Oireet

En oo tunnustellu enkä tunnustele kun en tiedä missä ja mitä edes pitäis tuntua. En halua turhaa huolta lähtee ettimään.
 
En ole tunnustellut kohtua aikaisemmin. Nyt kokeilin ja pehmeältä tuntuu. Mutta muutaman päivän ajan on nyt tuntunut kumartuessa, että jotain "kovaa ja edessä olevaa" siellä alavatsalla on :)
 
Mulla on ollut pitkään jo selkeästi kovempi. Tuntu oikein painetta kun kevyesti painelee. Olis kiva olla jo niin pitkällä että oikeasti näkyisi jo!
 
Ei paljoo painella ku on muutama sentti ylimääräistä rasvaa välissä. Jätän painelun suosiolla neuvolatädille :D itellä viikkoja 8+3 tänään ja pahoinvointi muuttunut aaltoilevaksi. Toisena päivänä on ja toisena ei. Eilen sain jopa syötyä yhden lämpimän aterian. Wuhuuu!
 
Mulla on ollu tänää ja eilen maha ihan sekasin. :000ja huonoa Oloa yök. Liekö vatsatauti vai johtuuko tästä raskaudesta . Kiva yrittää mennä töihin..
 
Mulla kohdun selkeesti tuntee. Ja on tuntenut jo pari viikkoa kun esikoista on pinniksestä nostellut niin sattuu kun reuna uppoaa masuun :D 10+4
 
Sais mullakin helpottaa oireet! 24/7 on paha olo. Oksu ei lennä, mutta kuvottaa jatkuvasti ja monesti oksu on tuntunu olevan lähellä. Hajut, mm. hajuvedet ja tupakka ällöttää, mutta myös ruuan ajattelukin. Pakko silti syödä kun muuten tulee vielä pahempi olo.

Enkä oo maha tunnustellu, kun en tiedä miltä pitäis tuntua. Ärsyttävän turvonnut se on :grin
 
Mun maha tuntuu aika kovalta kun tunnustelee. Mutta kaippa tuo vaihtelee senkin mukaan minne suuntaan kohtu on kallellaan.

Mulla on nyt palaillut jotain oireita, mm. itkuherkkyys ja nännit tuntuu aroilta myös. Mahassa ei ole sen kummemmin tuntemuksia, eli ne ihan alkuraskauden menkkajomotukset on hävinneet kokonaan.
 
Onko kellään ollut alkuraskaudessa kovia kipuja, vähän kuin kramppeja jotka menee ohi parissa minuutissa? Mä nyt hetki sitten heräsin sellaseen kovaan kipuun, joka ei helpottanut missään asennossa, mutta lähti sit pikkuhiljaa "vaimenemaan". Huolettaa kovasti, olis tosi alussa vasta 3+6, ja kipu oli aika kovaa..
 
Hansuli: Mulla oli ainaskin. Sellaisia vähän niin kuin menkkakipuja, mutta ei kuitenkaan ihan samanlaista. Kesti pari minuuttia ja meni sitten aina ohi. Vuotoa jos ei tule, niin ilmeisesti ei kannata huolestua :)
 
Aina välillä tulee vatsakipuja, menee itsekseen ohi.
Eilen aamulla tuli yhtäkkiä tosi kovat alavatsakivut, oli siis erittäin kosketusherkkä vatsa ja kesti useamman minuutin. Soitin neuvolaan, epäilivät vti:tä. Vein näytteen labraan ja illalla näkyi jo Kannassa tulos negatiivista. Hyvä niin :)
 
Illalla minäkin sitten oksensin ensimmäistä kertaa. Pahoinvointia on ollut ennenkin, mutta nyt vasta tuli oksu. Ehkä se salmiakkijäätelö ei ollutkaan niin hyvä idea... En ekana muistanut, että olin sitä syönyt, niin ihmettelin vaan, että miksi oksennus on mustaa. :yuck:
 
Semmosta. Menin suihkuun ja vesi haisi niin pahalle et meinas oksu tulla :wacky: sitte alko heikottaa ja pyörryttää niin että oli pakko mennä keskenkaiken haukkaamaan jotain et pysyy pystyssä :shy:
 
Ootteko muuten huomanneet jo nännien alueella muutoksia? Huomasin tänään että toisen rinnan nännipiha on jotenkin ihan kovettunut
 
Mulla oli nännit ihan erilaiset jo muutaman päivän ovulaation jälkeen. Kipeät, arat, turvonneet ja nännipihoilla sellasia nystyröitä :D edelleen sama 3+6
 
Hansuli eikö sinulla oo laskettu aika heinäkuussa? :) toki saat täälläkin ryhmässä tottakai olla :) ajattelin vaan että heinäkuun ryhmässä on varmaan enemmän sellaisia jotka ovat sinun kanssa samoilla viikoilla niin saa paremmin ns. Vertaistukea :)
 
Mulla on aivan jatkuva nälkä. Syön itteni täyteen ja jo puolen tunnin päästä on ihan jäätävä nälkä uudestaan :D
 
Takaisin
Top