Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä! Ja itkupilli minusta on ainakin tullut...

Mullaki on tota oiretta. Ihan sama mitä näkee/kuulee ni vois vaa alkaa itkemään :D Outoa tää mieli. Ja joka päivä tuntuu että olis jossai horrokses ja vois vaan nukkuu ja nukkuu.

Nasukka87, mulla on samaa ylävatsalla... Oon miettinyt et voisko olla jonkinmoista närästystä tai jtno_O

Mä oon ottanu närätnyslääkettä ja aiemmin tänään joyduin ottamaan mieheltä mahansuojalääkkeen mutta ei ole mitään apua verenpaineetkin oli 145/66. Täytyy varmaan huomenna soittaa tkhon jos ei ala helpottamaan.. Viime yöki oli yhtä tuskaa kun oli etova olo ja ylämaha kipeä ja tuskanhikeä puski

Täällä kans yks kiukkupussi. Ai että ku napsuuki hermot ihan naurettavan helposti. Muksujen toilailuja ei jaksais millään kärsiä, tulee tiuskittua ihan liikaa... Olen sit koittanu hyvittää sillä, että halin enemmän, pyytelen anteeksi ja kerron miten paljon heistä välitän vaikka olenkin äksyillyt suotta. Mutta hirveen ärsyttävää olla näin kärttynen!

Tänään neuvolassa yritti kuunnella sydänääniä. Tiesin että ajatus oli yrittää jos ei kuulu ei vielä kuulu... psyykkasin tosi paljon ittiäni koitokseen...silti kun ei saatu kuulumaan olin valmis soittamaan yksityiselle ultraus aikaa..olin ihan kauhussani. Onneksi ystäväni kertoi että hällä oli neuvolassa kuultu vasta rv 15. Tarkistin entiset neuvolakortit ja rv 13 viikolla oli sykkeet kuultu. En muista silloin olleeni näin hysteerinen...ikä raskausko? Viikon päästä np ultraan.

Nyt on muuten jo pari kertaa närästäny, viimeeks oli vaan ihan lopussa pariin otteeseen..

Hei, kirjoittelin 15.12. kun sain keskenmenon viikolla 5+3. Silloin alkaneesta kierrosta onneksi raskauduin uudelleen ja nyt jännään kovasti, pysykö pieni tällä kertaa matkassa. Nyt olen viikolla 4+4. Tissikipu on valtaisa ja oon nyt turvonnut jo ihan hulluna. Pitää jo mahaa pilotella, ku näyttää kuin oisin neljännellä kuulla! :) Olen nyt syyskuun ryhmässä, mutta halusin vaan tulla kertomaan iloisen uutisen ja tsempaamaan muita keskenmenon saaneita <3. Onnea kaikille teille matkaan!

Oi että, mahtavaa LumiAlida! :) Toivottavasti nyt kyytiläinen tiukasti mukana!

Juu kyllä menee hermot. Ja pienestä, ja vähän väliä. Se on siis suht normaalia mulle mutta nyt oon vielä pahempi äkäpussi! Lapsia ei oo nii koirat ottaa niin perkeleesti päähän!! :D

Hienoa LumiAlida! Mahtavaa, että uusi onni tupsahti noin pian! Toivotaan, että asukki on nyt sitkeä sissi!:wink

Täällä olikin oma osio oireille :) . Esittelyyn laitoinkin, että turvottaa jo niin, että maha näyttää siltä kuin oisin jo pitemmälläkin. Alussa en huomannut oireista olevani raskaana vaan muistin kierron väärin ja plussasinkin vasta kun menkat oli reilusti myöhässä. Sama oli esikoisen kohdalla etten raskaus oireista juurikaan kärsinyt. Mitään himojakaan ei ole tullut vielä. Paitsi, että syötävää on saatava :D

Ilmavaivat... Niitä oli viimeks ja niitä on nyt. Huomaa, miten ravinto imeytyy huonommin kuin ennen. Paprikaa en taidakaan enää syödä, kun ei sula, ei millään! Ja tomaattiakin pitänee vähentää... Eikä todellakaan ummeta, vaan pikemminkin vatsan toiminta on yliaktiivista. Joskus vatsa toimii huolella ja usein, joskus se on vaan täynnä kuplia, jotka haluaa pois sieltä! :sour: Mutta enemmän on tullut kyllä iltaohjelmistoon epämääräinen röyhtäisyn tunne. Aivan kuin tuloillaan olisi jättiröyhtäisy, mutta en vaan saa sitä tulemaan.:banghead: Kyllä on hehkeä ja naisellinen olo!:oops:

Mulla ollu tämä päivä niin järkyttävä kipu tuossa navan kohdilla, sellanen vannemainen kipu. Pahenee jos kumartelee. Toivottavasti olis vaan jotain hermomahaa eikä sen pahempaa :/

Naisellisuus ja seksikkyys on kyllä tässä kohtaa kaukana. Röyhtäilyä ja järkyttävä löllömahaturvotus. Säärikarvat rehottaa kun ei jaksa ees ajella. Naaman kunto sentään yllättävän normaali eikä oo finnejä ku pari tullut (kun joku murrosikä iski vasta 25 v jälkeen ja finnejä rupes tuleen)

Mulla ollu tämä päivä niin järkyttävä kipu tuossa navan kohdilla, sellanen vannemainen kipu. Pahenee jos kumartelee. Toivottavasti olis vaan jotain hermomahaa eikä sen pahempaa :/
Jospa se on jostain turvotuksen ja ilman kerääntymisen johdosta tullut tunne? Koita juoda paljon vettä ja muista: se joka pierua pidättää, sillä on jotain salattavaa :D ei vaiskaan, huono vitsi. Lepoa ja vettä. Käveylenkkikin vois auttaa. Itellä usein maha kovankipee tai kummallisia vatsatuntemuksia..

Myrna: pahoittelut kp 1. Toivottavasti plussa tulee pian kunhan mies saapuu maailmalta kotiin.

Popli: kyllä väsytti olisiko rv 10 asti ja edelleen ei tartte illalla unta houkutella. Musta on ihanaa kun uni tukee helpolla. Onneksi väsymys ei ole enää niin paha kuin alussa. Pysyy jotenki järjissään päiväs aikaan.

Piiu84: voimia päänsärkyyn! Se on mun pahin painajainen. Jouduin hakee kerran päivystyksestä voltaren piikin päänsärkyyn ku ei ollut burana eikä panadol auttaneet. Kipu loppui kuin seinään. Vitsi mikä tunne oli.

Voimia pahoinvoinnista kärsiville! Saikkua vaan jos yhtään tuntuu että päivä menee vaan pönttöä halaillessa.

Nakari: juu täällä on epäselvää onko poika kiusanhenki sen takia kun minä äksyilen ja raivoon vai sen takia kun se kiusaa ja kiukuttelee ni minä äksyilen :D ärsyttää olla koko aika kärttyinen.

Katjuliini79: täällä myös yks hysteerikko. Sydän ääniä ei kuulunut rv 11+0.

LumiAlida: onnea ja tartasukkia tähän raskauteen! Jospa pieni pysyisi kyydissä!!!

Kellä oli yliaktiivinen vatsantoiminta, voisi siitä lähettää osan mulle :D täällä on niin hidasta toimintaa ku voi!

Nibs: tänään kävin meikkaus koulussa juuri tuon takia että ees olisin omasta mielestä ees jostain nätti ja osaisin meikata jotenkuten :D

On. Täällä siis tänään baktweriviljelyn tulokset sellaset että emätintulehdus iski. Siksi haisi etikalle. Sain Dalacin kuurin ja nyt 7 päivää iltaisin sitä vuorostaan tökittävä tonne... just ku pääsin lugesteronista eroon... asettimen kans pitää olla varovainen ja muutenki toi lääke kai olis eka raskaus kolmanneksen aikaan viimeinen vaihtoehto. Joten ennemmin hoidan tulehduksen kuin saan keskenmenon....

Jospa se on jostain turvotuksen ja ilman kerääntymisen johdosta tullut tunne? Koita juoda paljon vettä ja muista: se joka pierua pidättää, sillä on jotain salattavaa :D ei vaiskaan, huono vitsi. Lepoa ja vettä. Käveylenkkikin vois auttaa. Itellä usein maha kovankipee tai kummallisia vatsatuntemuksia..
Saatat olla oikeassa :) tosin oikeasti täytys oppii alkaa enemmän juomaan nesteitä päivässä :)

Takaisin