Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aijaa kyllä ainakin lukee että saa käyttää eikä neuvolassa kaa sanottu viime raskaudessa mitää ettei sais :D

Sehän on vaan siksi että jos on taipumus korkeeseen verenpaineeseen niin sillon ei saa käyttää samarinia eikä syödä salmiakkia. Mulla ei oo noita ongelmia ollu :)

No vaikka sitäkin :) Mut Rennie ja Gaviscon suositeltu enempi, oha niissäkin mut kai eri suhteessa vaan.

Voih olin jo unohtanu autuaasti pelkoni jalkojen kasvusta!!! Nyt muistan taas :/ Helpottavalta kuulostaa jos saattais palautuakin... Mun kengänkoko 40 ja en tahdo yhtään suurempaa! Varpaista aika leveäkin räpylä ja kantapää suht kapea.

Mulla ekassa raskaudessa närästi kammottavasti ja otin Samariinia. Kun kerroin neuvolatätille siitä, sanoi että raskaana olevien olisi parempi käyttää Rennietä tms. koska samariinissa on niin paljon suolaa (tai jotain, en muista enää niin tarkkaan) Ei mullakaan ole ollut paineissa tai muussakaan vikaa, että olisi sen takia ohjeistanut käyttämään muuta. :)

Muakin närästi esikoisen raskaudesta, koskaan ei-raskaana ei oo närästänyt.. Katotaan alkaako tästä närästää - toivottavasti ei! Se on hirveetä! Viimeks mulla ei närästänyt sen aikaa kun oli rennie suussa ':D yh!

Siis mulla närästi viime raskauessa aikalailla puolen välin jälkeen vasta loppua kohen, mut nyt on alkanu närästää jo heti alussa! :o Ärsyttävää, mut mulla auttaa onneks rennie :) Elän loppuraskauessa taas renniet sängyn vieressä xD Huomasin että tämä huono olo on erilaista ku eka raskauessa. Tää alkaa heti aamusta ja kestää n klo 15 saakka, sit vähä alkaa helpottaa ja voi touhuta ym :) Epäilen myös että saatan oksentaa, mitä en tehnyt ekassa. Ekassa myös huonovointisuus alko vasta myöhemmin päivällä. Jospa tää ois nyt tyttö! :Heartbigred

Mulla ei auttanu gaviscon tai rennie, kun oli nii paha. Osastolla määrättiin losec. Mulla se paha närästys lisää pahoinvointia.

Ja mitä hittoo!!! Eikai kaikkien jalka kasva! Mää en mitää 41 kenkiä ala ostamaa ja uusimaa mun kaikkia kenkiä! :(

Mulla kans esikoisesta närästi kerran tai pari jossain ennen puoltaväliä, mutta sitten loppuraskaudessa viikkokaupalla siihen asti kunnes vauva laskeutui ja sitten helpottui. SIlloin pahimpaan aikaan otin joka ilta Gavisconia ennen nukkumaanmenoa. Tässä raskaudessa oli kans varmaan parin viikon kausi kun närästi joka ilta jo nyt alussa siis, nyt on helpottanut ja aiva vaan silloin tällöin, eikä aina niin pahasti että tarvis ottaa lääkettä. Mutta luulen että varmaan taas viimeistään loppuraskaudessa alkaa.

Täällä aamut menee yleensä ihan hyvin, mutta iltapäivästä iltaan on hankala olla.

Mulla kai ilmeisesti kasvanu jalka ed.raskauksissa, kun yhtäkkiä ihmettelin, kun lenkkari tuntu niin pieneltä. Jouduin ostaan sitte lenkkarit kokoa 41 ettei varpaita puristais. :confused:

Takaisin