä syke ja se helpotti oloa.

Onko mitään vinkkejä aamupahoinvointiin? Niin huono olo ettei töissä oikein pysty edes oleen kun kokoaika saa varoa etten oksenna. Ja nyt rv6+3 ja luin että pahoinvointi alkaa yleensä rv6.. Ei auta vaikka väkisin yritän syödä tms :(

Lumihiutale, I feel you :) Täällä kanssa nieleskelyä koko ajan. Itsellä autto tosiaan ne pahoinvointi rannekkeet esikoisen kanssa. Kirpeät juomat ja syötävät on kanssa hyviä mulla.

Mä niin toivon että ois odotusaika suht oireetonta ja pystyis elämään normaalia elämää. Toki kiva että jokin merkki näyttää että jotain tuolla sisällä on. :) eilen menkkajomoja päivällä ja pikkusen etovaa oloa päivän aikana. Ja rinnat tosi kipeet. Te jotka ootte käyneet tai meinaatte omakustanteiseen ultraan niin millä viikoilla siellä jotain "kunnollista" voi näkyä? :)

Muokattu viimeksi:
Jomppu: ei takuulla ollut näin vaikeeta esikoisen aikaan kun sillon oli vaan vauva kuume mutta ei kerenny sillai kuumeilla niinku nyt sen yli 2 vuotta. Eikä sillon ollu mitään erityisiä odotuksia kun plussa tuli ihan yllärinä. Kyllä tää yli 2 vuotta yritystä on syöny meikäläistä eniten koko näitten vuosien ajan.

Onko ranneke minkä hintanen? Apteekiko myy? etelä suomeen pitäisi jaksaa ajella vkl... pahoinvointi menny jo oksentamiseksi ja väsymys hirveä. Onneksi lähtee toinenkin kuski.

Minäki yöllä näin unta 3+ digi tuloksesta ja ja vaikka sun mitä. Kirjoitinkin aamulla jo tuonne höpinöihin noista. On niin hyvä olo vaikka aikasin heränny tänä aamuna mut unet oli niin hyviä ni mikäs tässä ollessa :D

Liitteet

• 1449554685520.jpg
    1449554685520.jpg
    18 KB · Katsottu: 37
Täällä ei oo oireita nimeksikään. Nyt 5+5 menossa.

Ei rintojen arkuutta, ei kuvotustakaan, ei oikeestaan väsymystäkään. Kahvi maistuu entiseen tapaan.
Ainoa mistä tiedän olevani raskaana on myöhästyneet menkat ja positiivinen raskaustesti.
Mulla ei oo missään raskaudessa ollu näin oireeton. Sepä tässä huolettaakin. Mies ei anna mennä varhaisultraan, koska itse on luottavaisin mielin että kaikki menee hyvin. Ite en oo niin varma.

Kamalaa tää epätietoisuus.

Lalaa ei tuo oireettomuus varmasti ole yhtään huono enne, vaikk muissa raskauksissa onkin ollut. jokainen raskaus kun on erilainen :) eihän kaikilla ole mitään tuntemuksia lähes koko raskauden aikana.

Onko kukaan seurannu kohdunnapukkaa, et millanen se on? Ylhäällä,alhaalla, kiinni vai auki.mulla nyt viikkoja 5+4 ja on vähän auki.nyt pelkään, et onko merkki keskenmenosta, kun oon ymmärtänyt et sen pitäs olla kiinni

Äippä : mulla on ylhäällä ollu siitä asti kun oon laittanut lugeja eli dpo 5 lähtien. Nyt on todella ylhäällä etten meinaa millään yltää laittaa lugeja sinne napukan taakse :D olikos sulla edellistä raskautta? Sehän voi olla vähän avonaisempi kuin ensisynnyttäjillä se on tiukka. Niin kauan kun ei oo vuoto ni en olis huolissaan.

On mulla kaks synnytystä, 2000 ja 2003. Kaks keskenmenoo tammi ja heinäkuussa.sillä tää pelottaakin nyt.vaikka lukenut että napukka voi elellä ihan omaa elämäänsä :D

Onko muilla kylmä? Vaikka kuinka paljon on päällä, niin on ihan KYLMÄ. Iho ihan kanalihalla..
En mielestäni oo kyllä tulossa kipeäksi... ja tätä on jatkunut jo jonkinaikaa..

Takaisin