Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin päätin eilen, että en mä ehkä mitään keskenmenoa seksistä saa :D mut niinku monella muullakin, niin halut on ollut vähän nollassa. Mut kyl kannatti :P

Matkapahoinvoinnista kuulin, että se menee yleensä käsikädessä myös raskauspahoinvoinnin kanssa. Eli ne jotka voi autossa herkästi pahoin, nii niillä on myös raskaana pahoinvointia. Kaveri tätä kerto ja allekirjotti asian. Se oksentaa vieläkin ja on jotain 32 viikolla..

Tänä aamuna ekaa kertaa etova olo, ei tee mieli syödä kun pelkään että tulee ylös. Nii ja ilmavaivat! Luoja että mulla on paljon ilmaa mahassa.

Mä haluaisin kyllä tietää mistä noi ilmavaivat johtuvat. Todella kiusallinen vaiva! Ja luin kirjoituksiani edellisestä raskaudesta niin ovat jatkuneet silloin ihan viime metreille asti.

Odotan sitä keskiraskauden hehkua. Tukka on paksu, iho kunnossa, kynnet pitkät, maha vielä sopivan kompakti ja mieli korkealla alku oireiden väistyttyä. Vai haaveilenko vaan. Mistäs sitä tietä minkälainen raskaus tästä vielä tuleekaan. Tähän asti ainakin päässyt helpolla*kopkop*.

Joo siis mulla oikein välillä sattuu mahaan ilmavaivojen takia. Kaveri joka 8 viikkoa pidemmällä joutui käymään päivystyksessä vaivan takia kun koski mahaan niin paljon että meinas taju lähteä.

Mulla on kanssa ilmavaivat ihan kauheet.. aamulla tuntuu että koko yön aikana on oikee kerääntyny ja vatsaan ihan sattuu :/

Mullakin tuli eilen eka selkee oire. Olin siis aamulla vaihtanut jo kertaalleen esikolta ongelmitta kakkavaipan ja tuli sit uus kakka iltapäivästä.. olin sit menossa sitä vaihtamsan, kunnes haistoin sen kunnolla ja sit oksentamaan. Poika ihan ihmeissään, et mitä nyt tapahtu ku äiti jätti seisomaan housut nilkoissa :D ei auttanu muu ku mennä miehelle huutaa ulos, et tuutko vaihtamaan pojan kakkavaipan :D

Joo noi ilmikset. Jos et pysty heti päästään niitä pihalle (työ tai joku muu julkinen paikka) niin ai perkkkk sitä vatsan vääntöä. :D Haha. Ihan hirveetä.

Niin no microlax on peräruiske, joka auttaa jos on ummella. Cuplaton taas auttaa pilkkomaan sitä ilmaa mahassa, ettei pierettäis niin paljoa.

Väsymys vienyt voiton parina päivänä. Puhtia riittää puoleen päivään asti, mut sit kaikki tuntuu ylitsepääsemättömän vaikeelta. Päikkärit ei piristä ollenkaan. Lihaksia särkee kuin olisi kuumessa. Päätä jomottaa ja pyörryttää kun nousee ylös. Nolottaa olla tämmönen vätys. Mies tekee parhaansa ymmärtääkseen, mutta ei sekään yksin jaksa kaikkea pyörittää.

Järkyttävää mitä ilmavaivoja tänään on ollut. Ja siis ihan tosissaan töissä piti pidätellä :D kamalaaa!!! Jestas sentään..

Vielä lisätäkseni että tulipas sitten viime yönä nähtyä ensimäinen vauvauni. Synnytin vauvan jossain oudossa isossa asunnossa jossa oli ukit ja mummot ja mies ei ollut siellä.. sit siellä oli mun serkku ja sit tosiaan vauva oli tyttö ja olin ihan ihmeissäni että nytkö se jo synty ja sit lähettiin lähikauppaan ja siinä välissä vauva kasvo about vuoden ikäiseksi kävelykykyiseksi joka sit istu pulkassa kun mentiin kauppaan ja sieltä ei löytynyt millään vauvaosastoa :D ihme uni mutta olin niin haltioissani lapsesta ja oli NIIN outoa.

Täällä sama noitten ilmavaivojen kans, sit kun niitä vaan tulis ja tulis! Kaupassakin luikin hyllyjen väliin, hahaha

Ah.. ihana välillä nauraa. :hilarious: Oon rääkyny ny tänään about 5 kertaa. Kuinkahan paljo nestettä oon mahtanu menettää? Haha.. kamalaa.... noi ilmikset.. hyllyjen väliin... mä repeilen täällä ihan huolella. :hilarious::hilarious: On kyllä kamalaa. Iskee paniikki vielä jos tietää et se on todella haiseva.

Joo siis väänsi niin paljon et oli vaan pakko päästää pihalle ja paeta paikalta :hilarious:

Takaisin