Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yöks muuten tätä hajuyliherkkyyttä :( Lähikaupassa usein tosi outo vähän palanut haju... eipä oo ruokahalua ostostella. Nyt junassa ja täällä haisee ku joku ois kaatanu olutta jonneki :/ Ja tupakan haju inhottaa kans, jos joku just junassa vaikka istuu vastapäätä tai ulkonakin kävellessä joku polttaa....

Ainiin, unohdin listasta hajuyliherkkyyden! Tupakan haju on tosi paha. Mieheltä on mennyt kaikki hajusteet/dödöt pannaan.

Tosta mahan kovettumisesta öisin/aamuisin mä olen myös ajatellut, että saattais liittyä täyteen rakkoon. Nytkin heräsin just yövuoron jäljiltä, en oo vielä vessassa käynyt ja alamaha on ihan pinkeä ja oik.puoli monta senttiä korkeammalla kuin vasen, hullun näköistä :D

Käveltiin äsken ukon kanssa Sokoksen hajuvesiosaston läpi.. yök! Tais olla viimenen sokoskäynti ennen, ku vauva tulee maailmaan..

Ruusa, toi junassa oluen haiseminen ei oo mitenkään harvinaista :D Yhteen aikaan matkustelin junalla vähintään parisen kertaa viikossa ja melkein joka kerta haisi ihan kaljalle... Empä sitten tie mistä johtui, ehkä niillä on pahanhajuiset pesuaineet... :grin

Tupakanhaju on kyllä tosi ällöttävä, mies polttaa edelleen vaikka on lupaillut yrittää lopettamista. Polttaa vielä sätkiä jotka mun nenään ainakin haisee vielä tuplasti kamalammilta. Aina kun käy tupakilla niin on pakko odottaa jonkin aikaa ennen ku voi edes ihan viereen istua.

Mä oon vissiin ainut joka tykkää tupakin hajusta :oops::eek: ihan lapsesta asti oon tykänny eikä se oo ees raskauden aikana muuttunut :oops:

Mä tykkäsin lapsena tupakan hajusta! En siis siitä ihmisen hengittämästä savusta, vaan siitä mikä tulee suoraan palavasta sätkästä :D Muistan kerran kun halusin välttämättä mennä äitini mukaan parvekkeelle haistelemaan hänen tupakkaansa.. Näin siis 80-luvulla :D Itse en oo koskaan polttanut, ällöttää ajatuskin.

Tykkäsin lapsena myös bensan hajusta autoa tankatessa...

Ei mullakaan aikasemmin oo ollu ongelmia tupakan hajun kanssa. Tää on tullu vaan raskausoireena.

Mut nyt se on tullu! Energinen keskiraskaus! Puunasinpa kämpän tuossa ohimennen, vapaapäivän kunniaksi! ihan verhokoteloiden pölyjen pyyhkimisestä vessanpönttöihin asti! Mies siirteli isot tavarat eestä pois ja moppas. Tätä oon oottanukkin, et kestoväsymys helpottais. Mut kello on kohta vasta kolme.. Mitäs sitä loppupäivän duunais ;)

Mitkä viikot menossa Iirai? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, itsellä ei vielä ole tietoakaan energisesta keskiraskaudesta... :rolleyes:
Nyt siis 14+5.

15+1 menossa eikä ole täälläkään tietoakaan energisestä keskiraskaudesta. Oon ootellut sitä niin hoituisi samalla kodin syyssiivous! :grin

Täällä tuli jo energinen vaihe mut (16+ -->)taas väsyttää kokoajan niin et voisin vaa nukkua päivät ja yöt.. Joku sanoi että pienen kasvupyrähdys aiheuttais taas tän väsymyksen

Energisyyttä odotellaan täälläkin.. :(

Ihan tööt aina työpäivän jälkeen, väsyttää ihan hulluna koko ajan! Öisin ei silti saa nukuttua kunnolla, vaan ihan koiranunta. En tiedä mistä se johtuu oikein.. Tissit on kyllä tosi arat, niin herää joka asennon vaihtoon ja päähän koskee pitkällään melkein koko ajan.

Pitänee valitella huomenna lääkärineuvolassa, vaikka liekö tähän apua olemassa..

Mitä siellä neuvola lääkärillä tehään? Et osaa vähän ns varautua?

Hemoglobiini, sydänäänet ja alakerran tsekkaus on ainaki neuvolalääkärin vastaanotolla :-) Jos kaikki hyvin niin aika nopea se käynti! Varmaan voi kysellä myös mieltä askarruttavista jutuista.

Pk seudulla otetaan ite paino, verenpaine ja pissataa tikkuu.. Tarviikohan ne tehä nytkin

Harkkasuppareita täälläkin ollut ihan jo jostain 9-10 viikoilta niin että ne on tunnistanut. Ekassa raskaudessa tunsin/tunnistin ne supistuksiksi vasta liki 20 viikoilla.. Kohtu menee kovaksi muttei satu muuten.. Iltaisin näitä tulee enemmän minusta kuin päivällä. Vaarallistahan toi ei ole ollenkaan..vain jos alkaa olla kivuliaita supistuksia niin sitten hätäilisin. Viime yönä tunsin myös omaan käteeni ulkoapäin liikkeet ekaa kertaa. Se sit et sais miehen ne tuntemaan on varmaan ihan säkästä kiinni...toistaseks.. :) sitä odotellessa :)

Onko täällä muilla tullut nestettä nänneistä? :D Itsellä huomasin paidassa nännin kohdalla märän läntin, piti sitten kevyesti puristaa niin alkoi tihkumaan kirkasta nestettä. Esikoinen tulossa niin ei mitään hajua mihin väliin kuuluisi tulla mitäkin. :D Nyt siis 17+4 meneillään.

Mami' joo, jos asut pk-seudulla, niin noi rutiinit pitää hoitaa ennen lääkäriaikaa. Eli mulla lääkärineuvola 8.00 --> 8.20 lääkärin pakeille ja 20 min aikaa ottaa mittaukset ja merkitä ne neuvolakorttiin.

Takaisin