Oireet

Minäkin voisin syödä koko ajan jotain. Nännit ovat olleet koko raskauden ajan arat, välillä enemmän välillä vähemmän. Vatsaa nipistelee joinain päivinä, joinain ei ollenkaan. Muita oireita ei enää taida olla (nyt 9+3). o_O
 
Aargh mullaki toi nännien kipeys tekee melkee hulluks ja mies ei suostu ymmärtämään että se niiden hiplailu EI TUNNU HYVÄLTÄ
 
Nonni, nyt se tuli, nimittäin yökkäysrefleksi kun aukaisee jääkaapin oven.. Pääsee pahoinvointi taas uusiin ulottuvuuksiin...
 
Meillä on sopivasti koirat oksennustaudissa ja pitäs niiden jälkiä siivota. Sanoin miehelle, etten vaan yksinkertaisesti pysty tähän, kun muutenkin huono olo, niin onneksi pääsin tästä luistamaan :'D Huhhuh, että semmonen lihayrjö haiseekin järkyltä
 
Rv 8+0 ja pahoinvointi räjähti käsiin, huoh. :/ Ostin tänään rannekkeet, mutta en kyllä ole varma, onko just oikeassa kohdassa, että tehoais parhaiten... Ja kaikki hajut tuntuu kymmenkertaisina ja saa aikaan yökkäysreaktion.
 
Ei hitto musta tuntuu et pitäs erakoitua ihan omiin oloihinsa hetkeksi. KAIKKI ärsyttää, ihan kaikki. En kestä nähhä ihmisiä, varsinki mies ottaa kaaliin ihan todenteolla vaikkei koskaan aikasemmin ole ottanut :D
 
Ei hitto musta tuntuu et pitäs erakoitua ihan omiin oloihinsa hetkeksi. KAIKKI ärsyttää, ihan kaikki. En kestä nähhä ihmisiä, varsinki mies ottaa kaaliin ihan todenteolla vaikkei koskaan aikasemmin ole ottanut :D

Mulla aivan sama fiilis! Kaikki ärsyttää ja tekis mieli olla vaan yksin hetken, paitsi ehkä se yksin olokin ärsyttäis :D
 
Rv 8+3 mulla ja aika oireetonta menoa .. Vähä tissit kipeet, vatsaa nipistelee völillä. Ja jos pääsee nälkä tulee niin ehkä vähä huono olo. Esikoisen kanssa oli kans oireetonta menoa . Väsyttää vaa :)
 
Väsymys on aivan karseeta, mitään ei jaksais ja nukkua vois koko ajan! Jos en saa nukuttua päivänokosia olen todella ärtyisä ja kiukuttelen miehelle kaikesta olemattomasta :arghh: oikein sääliksi käy kun joutuu sietämään..!
 
Tuleeko muille verenpurkaumia, jos oksentaa? Miulle tulee yleensä silmäluomiin punaisia pisteitä ja välillä leuan alueelle, jos oikein rajusti oksu lentää. Tänään myös ihana armas herpes muuttui tummanpunaiseksi. Se on siis nenän alla, huulen yläpuolella. Ei oo moneen vuoteen sitä vaivaa ollut, mut vissiin tää flunssa ja raskaus laukas. :/ ärsyttävä
 
Mulla tuli ekassa raskaudessa aina oksentaessa verenpurkaumia otsa, ohimo ja silmänympärykset täyteen. En tiedä onko kroppa nyt jotenkin tottunut yrjöämiseen ettei niitä tässä raskaudessa ole ilmaantunut kertaakaan vaikka oksennan välillä pää punaisena :D
 
Voiko olla mahdollista, että kohtu painaisi jotenkin vatsalaukkua niin että ei vaan jaksa syödä? Musta tuntuu että en jaksa syödä puoltakaan siitä mitä normaalisti, samankokoisia annoksia on lautasella mutta puolet jää syömättä. Muilla samanlaista?
 
Mulla on syömisvaihe laantunu eikä enää tee mieli määräänsä enempää syödä
 
Multa on 2kg lähtenyt painoa ihan sen takia, ettei vaan jaksa syyä eikä tee oikee mielikään mitään :/
 
Mulla myös laantunut se että pitäis jatkuvasti syödä ettei tulisi huono olo. Samoin etova olo on hellittänyt. Rinnat edelleen kipeät ja turvottaa varsinkin iltaisin! Väsymys on hieman helpottanut. Toisaalta herään silloin tällöin öisin vessaan ja nukun yöni tavallista huonommin.
 
Mulla on kauhee väsymys ollu tänää.. Ei jaksa mitään. Ja sit sellai huono olo et Kokoajan pitäs syödä jotain. Ja sit ku syö niin maha on iha täys ja silti nälkäinen.. Tosi inhottavaa.. :/ ootan sitä puoliväliä et on energiaa täynnä :D
 
Nyt ois 11+2, jos oikein laskin. Vatsan juiliminen on yleensä iltasin, semmoset parit menkkamaiset krampit joutuu sietää, hampaat irvessä. Alavatsa on muuten aikas kovahko, kun kohtu on alkanu kasvamaan, ensi viikon tiistaina olis sit rv 12 ultra, sitä sitten odotellessa. AINIIN! ja päänsäryt... juu ne sit vasta onkin lisääntyny...
 
Vatsa täynnä ja silti nälkä on tuttu olotila täälläkin.

En jaksa syödä kunnon ruoka-annoksia, vaan ähky tulee pienimmästäkin. Ja silti jää nälkä, mutta mitään en kuitenkaan halua syödä.

En ikinä ennen ole kulkenut nälkäisenä ympäri keittiötä, joka on täynnä kaikenlaista oikeasti hyvää ruokaa, ja ajatellut "plääh" AIVAN KAIKESTA. Kuiva paahtoleipä on yhä vähiten "plääh"...
 
Mulla on edelleenkin melko oireetonta, mutta eilen tuli flunssa :( Ja mulla tuppaa menemään aina nenä ihan tukkoon jos on vähänkin kipeenä, niin kiva kun noita nenäsuihkeita ei nyt ilmeisesti saa käyttää. En nukkunut viime yönä juuri yhtään :/ Toivottavasti tää menee nopeesti ohi..
 
Takaisin
Top