Oireet

Mulla on kans ollu parina päivänä ihan hullu ärsytys kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta. Tuntuu, et ihan sama mitä mies tekee nii se on väärin ja ärsyttää.

:D sama homma noi miehen tekemiset.. kai tää on ihan normaalia :D
 
Mulla on kans ihan sama juttu miestä kohtaan... Tosi outoo kun ei o koskaan aiemmin ollut tälläsiä kyllästyneitä ja ärsyyntyneitä tunteita sitä kohtaan.... Toivottavasti menis pian ohi... :/
 
Woohoo mä en oo oksentanu kahteen päivään! Vaik on ollu kyllä vähän huonoo oloo mutta silti! :D
Huomenna pärähtää käyntiin 11 raskausviikko eli 10+0 <3 sydämen sykkeetkin kuuluu jo paljon vahvemmin ja ylempänä kuin aiemmin. Ja nyt oon huomannu että alavatsa ei enää mene samallai sisään ku ennen laihistaessa eli sieltä se pömppis alkaa pullotella. (Tämä siis toinen lapsi)
 
Perun sanani edellisessä kirjoituksessa. Tänään on laatta lentäny sitten niiden kahden päivän edestä. :(
 
Vitsi mua on selkää kolottanu ärsyttävästi .. Samal alavatsaa.. Ähh.. Toivottavasti nää on kasvukipuja vaa kohdulla tms.. Ei oo mitää isoa kipua.. Mutta sellasta ihan ku ois selkää rasittanut liikaa.. :0
 
Alavattan kolotusta täälläkin, vasemmalla puolen sellaista pientä kolotusta. Mies yrittäny lohdutella että oisko normaalia näin toista odottaessa, mutta kyllä pieni pelko on läsnä onko normaalia.
 
Ehkä minäkin uskaltaudun mukaan!
Testi näytti plussaa viime viikolla omien laskujen mukaan 5+3! :) Samoihin aikoihin oli myös hirveät finnit puhjennu naamaan. Alavatsaa on myös menkkamaisesti, ehkä jopa pahemmin juilinut. Tällä viikolla alkoi hirveä kuvotus ja väsymys. Saattaa vaikuttaa väsymykseen myös se, että on koko perhe oltu nuhassa monta viikkoa.

Edellisessä raskaudessa ei ollut kuvotuksia, mutta oli myös nuo finnit aivan alussa, väsymystä, vessassa ravaamista ja vatsakipuja. Poika tuli silloin, nyt epäilen tyttöä! :grin
 
Mulla on alusta asti koskenut kohtuun ja nytkin vähän "jomottaa". Joskus enemmän ja joskus vähemmän. Eiköhän se kuulu asiaan. Maha on kyllä niin pinkee turvotuksesta, että jo senkin takia on kohtu ahtaalla :D
 
Täällä pahaolo väistynyt kolmen viikon jälkeen. Ainakin toistaiseksi. Eilen sairastuttiin esikon kanssa flunssaan. Mies ollut jo viikon. Huonoilla unilla mennään, mutta mieluummin väsy ku jatkuva pahaolo. :) muuten ei kyllä oo mitään kipuja ollu. Tai sit en vaa huomioi kaikkea. :)
 
Mullakin välillä vähän juilii alaselkää. Koskaan aiemmin ei ole juurikaan ollut mitään selkävaivoja. Mietin, että alkaako selkäkivut muka jo tässä vaiheessa vai voiko olla, että esim. kasvava kohtu painaa jotain hermoa tuolta selän puolelta. Varsinaisesti lihaskivulta se kipu ei nimittäin tunnu.

Kävin eilen illalla lenkillä ja juoksin pitkästä aikaa aika lujaa kun ei väsyttänyt niin paljoa. Lenkin jälkeen kun katsoin peiliin niin tuntui, että maha oli jotenkin pullahtanut ulos :hilarious: En tiedä voiko se olla mahdollista, mutta mieskin sanoi, että miten tuo sun maha nyt yhtäkkiä kasvoi noin paljon :p Voiko olla, että kohtu olisi jotenkin liikkunut eteenpäin juostessa? Vai onko tämä nyt vain jotain mun kuvitelmia? :grin
 
Tänää kans alaselässä tuntuu ikävälle.. Tuntuu et vähän ku tekee jotain nii selkä tulee "kipeeks" vähä tuntuu Tos kankun yläkohdassa kans.. Painaakoha siel vatsassa vaa joku ikävästi ku tuntuu Kokoajan .. Ei huvita lähtee lenkillekää ku tuntuu et heti "rasittuu" kai se pitäs vaa lähteä.. Ja alavatsassa tuntuu tasaisesti vielä saman aikaa ku selässä..
 
Itsellä on nyt noin, 10+2

oireina on välillä menkkamaiset ohi menevät krampit, mutta minkäänlaista vuotoa ei ole, joten lääkäri sanoi sen olevan täysin normaalia.
Onko muilla ollut kyseisiä oireita?
Tänään oli varhaisultra, kaikki näytti siis olevan kunnossa, siellä se pieni heilutteli tai siltä se näytti, heh.
Mielialat on juuri sitä luokkaa että eka itketään sitten raivotaan sitten masennutaan, sitten on taas hyvä olla ja sama rumpa uusiksi.
Välillä tulee satunnaisesti etoavia oloja, varsinkin jos pannulla paistuu ruoka.
päätä särkee, vessassa ramppaamista, väsymystä.
 
Ehinpäs kehua pahanolon häipymistä. Tänää halattu kahdesti posliinia. Voi kyllä tällä flunssalla olla jotain tekemistä asian kanssa.. Mikään ei maistu. Esikoinenkin kipeenä. Zzzzzz.. Unta kiitos.
 
Huhhuh :depressed: Mulla oli viikot 6-8 nonstop pahoinvointia ja sen jälkeen helpotti viikon verran, kun näköään rv 10+0 ja siitä eteenpäin (nyt mennään rv 10+2) pahoinvointi on palannut iltapahoinvointina. Anna mun kaikki kestää :'D

Noh, onneksi sentää päiväsaikaan menee ilman kummempia oloja, lukuunottamatta tämän päivästä lemmenhetkeä miehen kanssa, kun kesken hommien alavatsassa alkoi yhtäkkiä semmonen "pörinä" (ei ollut suolipörinää mielestäni) ja kesti hetken, kun ennen sitä mies oli useampaan otteeseen osunut pohjaan. Sen jälkeen on ollut koko lantioseutu jumissa ja särkenyt, niin mietityttää oliko turhan hurjaa :sad001 Mitään vuotoja ei kyllä ole ollut raskauden aikana ja eikä ole nytkään näkynyt ja jomotuskin on lievittänyt.

Ja tuo, kun mies sanoi, että tuntuu semmonen kova pohjassa, niin mietityttää kanssa, että mitä helvettiä :D On siis sen verran kookas tuo miehen vehje, että itse olen aina sen tuntenut, kun on käynyt pohjassa, mutta nyt mieskin tuntee sen ja valitteli eilen lemmenleikkien jälkeen, että terska olisi arkana, kun ei oo enää niin "pehmoinen". Että mitähän tääkin meinaa sitten? Täytyy varmaan kysellä neuvolasta tai kun olen menossa ultraan 25.11, niin siellä kysellä :O
 
Oliskohan se kohdunkaula, mikä siellä pohjassa tuntuu? Se kai kuitenkin jollain tapaa raskauden aikana muuttuu. Viisaammat voi selventää vielä :)
 
Väsymys jatkuu ja sen lisäksi iltaisin / öisin pahaolo.. Onneksi ei vielä ole tarvinut oksentaa. Toisaalta se varmaan helpottais oloa..
 
Joo sitäkin mietin :O noh oli mitä oli, niin tuudittaudun siihen, että kun ei oo järkkyjä kipuja ja verta ei näy ja matokin oikeassa paikassa löydetty sykkeen kanssa rv 8+3, niin ei kai tässä mitään hätää pitäisi olla ja pian on ultra niin siellä voi taas kysellä ja näkee mitä madolle kuuluu :)
 
Aamuyöstä alko kipuilu vatsalla, tasainen kipu jatkunut tähän hetkeen asti. En tiiä kuvittenko et voimistuis välillä.. Hitto mua pelottaa...
 
Takaisin
Top