Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Graisu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on oikeastaan nyt viikon sisään alkaneet ne vähäisetkin oireet helpottaa. On ihan uudelleen syntynyt olo, kun jaksaakin töiden jälkeen tehdä muutakin kuin ihan pakolliset. Mukavaa! Toivottavasti muillakin helpottaa pian.

Kai joku muukin "kärsii" ;) samasta oireesta kuin täällä... nimittäin hormoonit hyrrää niin, että peittojen välissä pitäis olla kaiken aikaa miehen kanssa. Tätä samaa oli ekassaki raskaudessa mutta muistaakseni kyllä vasta myöhemmin! Jäätävää mitä kaikkea hormoonit tekee kropalle ja korvienvälille! ((Jalkojen välistä nyt puhumattakaan ;D ))

Mulla on nyt ollu oireena huonoa oloa, ei niinkään oksettavaa tai pahoinvoivaa vaan ihan yleisesti huonoa oloa. Vesi on myös maistunut. Näitten oireitten takia mä soitin neuvolaan ja pyysin sokerirasituskokeeseen. Mulla kuitenkin sukurasite, ylipainoa, no oki eka vauva iso (4220g) mut ei rikkonu kuitenkaan 4500g "rajaa"... mut haluan nyt varmistaa ettei oo radia.

No jopa on yhtäkkiä muuttunu koko emäntä yheksi selluliittipötköksi :eek:
Iho kuiva ja kutisee, jatkuvasti saa läträtä öljyjä ja rasvoja. Toinen nänni on arka, kutiseva ja vissiin unissaan olen sitä raapinu niin nännipihan iho on nyt rikki ja kirvelevä...:sad001
Tissit senku kasvaa vaan, yhet uudet liivit jääny nekin jo pieniksi.. Ei oo oikeesti todellista! Varmaan kohta jotku Ö -koon kupit menee...
Edelleen etovaa oloa ja sillon tällön on pitäny oksentaa ihan huolella.
Hajuherkkyys on painajaismaista edelleen.
Janottaa. Jatkuvasti näläkä. Elukat ottaa aivoon. Siis meijän elukat. Rytmihäiriöitä sillon tällön. Pääkipua. Alaselkäkipua. Kokovartaloheikkoutta. Pissattaa. Taas pissattaa. Turvottaa. Väsyttää. Väsyttää ihan hulluna. Maha on jo tooosi iso!
Tukka kasvaa kohisten ja on tuuhea! Kynnetki kasvaa nopsaa. Eivät oo niin tuuheat :P
Rakkauven ja onnellisuuven tunteet on ihan tapissa kaikista olotiloista huolimatta, todella seesteinen ja rauhallinen olo kaikenkaikkiaan. Ikinä ei oo ollu tämmöstä "ei huolta huomisesta"-oloa! :joyful:

Täällä kans ollu nuita sydämen tykytyksii sekä levossa että liikkeessä. En oo osannu huolestuu niistä ku olo on muutenkin kamala. Oksettaa edelleen vaikka nyt menos 15+6. Huoh!! Närästysläälettä (omeprazol 40mg) syöny plussaamisesta asti ja edelleen pakko syyä. Yhtenä päivänä jätin ottamatta ja illalla oli niin pahat poltteet mahassa ettei ikinä ennen. Toivon todella, että näit on turvallista popsii näinkin kauan sillä loppua ei näy....

täällä on nyt ollu lähes päivittäin päänsärkyä, alkaa kyllä ärsyttämään kun ei mielellään haluaisi särkylääkkeitäkään hirveästi syödä mutta toisaalta taas pitää jaksaa esikoisen kanssa touhuilla mikä oikein onnistu päätä pidellen ja äristen:sorry: rv 12+4

Muokattu viimeksi:
Mulla kanssa päänsärkyä ollut useampana iltana viikon sisään. Ja nyt on rv 13+0. Todella inhottava tunne. Oon lievittänyt lämpötyynyllä ja mobilatilla. Hidas kävely ulkona auttaa myös, mutta sinne lähteminen on vaan niin hankalaa.

liekö tää nyt jotain hormoni särkyä vai ihan vaan niskajumia mutta itekin pitää jotain keksiä, nesteen juominenkaan ei suuremmin oo auttanu:sorry: eikä mies osaa hieroa, se vaan murjoo :sour::grin

Varmaan hormooneista, kun mullaki oli viime viikolla monena päivänä pää kipeenä. Sitten kun vielä töissä istuu tietokoneen edessä, niin oikein hyvä yhdistelmä. :D

Mulla päänsäryt pysyny hallussa ku muistan juoda vettä koko aja .. mut mulla tulee päänsärkyä saunassa. En oo ikinä ollu kova saunoja, kun on alhanen verenpaine ni tulee tosi huono olo nopeeta. Mut nyt ei tarvi olla ku sekuntti saunassa ni alkaa armoton särky ottassa?!
Muuten ollu aika mukavat olot, jospa nyt alkaa se raskauden seesteinen aika mullakin... paitsi että vatsaa ja selkää särkee ja koviakin kipuja on ajoittain, mut ne kertoo vaan kohdun kasvusta ja nythän sen pitäskin kasvaa vauhdilla et ei ihme et paikat venyy :)

Halimami, mulla sama saunassa, et rupee otsaa pakottaa! :D liian kuumassa ei todellakaan pysty olemaan ja saunassa vaan alalauteilla ni silti ei oo niin hyvä olla kun ennen.. :D

Täälläkin jätetty suosiolla saunavuorot väliin. Päätä särkee jo muutenkin tarpeeksi. Paramax on ystävä :)

Viimeisellä kolmella kerralla tullut oireeksi seksin jälkeinen alamahakipu. Siis se kestää todella pitkään ja loppuu vasta jossain vaiheessa yöunien aikana.
Tuntuu menkkakivuilta ja kaikki ponnistelut on tuskaa (haukottelua myöten)

Muilla ollut?

Kyllä mulla on kans alavatsa kipeytynyt ja saattaa hyvinkin kestää seuraavaanki päivään. En muista oliko ekaa oottaessa.. sinänsä tympeää kun kuten jo aijemmin mainitsin niin hormoonit hyrräis täydellä teholla mutta vähän ilkeä olla sitten kipeä..

mulla myös yhdynnän jälkeen alavatsakipua ja seuraavana aamupäivänä.. mutta olen ajatellut että johtuu siitä kun siemenneste saa kohdun supistelemaan(kohdun tuntee tooosi selvästi vatsalta tai jopa näkyy kun niin kivi kova) ja kyllähän alakroppaan kohdistuva valtava jännitys saattaa myös aiheuttaa kipua. mt vauvahan on siellä aivan turvassa <3

itsellä on alkanut valvatav jalka/nilkka säryt :/ pitäis varmaan tukisukkia alkaa käyttää. kaapista löytyisi jo lentosukat mt epäilen niiden olevan liika isot. Suonikohjujenkin estämisenkin takia olis hyvät nuo tukisukat. itellä ei vaan onneks ole niitä ilmennyt aikaisemmissakaan raskauksissa, äidillä ja siskoilla kyllä. onneks olen perinyt isäni terveysongelmat (tässä tilanteessa positiivista :D )

täällä nyt onneks pari päivää pysyny päänsärky poissa mutta ultrassa sanovat että voi huoletta käyttää vaikka 1g.. ja minä kun oon yrittäny vältellä ihan noita normi 500mg:rolleyes::laughing002 noh, jospa tää päänsärky suostus nyt pysymään poissa:smiley-angelic001 rv 13+5

Takaisin