Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt kun sanon tän ääneen ni se tietty palaa mutta pahoinvointi poissa! Tisseistä tuli eilen "maitoa", voiko tulla näin ajoissa? :o No periaatteessa mulla imetyksen jälkeen tulee vaaleita tippoja jos puristelee mutta eilen tuli ihan spontaanisti kun otin liivit pois (mulla imetyksen aikaan pelkkä liivinsuojus stoppas maidon vuotamisen ni eipähän kastunut paidat :))

Mikään ei pysy sisällä, oksentanut tänään kylppärissä esikoinen kainalossa... Huomenna mies ei oo koko päivänä kotona, taidan joutua soittamaan mun äidin lapsenvahdiksi...

Tuosta tulikin mieleen, että mullakin taisi tulla toisesta tissistä tippanen maitoa! Mutta en kyllä ihan oikeasti muista oliko se unta vai totta :eek::hilarious: Ehkä voisin lisätä huonomuistisuuden mun oireiden listaan :D

Voi ei santra :( koita jaksaa ♡ Ohi aiheen..miten esikoinen reagoi oksennukseen? Minkä ikäinen? Mä mietin et meidän tyttö varmaan alkaa itsekin leikkii oksennusta joten toivon et pystyisin välttää oksennuksen esikoisen nähden ( tai kokonaan). Vielä ei ole ollut kuin vähä etoava olo

Mulla iski niin paha flunssa että en erota oireita =(. Järjetöntä kun ei saa syödä lääkkeitä eikä voi muuta kun juoda ja levätä. Lämpöä, pyörryttää, voin huonosti ym ym mutta olen laittanut kaiken flunsan piikkiin. huomenna pakko mennä töihin.

Kupla, kyllä Panadolia voi ottaa ja esim. sitä Panadol Hotia. Mulla tuli kans esikoisen alkuraskaudesta flunssa ja raskausoireet peittyi sen alle hetkeksi.

Niin ja mulla alkanut kans valuttaa vähä maitoa. No en ihmettele kun imetyksen lopetin vasta puoli vuotta sitte ja esikoista odottaessa maitoa rupesi valuu tosi aikaisin. Ja mulla siinä kkm raskaudessa kans alkoi vuotaa maitoa.

Hassua, ensin sitä pelkää, että joku on pielessä, kun itse voi niin hyvin eikä ole ollut ihmeemmin mitään oireita. Nyt toivois, että tää yrjötys loppuisi :hungover:!
Eilen ruokiksella ällötti jonkun eväiden kalanhaju ja tänään ruokailun jälkeen olin oksentaa. Hirveetä olla töissä. Mutta että kai sitä tuolla joku vielä mukana on :)

Kivoja nämä mielialasekoilujutut. Mies on todella ärsyttävä (!!!!) ja kohta taas olen niin onnellinen kun on tuollainen hyvä mies. Vauva-lehteä lukiessa itkin kai neljä kertaa. Tekisi mieli nirhata naapurin muija joka hakkaa nauluja seinään iltakahdeksan jälkeen. Kaikkea mukavaa.

Muuten aika leppoisaa vielä. Rintoja aristaa, näppylöitä puskee esille, masussa menkkafiiliksiä ja repäisykipujakin bongattu. Tyhjän mahan kuvotus taisi alkaa esikoisesta joskus 6+ tai 7+ viikoilla, saas nähdä miten nyt käy.

Mä pyysin jo etukäteen mieheltä anteeksi kaikista tulevista itkuraivareista :D Viime raskaudessa niitä tuli lähes päivittäin :oops: Mutta kyllähän tuo tuntuu ymmärtävän, että mulla hormonit käy vähän ylikierroksilla :rolleyes:

Hassua että maitoa voi tulla jo noin aikasin! "Innolla" odotan milloin mulla alkaa, se on varmaan outoa näin ekakertalaiselle :wideyed: toivottavasti santralla ja muilla oksentelu loppuu mahd pian! Jänskää sekin että millon mulla/alkaako noi voimakkaat oireet myöhemmin. Nyt ainakin väsymys on ottanut vallan ja koko päivän väsyttää. Onneks töissä on niin kiire ettei ehdi ajatella väsymystä. Nyt pehkuihin! :singing:

Tänä aamuna jo tuntuu olevan huono olo. Heräsin jo ennen herätyskelloa mahan murinaan. Sympatiat teille kaikille joilla on pahoinvointia, toivottavasti menee pian ohi :confused: Mulla on vielä ihan tuoreessa muistissa millasta oli oksentaa joka aamu ja kärsiä huonosta olosta koko loppupäivä. Toivottavasti sitä ei tuu tällä kertaa, mä niin pelkään sitä oksentelua :confused::depressed:

Mulle tuli yöllä ensimmäinen pahoinvointikohtaus, en oksentanut, mutta ei se kaukana ollut. Tosin en ole ihan varma, että oliko se totta vai todella todentuntuinen uni, koska sitä kesti vain vähän aikaa ja aamulla herätessä olo oli ihan normaali :-)

ennen ku plussasin oireet oli oikeestaan samoja ku ennen menkkoja , mutta mahakipu oli erilaista, tissikipu ei koskaan loppunu kokonaan, enkä saanut niitä aiheettomia itkupotkuraivareita joita saattaa ennen menkkoja tulla :D

Nyt tissikipu ja väsymys jatkuu, nälkä vaivaa ja kokoajan pitäis syödä. mielialat vaihtelee päivässä monia kertoja, mutta siitä syytän ehkä enemmän tupakoinnin lopetusta. Nyt vaan oottelen lisää oireita että tää raskaus tuntuis todellisemmalta :D

muokataas se rv tähän. :)
eli nyt kai 5+3

Muokattu viimeksi:
Riippuu siis tääki ihan ihmisestä :) Olis kyllä niin outoa jos itellä alkais vaikka jo nyt, kun ei edelleenkään tunnu/en uskalla täysillä iloita raskaudesta. Ehkä se todellisuus iskee sitten ekassa ultrassa :joyful:

Takaisin