Huippausta täälläkin! Luin jostain hetki sit, et kuuluu ihan raskausoireisiin. Varsinkin just nopeesti noustessa ja pitkään seistessä. Mulla kyllä tosi alhanen verenpaine, se vaivaa aina enemmän näin raskausaikana..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
April oho mikä pomppaus arvoissa! Ootko just ennen raskautta lopettanut myös hormoniehkäisyn? Mulla on normaalistikin lääkitys, jota nostettiin heti kun soitin neuvolaan ekan kerran. Ens viikolla on verikokeet ja sitten nähdään onko riittävä nosto annoksessa...
Huomaatteko, että olisitte normaalia kiukkuisempia vai lempeämpiä? :) ite ihmettelen että oon normaalia vähemmmän äksyilevä ja kiukkuava, mutta luulen että se johtuu paljolti siitä, et oon niin väsynyt niin en ees jaksa puhua miehen kanssa niin paljoa :D
Käytännössä oon koko ajan unessa tai vaipumassa uneen, niin sehän estää hyvin kiukuttelun![]()
Huomaatteko, että olisitte normaalia kiukkuisempia vai lempeämpiä? :) ite ihmettelen että oon normaalia vähemmmän äksyilevä ja kiukkuava, mutta luulen että se johtuu paljolti siitä, et oon niin väsynyt niin en ees jaksa puhua miehen kanssa niin paljoa :D
Käytännössä oon koko ajan unessa tai vaipumassa uneen, niin sehän estää hyvin kiukuttelun![]()