Oireet

7+5 menossa ja väsymys jatkuu.. sen lisäksi tullut tuo lievä kuvotus. Määrätyt hajut oksettaa. Nälkä olis kokoajan mutta kun syömään alat, niin ei maistu. Kahvi on mielettömän pahaa.
Ja pienetki asiat ärsyttää..
 
Helou mammat, helpottavaa lukea muiden oireista. Aika samanlaista täällä:

-jano
-nälkä
-tihentyneet vessassa käynnit
-muutaman kerran hedaria
-järkky väsy, tuntuu et ei mikään uni riitä
-eilen rupesi yks kappale itkettämään ihan yhtäkkiä.
-yks aamu yökkäsin pestessäni hampaita. Kiva.

Tuntuu kun ois lihonnu 5kg, kahdet housut ei menny päälle vaikka rv:tä kasassa vasta 8:/
Onneksi on jegginssit ja nyt muodissa olevat ns.alibaba housut, joissa kuminauhavyötärö. Jee.
 
Väsymys on kyllä jäätävää, nukkuminen ei auta. Tänään oli töissä niin huono olo että oli pakko lähteä kotiin, ei oikein soppakauha pysynyt kädessä ilman yökkäystä :spitoutdummy:
 
Myös täällä aivan jäätävä väsymys mut sit kuitenkin nukun yöt huonosti. On siis ihan sama nukkuuko vai ei, silti väsyttää. Ja tissit on edelleen kipeet jopa niin, että heräilen aina kun käännyn kun sattuu. Myös kuvotus on pahentunut mutta ylös asti ei ole vielä tullut. Nyt viikkoja 7+4.
 
Väsyttää ja väsyttää. Herättiin esikoisen kanssa puol 9.. Vein hoitoon neidin ja mulla alkaa kohta työt. Oli pakko nukkua reilun puolentunnin päikkärit et jaksaa. Kauhistuttaa ku on loppu viikko herättävä 5 aamulla :0 miten sitä jaksaa .. Vähä lievää huonoa oloa on aika ajoin, jos on maha tyhjä.. Makeaa ei tee niinkää mieli :D josta oon ihan tyytyväinen :)
 
Mullakin sattuu tisseihin aina yöllä kun kääntyilen sängyssä. Siihen aina kyllä havahtuu. Tänään sain onneksi nukkua aamulla pitkään. Jotenkin tuntuu, että edelleen vaan väsymys jatkuu. Voisin nukkua vaikka kuinka paljon.
 
Mulla olo parani kun lopetin multivitamiinin syömisen (tai sitten tää tapahtu vaan sattumalta just samaan aikaan?). Nyt ei oo sellasta etovaa oloa ja tuntuu, että pystyy syömään normaaleja annoksia ruokaaki!
 
Tänään 9+0 ja edelleen oireet aika minimissä. Väsymystä on todella paljon. Yöllä en meinaa saada millään unta, mut päivällä sit pakko nukkua päikkärit ja silti väsyttää. Rinnat on arkana edelleen ja alavatsaa nipistelee välillä, harvemmin ku aiemmin. Huonoa olo ei oo juurikaan ollut. Satunnaisesti saattaa olla vähän aikaan etova olo, mut ei läheskään joka päivä. Toivottavasti on edelleen pikkuinen kyydissä. Varhaisultrassa en oo käyny ja tuskin käynkään.
 
Täällä menossa 6+6. Hirvittävä väsymys. Onneks saa nukkua päikkäreitä yhessä kuopuksen kanssa :) Lievää kuvotusta aamusta iltapäivään ja jatkuva ällö maku suussa. Alamahalla jomotusta, nipistelyä, repimistä ja paineen tunnetta.
 
Mulla on nyt kyllä alkanut olla ihan jatkuvasti nälkä. Voisin siis vain syödä ja nukkua. Onneksi en sentään ihan koko ajan kerkeä tehdä jompaa kumpaa/molempia, koska pian olisin kyllä sellainen pallo, että ei mitään järkeä.
 
Tosiaan tihentynyt vessassa käynti... nykyään saa juosta yölläkin vessassa.
Hampaiden pesu on haastavaa kun se tahna ja harja suussa yökkäyttää..
 
Joo, mä muistan ton edellisestä raskaudesta kans, että kynnet kasvaa tosi nopeaan ja on tosi vahvat. Oi niitä aikoja, tällä kertaa katkeilee töissä kuitenkin. Mulla on vähän alakuloisuutta ilmassa, varsinkin väsyneenä.. Menossa 8+2..
 
Joo, mä muistan ton edellisestä raskaudesta kans, että kynnet kasvaa tosi nopeaan ja on tosi vahvat. Oi niitä aikoja, tällä kertaa katkeilee töissä kuitenkin. Mulla on vähän alakuloisuutta ilmassa, varsinkin väsyneenä.. Menossa 8+2..

Mullakin on alakuloisuutta, osittain varmaan se seurauksena kun on vaikeaa ja haastavaa yrittää suhtautua kropan muutoksiin (painonnousu). Mulla menossa 8+5
 
Manteli16, mulla kans toi painonnousu ahdistaa.. Toisaalta tiedän, että suklaalla saa äkkiä läskiä kerättyä, mutta kyllä jos kahdessa kuukaudessa on reilu viis kiloa tullut, niin paljon olis saanut suklaata syödä! Mä tunnen oloni valaaksi jo nyt, mutta yritän totutella. Pitäis ottaa niskasta kiinni ja liikkua enemmän.
 
Onko muilla hankaluuksia nukkua? Ite herään monta kertaa yössä pissille tai ihan muuten vaan. En keksi mitään syytä heräilylle. Tai sitten oon vaan herkkäunisempi nykyään ja herään miehen kieriskelyyn. Väsyttää kyllä päivisin tämän takia.
 
Unettomuus vaihtelee. Välillä on öitä, että herään vessaan vasta aamulla mutta sitten on öitä kun herään jo yhdeltä eikä uni enää tule millään. Väsyttää muutenkin mutta sitten se vasta onki zombiolo kun ei yöllä uni tule.

Vatsakivut on taas voimistunu. On kunnon menkkajomotukset ja ravaan usein vessaan katsomaan onko vuotoa (onneksi ei ole!) ja ylösnoustess, yskiessä ja aivastellessa repäisykipuja alamahalla. Ei kivoja :(

Ja se pahaolo jatkaa mukana edelleen. Yöh.
 
Juu nämä ihanat vessassakäynnit yöllä on tullut jo tännekkin, kerran tai pari saa yöllä juosta pissalla
 
Täällä kans joutuu yöllä käymään vessassa, monta kertaa yössä herättää. Ja sit ei meinaa saaha enää unta kun iskee huono-olo, joka on hetkittäin pitkin päivää etenkin iltapäivästä ja illasta. Tissit on myös arat ja alamahaa välillä nipistelee ja tuntuu että olisin turvonnut ihan hirveesti. Sit mua välillä huimaa. Ja hajuaisti on tosi tarkka. Epäilen kyllä oireiden aitoutta kun vasta rv6+2 menossa.. :D
 
Takaisin
Top