Oireet

Täällä on sama juttu. Viime viikon olin sairaslomalla alaselän takia ja nyt perjantaille aika fyssarille. Tänään kärvistelin kuusi tuntia töissä ja loput päivästä onkin sitten saanut olla jalattomana :confused: Kivasti säteilee jalkoihin tuo kipu. Saa nähdä, miten loppuviikosta selvitään.
 
Mä pelkään, että tästä tulee koko loppuraskauden kestävä vaiva :/ toivottavasti fyssarilta tulee hyviä, selkää vahvistavia liikkeitä. Ei kyllä tosiaan ole kivaa jos on suunnilleen toimintakyvytön loppuajan! Mulla on myös pakaralihakset ihan jumissa.
naskali, teetkö myös toimistotyötä? Ei muuta kuin sairaslomaa lisää vaan, hos tuntuu ettei pysty olla töissä.
 
Täällä on myös alaselkä ihan jumissa. Pakko saada uutta aikaa hierojalle pika-pikaa. Nyt tuntuu, että alaselkä saa myös hartiat jumiin. Penikatkin on kipeänä.. Minusta tuntuu kanssa, että tässä täytyy vaan yrittää kestää. :confused:
 
Mulla myös alaselkä ja pakarat ihan jumissa! Välillä vihloo niin ettei vasemmalle jalalle saa hetkeen laitettua painoa. Jännästi on jossain jumi että kun kääntää tai nostaa kroppaa "väärin" niin sattuu. Viikonloppuna oli jo parempi mutta tänään työpäivän jäljiltä taas kipeä.
 
Cherria, juu, toimistotyötä olen nyt tehnyt. Navettahommat jäi multa jo vuodenvaihteessa, kun en enää lehmien alle oikein taipunut.

Mulla on ainakin tuo kipu sellaista, jota en miellä lihaskivuksi tai jumitukseksi. Mutta saapi nähdä, mitä fyssari perjantaina sanoo.
 
Täällä myös yksi selkä vaivainen. Ajan sain fyssarille mutta ei salkkua :sad001 toivottavasti saa hyviä vinkkejä ei tätä muuten kestä.
 
No niin nyt taas yksi uusi vaiva..nimittäin peräpukamat. Ummetusta minulla on ollut jo pidemmän aikaa ja olen yrittänyt sitä hoitaa, mutta se vaivaa silti. Nyt kävin lääkärillä näyttämässä luomea (joka sekin on raskaushormonien aikaansaama) ja puhuin hänelle myös ummetuksesta. Sain kokeiluun VI-SIBLIN rakeita, jotka kaiken kukkuraksi (tiedoksi) ovat kelakorvattavia. Niitä saa myös ilman reseptiä, mutta jos haluaa korvauksen niin se on mahdollista.
 
No niin nyt taas yksi uusi vaiva..nimittäin peräpukamat. Ummetusta minulla on ollut jo pidemmän aikaa ja olen yrittänyt sitä hoitaa, mutta se vaivaa silti. Nyt kävin lääkärillä näyttämässä luomea (joka sekin on raskaushormonien aikaansaama) ja puhuin hänelle myös ummetuksesta. Sain kokeiluun VI-SIBLIN rakeita, jotka kaiken kukkuraksi (tiedoksi) ovat kelakorvattavia. Niitä saa myös ilman reseptiä, mutta jos haluaa korvauksen niin se on mahdollista.

Vettä paljon ja aina kun mahdollista niin jalat ylös :)
 
Vettä paljon ja aina kun mahdollista niin jalat ylös :)
Juon jo kolme litraa päivässä, enempään ei pysty. Jalkoja pidän hetkittäin koholla, mutta tulee todella paha olo jos olen pitkään selällään. Töissä voisi tietty istua jalat pöydällä. :grin
 
Syön jo magnesiumia jo oksidina ja sitraattina. Olen jo yrittänyt vaikka mitä kikkoja, nyt katson rauhassa jos tämä Vi-Siblin auttaisi.
 
Mäki koitin josain vaihees visibliniä syödä muutaman viikon. Ei auttanut vaikka juankin tosi paljon. Lisää sitä kookosöljyä aamuun. :joyful:
 
Mulle antoivat taas neuvolasta käyttömäärän ja vedän jo sitä maksimia. Voin taas kysyä asiaa uudestaan kun neuvola on maanantaina. Siksi en uskalla sitä enempää syödä.
 
Täällä taitaa pahoinvointi olla tulossa takaisin :hungover: viikon sisällä ollut jo muutama etova päivä, ellei sitten ole lievä vatsatauti... närästys+oksettava olo = vaikea nukahtaminen vaikka väsyttää :confused:
 
Närästys on kyllä lisääntynyt ja kahvi saa nyt jäädä kokonaan! En kyllä ole sitä juonutkaan kuin ihan aniharvoin, mutta nyt en sitten enää sitäkään vähää. Ja herkistynyt olen myös! Eilen piti itkeä sen takia, kun puhelimen kanssa oli ongelmia, eikä muutenkaan mikään mennyt niinkuin strömsössä...o_O Onneksi mies oli ymmärtäväinen ja tuki herkistelyäni!:love017
 
Mullakin on alkanut tulla iltaisin oksettava olo kun menen nukkumaan. Sama olo on jos herään yöllä vessaan. Huomaan kanssa herkistyneeni, alkuraskaudessa en tätä vielä huomannut.
 
Nyt saa lisätä listaan lonkkakivun. Ihan jäätävä kipu öisin. :sad001 No neuvolassa sanoivat ettei asialle voi mitään, tyynyä vaan lonkan alle yöksi. Ja sitten särkylääkettä jos olo käy sietämättömäksi.

Mulla on pieni tunne, että ummetukseen saattaa auttaa Vi-Siblin.:)
 
Onko muilla vaivana alhaiset verenpaineet? Itselläni aamulla taas tajukankaalla paineet 90/49 hujakoilla. Olo edelleen tosi heikko.
 
Takaisin
Top