Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu kyllä on mitä ihmeellisimpiä unia. Tai no mä oon aina nähny aika psykedeelisiä unia :D mutta nyt täytyy sanoa että tosiaan pitää aamulla herätessä miettiä että johan oli taas seikkailu viime yönä :D mulla on jotenki tänään tuntunu tosi hassulta mahassa, tai ainaki tuntu töissä ja sieltä päästyäni. Jotenki semmonen ihan ku olis jotain mahassa.. sellanen painon tunne ja välillä tosiaan sitä sellasta menkkajomoilua. Nännit ehkä on arat eniten yöllä ja aamulla koska nukun mahallani. Voi ei sitä päivää kun ei voi enää nukkua mahallaan :'( mä niin tykkään nukkua niin<3

Heh :) aika hyvä. Mulla on kans unia tullu ja sellasia tosi arkisia et kuinka käyn kaupassa ja kotona touhaan vauva sylissä :))

Mä en oo viel nähny yhtään vauvaunta :) jotenki varmaan vieläkin oon niin epäuskoinen tätä raskautta kohtaan. Eiköhän ne vauvaunet vielä tuu :) alkaisipa masu jo kasvaa niin olis jotain mikä todella todistaa että siellä pieni kasvaa :)

Mä kans odotan et maha kasvaisi. Mun mielestä mikään ei ole niin kaunista kun raskaana oleva nainen<3 ja vaikka naisista ja itestäki varmaan joskus sit tuntuu siltä et hyi ku oon turvonnut jne. Mutta mun mielestä nainen on NAINEN KAUNEIMMILLAAN kun se odottaa:)

Mä ajattelen kans noin :) se masu näyttää vielä niin hirmu kivalta ihan missä vaatteessa vaan ! Sitä oikein haluaisi korostaa :) ehkä se viimesillään olo ei oo enää hehkeintä aikaa mutta äääh en malta oottaa vaavimasua <3 ja pientä potkimassa !

Unista puhuitte, niin eipä kerkee unia edes näkeen kun ei pääse siihen syvään uneen ollenkaan :( en tiä mikä ihme nyt on tullu kun normaalisti vois kymmenenkin tuntia nukkua :D ja nytkin töiden jälkeen olis ihan hyvin voinu vetää päikkärit ni ei vaikka väsytti ihan sairaasti..

Ja jomottelee vatsas näin iltasin aika mukavasti... Myös selkä kipee, mut voi johtuu kyl siitäkin et olin just 3vko lomalla ja tiistaina palasin töihin.

Mulla toi maha on kyl sellanen, että pian jo paljastun sen takia. En tajua, et miten se voi nyt jo näyttää siltä :O
Oireet mullaki vaihtelee. nyt ei oo enää nii voimakkaita nippailuja, kun jossai vaiheessa. Rinnat taas on muuttunu kokonaan nännien ympäriltä tummiksi ja sellasia nystyröitä myös tullu.
Huomenna aamulla teen sen digi-testin.
Vainoharhainen olo kyl kokoaja. Kaveri just lohdutti, et sit ku pääsee ns. Turvallisille viikoille, niin alkaa miettikää seulontoja jne, ja sit ku ne on ohi, niin alkaa pelkäämään, että tuletko se liian aikaisin.

...ja sitten kun LA on lähellä, alkaa pelätä että se ei tuu sieltä omin avuin ollenkaan...

Jep! Kyllä tää raskaus on yhtä pelkäämistä ja odottelua! Mä odotan lähinnä nyt potkuja. Niitä on aina ensimmäisenä tullut ikävä synnytyksen jälkeen. :Heartred

Aamulla unenpöppörössä kuvittelin mahan pulputusta potkuksi... mä tykkään hirveästi siitä vaiheesta puolivälin jälkeen, kun maha ei vielä ole megaiso ja kyytiläinen potkii jo kunnolla. Syksyä odotellessa!

Sen sijaan tää alku on mun mielestä aika ärsyttävää. En halua ihmisten vielä tietävän, mutta inhoan salailua, tuntuu että se etäännyttää mua ihmisistä. Mun työkaverit on mun hyviä ystäviä ja esim. väsymyksen piilottelusta jää sellainen olo, että jotain on rikki meidän välillä.

Sama täällä salailun suhteen. Oon vaa tosi huono siinä. Oon nii avoin asioitani, et vaikeeta olla hiljaa.

Sama ku jil86. En tiedä mikä mua vaivaa oon tällä viikolla herännyt joka aamu 06.00 :"D tänäki aamuna ollu kärppänä ylhäällä. Ja aamupalaaki on tullu syötyä, en kyllä ymmärrä. :"D

Mä taas voisin nukkua aamulla vaikka kuinka pitkään. Pakko on kuitenkin vääntää itsensä ylös suht aikaisin.

HKI00550 kuvaili kyllä hyvin tän alun salailufiiliksen.

Täällä on oireita vähemmän kuin eilen. Nyt voisin lisätä odottelulistaan "turvallisten" viikkojen odottelun. On tää aivan alku aika raastavaa.

Nyt kyllä tilaukseen joku nuijanukutus ens yöksi, kitoos.. Eka pätkä JOPA 2h mut sen jälkeen taas tunnin välein ylös...

Noi rinnat on kyl koko ajan vaan kipeemmät ja enemmän turvoksissa, nyt näkyy verisuonetkin sillai tosi rumasti läpi. Kiva. No more boobs.

Tulee kauhee valittajafiilis kun tuntuu et on kaikki asiat huonosti vaikka ne on paremmin kun koskaan ennen :D

Mulla on ollu aamusin nenä tukkeessa mikä vielä niin nenän limakalvot on tosi kuivat et on ihan ruvella.. :/ Mä en oo nähny oikeen mitään unia, mutta ennen ku tein testin niin näin unta et olin raskaana ja odotin kolmosia.. :D :o Toivottavasti nyt ei ihan kuitenkaan kolmosia tulis xD Yks sais ihan riittää :p Rinnat aristaa välillä enempi ja välillä vähempi. En ainakaa kovin hyvin pysty mahallani nukkuu, ku tekee kipeetä. Ja tää jatkuva pissahätä, noh onneks sekin on aika vaihtelevaa, et edellis yönä sain nukuttuu hyvin mut viime yönä taas heräs vessaan. Ja naama täynnä finnejä... Et jos sanotaan et raskaana oleva hehkuu niin mä en kyllä. xD

Djööö ei saakeli mikä yö!! Meni ihan harakoille kyllä.. valehtelematta kävin pissillä jotain 8kertaa :D ja sit ku eilen poltin kitalaen tosi pahasti kanakeittoon ni suu ku kuivaa yöllä ni aaaauuu!!! Ja sit alkoki naapurin koira jo ulvoa aamulla.. nyt voin sanoo että ärsyttää nii paljon !!!! Ku on vapaa päiväkin vielä!!!! Argh!

Mä kyllä nukuin ku tukki ja sit heräsin 6 tosi virkeenä:) vielä tähän asti on ainakin ollu ihan virkee et ei kummempi:) voi olla et parin tunnin päästä jo repii leukoja

Minulla olisi alkanut työt tänään vasta kymmeneltä, mutta enköhän vain herännyt jo kahdeksalta. Eikä sitten pystynyt enää nukkumaan, kun kissat huomasivat minun olevan hereillä ja alkoivat kauhean mekkalan. : D Yleensä olen ollut kauhean väsynyt koko ajan ja voisin nukkua vaikka miten pitkälle aamulla, mutta ei tänään tietenkään.

Mulla on lieviä oireita ja tosissaan semmosia joita on esiintynyt ilman raskauttakin. Finnejä, rasvainen tukka, alavatsa nippailua, närästystä, ilmavaivoja, unen katkonaisuutta ja mitäs vielä. Iltapäivästä alkaa heikottaa ja väsyttää. Illalla lievää pahoinvointia. Tuntuu, että virtsan pidätyskyky on heikentynyt ja saa mennä joka kerta kiireellä vessaan. Oksentelu alkoi ekaa odottaessa rv6 ja toivon, että siltä säästytään.

Takaisin