Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Graisu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Auuu! Tuntuu välillä niin ku joku raapisi mua sisältä päin. Niin kynsiä vedettäis pitkin kohdun seinämää.

VÄSYTTÄÄ! Koska tää uupumus loppuu? En jaksa tehdä mitään muuta kun käydä töissä, syödä ja nukkua. Nyt rv 11+2. Tulis jo pian se energinen keskiraskaus (vai onkohan sekin vaan huijausta?)

Karhunpentu, mulla on 14+6 ja tuntuu että väsymys alkaa uudestaan, kun luulin jo että se meni ohi mut tuli takas :D miäki odotan energistä oloa!

Mullaki tuntuu että väsymys palaili viime viikolla mutta nyt on taas ihan normiolo.. rv 15+1..

Just nyt unettomuus vaivaa, päähän sattuu ja sydän hakkaa kuin olisi juonut monta kuppia. Koittaa tässä sit saada ees muutaman tunnin unta -_-

Tätä väsymyksen määrää ei olisi kyllä uskonut ennenkuin koki itse! Onneksi pahin lamaannuttava väsymys tuntuu nyt olevan ohi (rv 12+1), mutta vieläkään en ole mikään energiapakkaus :grin Ystävän raskaudessa ainakin se oli hyvin aaltoilevaa tuo väsymys, että etukäteen ei tietänyt päivistänsä yhtään... Mutta kaikki ollaan niin erilaisia :)
Ja jatkuva etominen on kadonnut, mikä helpotus! Nyt on tilalle tullut äkilliset pahoinvoinnit hajuista sekä ruuan kuvista (!) ja siitä puhumisesta. Tuntuu tosi hullulta, mutta en pysty kattomaan lehtiäkään missä on ruuan kuvia, koska alkaa heti ällöttää :joyful:

No ette arvaakaan miten minuakin janottaa! Kylmä vesi vieläpä maistuu niin hyvälle ja raikkaalle, oi nam pelkkä ajatuskin!
Mutta sitten kun juon, niin yökin, oksentelen vettä ulos ja sylkeä erittyy, kun oksennus yrittää nousta.

Mikä avuksi? Hirveää olla kokoajan janoinen, kun ei mikään muu vie janoa pois..

Auttaisiko jos maustaisit vettä hiukan esim. limellä tai sitruunalla? Tai mistä nyt tykkäätkin.

Täälläkin väsymys on tehny come-bäckin ja on jopa pahempaa kuin ensimmäisellä kolmanneksella! o_O Loppuviikkoa kohden alan aina olemaan ihan zippi työviikon rasituksista.

Väsymystä edelleen, en ainakaan koe tai muista että olis mihinkään häipynyt.. Oivoi. Loppuviikot tuskaista. Nyt 15+5

Mä olen alkanut juomaan teen sijaan kylmää maitokaakaota :happy: Täällä on myös päänsärkyä, mut se varmaan johtuu niskan jumituksesta. Nukunkohan jotenki oudossa asennossa, mut aina aamulla on niska ihan jumissa ja päätä särkee sit koko päivän. Eikä oikeen särkylääkekään auta :confused: Etovaolo myös jatkuu edelleen, mut ehkä vähä lievempänä, ei niin herkästi enää meinaa tulla ylös esim. viemärin hajusta... En tiiä teistä muista, mut mulla tulee toi yökötys usein ku siirryn lämpötilasta toiseen siis esim. sisältä ulos tai päin vastoin... ja toinen minkä oon huomannu, et vaatteita vaihtaessa jotenki tulee kurkkuun ikävä tunne ja sit yskittää/yököttää. (Töissä täytyy vaihtaa vaatteet aina ku menee tauolle, niin aina siinä sulussa sit yökkäilen) Nyt yövuoroviikolla oon töissä "ihaillu" turvonnutta vatsaa, vaikka ei sitä muut ehkä vielä huomaa, mut ite huomaa varsinki just yöllä töissä ku on lisäks turvotusta. Et ei se maha vielä normaalisti oikeen näy, mut iltasin ku alkaa vähä turvottaa ni sit näyttää vauvamahalta :Heartpink

Tämä menee taas vähän ällötys osastolle, mutta kun mietityttää. Onko muilla runsasta valkovuotoa edelleen? Olen itse jo yhden hiivakuurin ottanut ja maitohappobakteereita syön myös. Mulla on kyllä muutenkin runsasta ja limaista vuotoa menkkojen ja ovulaation aikaan. Ärsyttää ja mietityttää kaikki oireet ennen ensi viikon nt-ultraa.

Huoh! Kiitos vastauksesta P-JET! Mieli tekee välillä tepposia itsestään selvissäkin asioissa.

Mullakin on tosi runsasta valkovuotoo. Mainitsin siitä lääkärille ni se sano et se on tavallaan kehon keino ehkäistä infektioita alapäässä, vähän niinku huuhtelua.. käski vaan pitää hyvää hygieniaa alakerrassa just koska hiiva- ja virtsatietulehdukset tulee herkemmin kun on raskaana.

Mulla niska jumittaa myös. Mä olen diagnosoinut sen johtuvaksi turvonneista rinnoista... Uusia liivejä en ole vielä ostanut, mutta se varmaan on pian edessä. Vanhat imetysliivit on vielä liian isoja ympärykseltään...

Takaisin