Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tuntuu issias tossa kankussa hemmetin pistoksena ja vaikea kävellä hetken :D vielä ei oo ollu, viime raskauessa oli vasn pari kertaa loppupuolella.
Täällä vähempi oksettava päivä, good or not?

Rv 6+1 :)

Mulla oli toi issias-kivut tosi paha viime raskaudessa. Olin lähössä koiran kanssa ulos ja yks kaks sattu ihan jumalattomasti ni joutuu kääntymään kotiin takas...hitaasti. Pelkäsin et mitä tästä tulee mut meni onneksi aika pian ohi. Noi pistot kesti viikon tai pari.

Tän päivän sana: Kuolemanväsymys. Nyt nukkumaan uudestaan.

Taidettiin sitä ketjun alussa laitella niitä vkoja perään, mut on nähtävästi jääny :D okei, ite kans rv9+ menossa :)

Mulla taitaa todellakin kuvotus helpottua! Tänäänkään ei ole tuntunut niin paljoa! Kokeeksi en ottanut sitä kalsium+magnesium yms. tablettia :D alavatsalla tuntuu välillä jotain menkkamaista ja minun tekee mieli juoda kylmää vettä tai maitoa vähän väliä... Jokohan mulla r-diabetes on? Kymmenennellä viikolla ollaan, eli 9+ :) veden ja maidon lisäksi tekee mieli grillattua lihaa, räyh! :D

Mulla on taas alkanu uudestaa menkkamaiset säryt alavatsalla ja kutina. Ja sit tuntuu välillä vähä niiku jotai kuplintaa. Tuntuuko muilla alavatsa aralta aivastaessa? Tai yskiessä?
Nyt ku oon saanu juotua normaalimmin saan juosta vessassa koko aika :D

11+5

Täällä podetaan yhä oireettomuutta...nyt on siis rv8+5. Tuolta omilta sivuilta sattu just tälle päivälle teksti, jossa kyseltiin oireettomuuden perään ja todettiin sen olevan yhtä yleistä kuin alkuraskauden oireet...lueskelin viikko8:n ja viikko9:n tekstejä ja ysissä todettiin, että kohtu alkais vasta siinä vaiheessa kasvaa, joten ilmankos ei ole vielä tuntunut mitään, kun häpyluun yläpuolelta olen yrittänyt sitä tunnustella...viimeraskaudesta nimittäin muistan, että alkoi sitten jossain vaiheessa tuntua ihan selkeästi. Eli ei sais huolestua, mutta vähän vaivaa mieltä oireettomuus. Jotenkaan tätä palelua ja väsymystä ei vaan osaa katsoa oireeksi...pitäisi tietenkin olla tyytyväinen, että selviän taas helpolla. Ystävä nimittäin oksensi vielä siinäkin vaiheessa, kun raskautta oli jäljellä enää 1/3. No ensiviikolla eka neuvola, jossa ei kyllä kuunnella edes sydänääniä ja sit parin viikon päästä nt-ultra, jossa sitten selviää, että onko siellä masussa vielä elämää...kauhea tunnustaa, mutta viimeiset 3 viikkoa olen jo ollut sitä mieltä, että taas olis kehitys loppunut tai tuulimuna ja tulis sit taas rv10-11 aikaan ulos... :(

Hannamn, noista kivuista yskiessä ym.. Viime yönä heräsin aivastukseen ja tuntui, kun koko alavatsa olis revennyt. Sattu niin paljon, et tippa tuli silmään. Mulla jo kuudes raskaus, joten johtunee kohdun kiinnikkeistä tuo kipu. Mut siis jotain aivan järkyttävää. Pystyssä ollessa aivastaminen tuntuu, mut ei satu, makuullaan onkin sitten ihan eri juttu..

Ellem, hui kamala :o sullapa ottaa tosiaa kovaa se. Mutta hyvä että jollai muullaki :D varmaa tää stressi helpottaa vasta np ultran jälkee. :)

Ellem, mulla on kans kerran tuntunut aivastaessa niin kun ois vatsaa revitty sisältä joka suuntaan. Muuten olen ollut alun menkkajomoilu tuntemuksia lukuunottamatta täysin kivuton. Pelottavaa, "onneks" on ollut huonovointisuutta. Joka tosin sekin on näyttäytynyt nyt vähemmän.

11+1

Yskiessä, aivastaessa, asentoa isommin vaihtaessa kyllä tuntuu niitä repäsykipuja mullakin, ja jossain vaiheessa ei pysty enää "vatsaa venyttää" eli menee selälleen vatsaa venyttelee, mulla ainakin tuntuu pahalta se :D

Takaisin