Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vessaheräilyt ei itseä haittaa kun saan samantien taas unenpäästä kiinni, mutta nää lonkkasäryt! Tuntuu että pahenee vaan kokoajan, herään niihin eikä oikein enää tiedä missä asennossa nukkuis kun molemmin puolin on jo lonkat kipeenä.. Jos löytyy hyvä asento niin saan onneks heti taas nukuttua, mutta välillä ei meinaa löytyä millään hyvää asentoa.

Ihan samanlaisia öitä kärsin: ei nukahda vaikka väsyttää, pissahätä, herää eikä saa unta, pissahätä, lonkat jomottaa ja taas on pissahätä. Olen yrittänyt suhtautua tähän rennosti. Ei esikoista odottavalla ole niin väliä, koska nukkuu ja kuinka monessa pätkässä, mutta alkaa olla muutaman pahan viikon jälkeen vitsit vähissä lukuisista päikkäreistä huolimatta. Lonkkiin olen ottanut nyt parina yönä panadolin ja se on parantanut öitä edes vähän. Minulla olisi myös resepti loppuraskaudesta sallittuun unilääkkeeseen, mutta jokin tökkii sen hakemista vastaan. Pitäisi ehkä pyörähtää apteekissa ja ottaa joinakin öinä, että saisi mielen pidettyä kasassa. Neuvolan th:kin muistutteli, että lääkkeettömyydestä ei ole mitään hyötyä, jos pää hajoaa sen takia.

Näkyy olevan yleinen vaiva @_@
Jotkut "onnekkaat" tosin siis kärsineet siitä korkeintaan viikkoja, täällä taas nukahtamisvaikeudet, heräily jne. Ovat vaivanneet jo kuukausia >_<
Olen siis jo tottunut siihen, mutta Tottakai huoli siitä kuinka odotusajan univeloilla sitten jaksaa hoitaa vauvaa kellon ympäri!? Mutta kaipa se luonto on järkännyt tämänkin menemään :)

Tuossa jo kirjottelinki johonki aiemmista aiheista, kun tuo sektioarpi on muuttunu oudosti tässä parin päivän aikana. Nyt tajusin tarkemmin peilillä tutkimalla sitä, että ne tikkikohdat on turvoksissa. Toivon todella, että se palautuu samannäköseksi ku ennen tätä raskautta. Sitä ei ees huomannu vaikka pystyssä onki. Mutta nyt se on kyllä todella ruman näkönen. :( ja mietin, että voikohan se revetä nyt tässä viime metreillä. Taitaa olla viisainta huomena soitella neuvolaan tai suoraan OYSiin.

Ummetukseata kun pääsin niin iski turvotus ja närästys. Ääh... Lisäksi vessassa käynnit ovat selvästi lisääntyneet. Yöt pääasiassa valvon ja nukun tosi lyhyissä pätkissä. Herään jokaiseen lapsista pääsevään ääneen, vaikka olisivat toisessa huoneessa. Mies saa kursata miten sattuu tai lentokoneet jyrätä yötaivaalla niin niihin en herää. Mut lapset. Pienikin uniähinä niin olen pystyssä enkä saa enää hetkeen unta. Oon ihan kuitti!!! Mut enää 4 vko! Kyl sen kestää, kun tietää palkinnon, joka odottaa. Lisää valvomisia ja huonoja öitä... ;)

Kauhia ku pitää ottaa yötä vasten särkylääkettä et pystyy yösä nukkuu ilman tuskaisia alapää ja -maha vihlomisia. Liekkö nämä kivut aukoo mulla paikkoja...

Mulla on aivan mahdoton marjahimo! Kesäisin yleistä tietty ilman raskauttakin :D
Teen joka päivä ison satsin rahkaa ja tungen sinne hirveästi mustikoita ja muita marjoja, mitä nyt oon sattunut ostamaan kalliilla torilta;) kerrankin joku terveellinen himo. Oon ollut koko tän viikon sokerivieroituksessa, jee. Söin viimeksi lauantaina herkkuja/karkkia ja tänään ajattelin pitää karkkipäivän. Ihanaa jos sais taas tämän karkkipäivärytmin toimimaan, eikä niin että joka päivä jotain...

Mulla on aivan mahdoton marjahimo! Kesäisin yleistä tietty ilman raskauttakin :D
Teen joka päivä ison satsin rahkaa ja tungen sinne hirveästi mustikoita ja muita marjoja, mitä nyt oon sattunut ostamaan kalliilla torilta;) kerrankin joku terveellinen himo. Oon ollut koko tän viikon sokerivieroituksessa, jee. Söin viimeksi lauantaina herkkuja/karkkia ja tänään ajattelin pitää karkkipäivän. Ihanaa jos sais taas tämän karkkipäivärytmin toimimaan, eikä niin että joka päivä jotain...

Mä oon myös syönyt paljon hedelmiä ja marjoja :) mustikoita puuron kanssa aamulla (+raejuusto, mehukeitto ja visiblin) ja maitorahkan kanssa mansikat ja mehukeitto. Ihana tosiaan et on terveellisiäkin himoja :D

Nyt luulen, että koin ekaa kertaa kivuliaita supistuksia. Aika kova kuukautismainen kipuilu herätti aamuneljältä ja kesti 5-10 min. Heh, just eilen kirjoitin ettei ole ollut mitään synnytykseen viittaavia tuntemuksia vielä.

Mul oli kans supistuskipuja, mutta en ole varma oliko ihan oikeasti vai näinkö vain unta. Huomannut että rakko painaa ainakin kipeästi, jos ei meinaa herätä vessaan. Kamala pissahätä koko ajan. Ei oikein voi mitää vaaleita collareita kun tuntuu että aivastaessa lirahtaa housuun. : P

OOOOH karkkia ja jäätelöä!

Nyt luulen, että koin ekaa kertaa kivuliaita supistuksia. Aika kova kuukautismainen kipuilu herätti aamuneljältä ja kesti 5-10 min. Heh, just eilen kirjoitin ettei ole ollut mitään synnytykseen viittaavia tuntemuksia vielä.
Millä viikolla oot?

Joo mäkin sujautan aamupuuron joukkoon kasan mustikoita suoraan pakkasesta. Se ollu jo hyvä aamiainen vuosia. Nyt vaan rupee marjavarastot hupeneen pakastimesta eikä itse pysty oikein nyt kerään uutta satoa :(

Täällä valvottu yö kipeiden supistusten kanssa. Ei kuitenkaan ole säännöllisiä, pöh. Mut ensimmäinen oli niin kova ja kipeä et meinas taju lähteä. Ehkä tää kuitenkin tulee hyvissä ajois ulos, toivoo on hyvö elättää ;) tänään rv 38+0 :)

Tää on sit aika hölmö juttu mut eilen illalla kävin kakkoshädällä niin samalla tuntu niinkun ois jotain vähän lorahtanu.. jäi vaivaamaan tosi paljon. Mutta jos ois lapsivettä niin eikö liruttelis enemmänkin ku sen yhen kerran. ei kyllä oo mitään tullu sen jälkeen tipantippaa että oli varmaan pissaa :"D ?

Ihanat hormonit on pitäny yllä jo kolmesta asti (klo nyt 4:21)..

Mies olla tuhisee vaan vieressä. Olen tässä kerennyt jo lukemaan iltalehden, kellottamaan supistuksia joita tuli 7min välein about 45min sekä aivastaessani pissaamaan hieman sänkyyn..

Jos nyt kuitenkin saisi vielä nukutuksi.

Takaisin