Oireet

Jostakin luin että saattais vuoto liittyä istukan kiinnittymiseen tai "porautumiseen" kohdun seinämään.. kaikille sitä ei tule. Ja tosiaan jos kivutonta vuotoa niin ei vielä mitään hätää.

Minulla väsymys pahenee. Todella tuskallista olla töissä.
 
Eli muillakin samaa... kun just toisina päivinä ei o mitää tuntemuksia... Aluks pelotti kivut ja nyt melkein enempi se kun ei ole kipuja. Ja sitten kun kivuttoman päivän jälkeen tulee kipu ni taas ajatukset heittää... :):wacky: Yritä nyt tässä sitten
ottaa rennosti :):)
 
Tsemppiä NeitiS, toivotaan että kaikki kuitenkin kunnossa!

Mä niin jaan ton tunteen Tinni! Ihan hermoraunio olen kohta :D
 
Mie oon kyllä ihan kauhee stressaaja! Kun ei ole ilmaantunut vielä aamupahoinvointia niin jotenkin ihan utopistinen olo että onkohan tuolla masussa edes ketään, vaikka kyllä mua väsyttää melkein kokoajan ja tissit on kipeet, etova olo saattaa tulla ruokailuiden jälkeen ja virtsaamistarve on kyllä lisääntynyt.. mutta siltikin, oon tehny kolme raskaustestiä ihan vaan siks kun oon paniikissa jos masussa ei olekaan ketään.. plussaahan ne kaikki näytti.. :D Mutta tosiaan sekin että vessassa ravaus ja sen yhteydessä panikointi et toivonmukaan vaan ei tuu verta. Kaikki on vaan niin uutta kun ensimmäinen raskaus kyseessä.. eikä tilannetta helpota se että eka neuvola on vasta 12 päivän päästä. Iiiks! :) No ehkä tää tästä :D
 
Relax! Ei oo mullakaan aamupahoinvointia ja kaikki oireet on lieventyny, mut kaik o ok :) äidilläni raskaudet (minä ja veljeni) olivat molemmat lähet oireettomia ja helppoja. Liekkö periytyvää sekin? Hope so :)
 
Mä en oo nyt ihme ja kumma stressannut tässä alkuraskaudessa oikeestaan ollenkaan :) jotenki on iha hyvi fiilis ja tunne että kaikki olis okei.. Joka on tietty ihan hyvä ku sillo ku kaikki ei ollu hyvin niin sen jotenki aavisti.. Eiköhän sitä saa kesävauvaa syliin sit 2016 :Heartbigred
 
Mulle toi pahoinvointi on ihan vieras juttu raskaudessa.. Ei sitä kannata stressata jos ei oo huono olo :)
 
Ihana juttu kun on muitakin! Sain tosta kyllä tsemppausta.. yritän siis olla stressaamatta ja nauttia tästä ihanasta asiasta :) <3
 
Ihana kuulla, että muillakin on samoja aatoksia nii ei yksin täällä stressaile turhia. Koitan muutenkin välttää ylimääräistä stressaamista, mut ku eka raskaus nii sitä on jotenki hömppä. Just tuo, et eka hätäilee osaa oireista ja sit ku niitä ei oo nii sit hätäilee uudestaan. Vielä pari viikkoa ekaan neuvolakäyntiinkin.
 
Juu täällä stressaillaan. Tuli kyl helpottava fiilis tosiaan ettei tarvii yksin stressailla että on muitakin. Mutta koitetaan olla stressailemassa, vaikka vaikeaa se onkin! :) siullakii onitus pari viikkoa... ei kyllä millään jaksais oottaa! :D
 
Unia on tullut nähtyä viime aikoina lähes ainoastaan vauva-aiheesta. Selkeästi mun alitajunta työstää jotain "olenko valmis äidiksi" -kuviota. Toissayönä näin unta, että olin töissä jossain rakennustyömaalla ja keikuin korkeilla ja vaarallisilla rakennustelineillä, kunnes yhtäkkiä iski paniikki, että eihän mun täällä kannattais heilua, jos tipun ja vauva kuolee. Viime yönä taas näin unta, että vauva syntyi (oli muuten unessakin poika, kuten tuolla arvausketjussa olen arvellut) ja lähdin saman tien juoksemaan johonkin maratoni-kisaan ja jätin vain vauvan kotiin nukkumaan. Tosi realistista sinänsä, että synnytyksen jälkeen juoksee heti maratonin, jota en muutenkaan ole koskaan juossut. Juostessa iski taas kamala paniikki, että olen vain jättänyt vauvan yksin kotiin. Tuli juostua aika nopeasti. On varmaan jotain epäluuloja vielä itseä kohtaan, että osaako sitä oikeasti huolehtia ihmisestä, joka on täysin sun vastuulla.
 
Mä oon vaa nähny paljon unia.. En niinkää vauvasta vaa ihan jostain tosi oudoista jutuista.. Esim joku uni oli sellai et mua ällötti paljon makkarakastike missä oli sipulia :Dd haha että sellasta ..
 
Mulla näyttää iltapäivällä pahoinvointi olevan voimakkaampaa. Eilen kotimatkalla bussissa tuli huono olo. :yuck:
Itse asiassa oli vähän tänä aamunakin, mutta meni ohi syödessä.
Sitten hampaita on alkanut vihloa. Luin jostain, että raskauden aikana sylki muttuu happamammaksi.
Positiivisia oireita sen sijaan ovat finnitön iho ja hikoilemattomat kainalot. :rolleyes:
 
Tänään töissä teki todella tiukkaa pahoinvoinnin takia. Sain kumminkin olluksi eikä kukaan huomannut huonovointisuuttani, lähiesimies taisi huomata,mutta hän tietääkin jo raskaudestani joten ei puhunut mitään koska oli muita paikalla. Hajut tekevät minulle välillä työstä tosi haastavaa. Muuten olo ollut ihan ok. kun edelleen muistaa vain syödä.
 
Väsyttää eikä tahdo saada mitään aikaan. Aamusin ehkä pientä kuvotusta. Pahoinvointia aiemmissa raskauksissa ei ole ollut paitsi yhdessä, joka meni kesken 6+4. Oireet jatkui voimakkaina vielä tuon jälkeen, joten en edes tiennyt raskauden keskeytyneen ennen kuin vasta 1,5 kk päästä. Kyseessä oli keskeytynyt keskenmeno ja kaavinnassa hoidettiin.
 
Ilonpisara sanoppa muuta, voi olla että menee aika todella hitaasti :wacky:

Mä oon pari kertaa nähnyt vauvaunta, joissa molemissa vauva oli poika. Molemmissa se oli jo syntynyt. Toisessa unessa imetin vauvaa ja toisessa muuten vaanhoidin. Ei siis mitenkään tapahtumarikkaita unia :D
 
Väsymys on päivän sana, lamaannuttava väsymys! Ja finnit:arghh: kamalia kipeitä isoja finnejä. Mulla ei oo just koskaan finnejä.tänään ollut huono olo koko päivän, ällötys.
 
Takaisin
Top