Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä oon selvinnyt aika oireettomana koko ajan, ja ollut onnellinen siitä. :) Mutta tässä reilu viikko sitten yllättäen jouduin yhden päivänä aikana oksentamaan monta kertaa... Ja oli tietty tosi huono olo. Mietin että olinkohan vain syönyt jotain huonoa, vai mistähän tuo tuli. Sen jälkeen olo ollut taas ihan normaali ja hyvä. Onko muilla ollut vastaavaa?

Ompukka oisko joku tietty ruoka käynyt vähän mahaan?

Itse just varailin ajan työterveyteen kun istun töissä oksu kurkussa ja meinaan nukahtaa tähän tuoliin :/ kyllä tää helpottaa vähän ajan päästä, toivottavasti..

Niin en tiiä, se vaan alkoi jo aamupäivällä ja edellisenä päivänäkään en mitään kummempaa syöny niin vähän ihmetyttää. Eikä ollu semmonen kipeä olo niinkuin oksennustaudissa. Pääasia että meni ohi. :)

Niin en tiiä, se vaan alkoi jo aamupäivällä ja edellisenä päivänäkään en mitään kummempaa syöny niin vähän ihmetyttää. Eikä ollu semmonen kipeä olo niinkuin oksennustaudissa. Pääasia että meni ohi. :)

Miulla on välillä ollut samaa, monen hyvän ja aika energisenkin päivän jälkeen tulee päivä, jolloin väsyttää ja oksettaa. Yleensä viikolla menee ihan ok ja lauantain vaan makaan ja oksentelen. Olen tulkinnut, että kroppa on niin väsynyt työviikon jälkeen ja väsymys lisää miulla pahoinvointia.

Nyt rv 11+1 ja muutama aamu on mennyt oksentamatta edes aamuisin. Wuhuu!

Via, sama täällä. Mulla on hyviä päiviä paljon mutta sitten kun pysähdyn ja rauhotun työviiko jälkeen tule kaamea väsymys ja huono-olom

Oi oireet, hohoi! Missä olette? :confused004 Tällaista tää oli kyllä viimeksikin... Voisko joku lahjoittaa pienen murto-osan tänne, että tuntisi enemmän olevansa raskaana??
:anyone

Mä oon selvinnyt jo pari viikkoa ilman oksentelua tai pahoinvointia. Jee. Nälästä aiheutuu vaan mahan murinaa :D
Väsymys jatkuu ja mahan turvotus/kasvu on jo liiankin silmiin pistävää. :? Rv. 9+3 (tai 10+5)

Täällä oli jo pitkään pelkkä väsymys seurana. Nyt 2 päivää on ollu ihan kunnon huonot olot. Mitään ei tee mieli syödä, kaikki vaan äklöttää ja ällöttää. Appelsiinit, viinirypäleet ja vesimeloni on ihan parasta. Muuta en haluaisi edes syödä. Eiks näiden oireiden olis pitäny jo helpottaa pikku hiljaa eikä tulla pikku hiljaa?

Rv 11+4

Täällä 9+2? Ja oireina väsymys ja ällö olo. Mahatuntemuksia tosi vähän. Eilen vähän nipisteli kohtua. Onko muilla miten paljon mahatuntemuksia?

Mulla oli rv 6-7 usein mahanippailuja ja heräilin koviin hetkellisiin jomotuksiin ja kipuihin. Pari viikkoo ettei ollu yhtään ja nyt taas iiiihan pieniä pehmeitä vihlasuja hyvin harvoin jommalla kummalla sivulla.

Mulla on ollut nipistelyä kohdun seutuvilla, välillä oikein vihlonutkin. Melkein jos enemmän kävelee niin siitä saa vihlovaa kipua.. Olen siis koittanut ottaa rauhallisesti :) Huonoa oloa on aina välillä, mutta tosi hyvin olen selvinnyt työpäivät kuitenkin. Iltaisin väsyttää.. Aamulla vain yhden kerran olin pytynreunalla oksennusvalmiudessa, mutta sain kuin sainkin pidätettyä sen (vihaan oksentamista). Tuon aamun jälkeen hidastin aamutahtia ja söin jotain pientä ennen ylösnousua ja meikkasin istualteen :D Nyt ei enää edes ole huono olo aamulla, eli pääsin kyllä vähällä jos se oli tässä! Ruokahalu on valtava, ja joka päivä mielitekoja joita toteutan itse itselleni, hihi ;) Viikkoja tänään 9+0.

Mulla ollut nyt su asti parempi olo, ei oo yhtään niin paljon oksettanut ja heikottanut. Veikkaan panostamista nukkumiseen avain tekijänä. La poika heräs klo kuus ja oli aivan kamala olo koko päivän. Su sain nukkua niin pitkään kun halusin ja oon ollut kun uus ihminen siitä asti. Mut työpäivien jälkeen oon kyllä aika raato ja samalla palaa huono olo. Täällä voin siis yhtyä tohon, että lauantaisin on pahinta.

Mun maha on alkanut näkyä jo nyt! Oon hoikka ja tarvii valita vaatteet tarkkaan töihin, en halua kertoa vielä. Mut miten maha voi olla niin iso, kun kohtuhan on edelleen ihan häpyluun kohdalla? Löystyykö vaan vatsalihakset niin paljon hormoonien vaikutuksesta? Varmaan toisen kohdalla nopeammin kuin esikoisen, tuntuu ainakin siltä.

Nyt 8+6

Niinu mä myös täälä stressaan mahan näkymistä :( oon kanssa hoikka ja nyt sit yhtäkkiä mulle onkin ilmaantunut kauhee pömppömaha :D joka päivä kauhee pohdinta että mitä paitoja voi pukea ja mitä ei.
Onneks ens viikolla nt-ultra niin jos sielä kaikki hyvin niin sit saa maha näkyäkin ^_^

Täällä kans maha näkyy jo, ja vasta 8+1. Eilen oli eka neuvola, aika luksusta kun meidän neuvolatätillä on oma ultralaite niin näkee pikkusen vaikka joka kerta! :)

Takaisin