Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli kans ton seksin kanssa sama.juttu. Vaikka mulla ei oo taustalla yhtää raskautta, eikä siis yhtään keskenmenoa, niin silti pelottaa kauheesti. Kyl mäki sit lopulta uskaltauduin :D

Taas reilu 2 päikyt, ja vielki väsyttää..

No mä sain viime viikolla kamalat vatsakrampit seksistä tosin veikkaan etttä se johtu siit että jännitin tilannetta iha kauheesti.. myöhemmi ku vietiin hommat loppuun rennommin ni ei mtn ongelmaa. :)

Otin sit päikkärit ja olo on ku ois asfalttijyrän alle jääny.. sit näin nii outoo untaki et mä ihan just herättesssäni menin unessa nukkumaan samaan paikkaan missä jo olin ja sit ku tavallaa unessa nukahin ni heräsin tähän hetkeen... Kiesus on ny sellai olo että onks tässsä nyt unessa vai elossa vai missä ? O.o tsäääääm..

Eikai sen tavallisesti pitäskään.. Mut se on vaan typerä pelko, mikä aika monella tuntuu olevan..nii kun itselläkin, vaikka asian tiedän.
Tää raskaus on vaan vissiin niin tunne asiat, että vaikka on ammatiltaan hoitoalan ihminen ja jopa joskus neuvolassa hetken työskennellyt ja opiskellut asioita, niin omalla kohdalla ei tiiä mistää mitää ja hysterisoi joka asiasta :D

Juuh, pääkopassa se vaan on. :) Kyllä se eka sekstailu tuntuu aika oudolta kun tietää että on raskaana. Asia unohtui silti aika nopeasti ja täytyy myöntää et oli aikas mukavaa pitkästä aikaa. :smug:

Joo ei mut mulla ainakin on oma pää keksiny mukamas selityksen keskenmenoille, vaikkei se siis paikkaansa pidäkään... Mä myös jännitin sitä niin paljon että tuntu varmaan sen takia vatsassa :D

Ei oo kyl tehnyt tehnyt makuuhuoneen puolella. Yritettiin sen yhden kerran tässä, kun vähän teki mieli. Noh eipä siitä oikeen tullut mitään kun rintaan sattui. Sitten sattui alavatsaan, tuntui ettei painetta kestänyt yhtään. Lopuksi tuli vielä vessahätä ni jätettiin siihen :smiley-bounce022 Nyt on vieraita ja sitten me lähdetään vierailulle ni saa jäädä, katotaan sitten myöhemmin. Voi olla, että tuun parin viikon päästä olee niin kissapistoksilla ettei tuu mitään moisesta. Sillon tulee kahdeksan viikkoa täyteen, viimeksi juuri sen verta päästiin eteenpäin kun vuoto alkoi. Makaan varmaan sängyssä sen viikon ja odotan että alkaako mitään vuotoa vai ei..:wacky: Noh jos se sitten olo helpottaa kun heinäkuu pyörähtää ja on päästy yli aiemman kohdan..
Mut oireista, juuri noi rinnat kipeytyneet vaan tässä enemmän ja enemmän. Välillä on niin tuskaa. Sitten niitä välillä kutittaa ja kun yrittää rapsutella ni vaan sattuu :crybaby2Hitusen pahaaoloa on tullut, mutta toivotaan että ei tästä pahemmaksi muutu.

Mun tätä väsymystä ei auta yhtää se, että valvoin taas viime yön miltei miltein kokonaan. En vaa saa unta, ja uniläälleitä kun ei saa käyttää. Oikee loistava fiilis nukkua 3h, herätä kurkku kipeänä, ja lähtee töihin palvelemaan ihmisiä

6+0 elikkä seiskaviikko starttasi juuri oletettavasti ja pahoinvointi alkaa nostaa päätään hieman. :S mua vähän pelottaa että mitä seuraavat viikot tuo tullessaan. Monilla kai pahimmat oireet on just ekan kolmanneksen loppusuoralla..

Siis ihan järkyttävä väsymys. Toissayönä nukuin kymmenen tuntia ja silti väsytti koko päivän ja painuin pehkuihin jo yhdeksän jälkeen. Aamulla olisi taas voinut nukkua vaikka miten pitkään.

Ärtynytkin olen melkein koko ajan. Eilen meinasin lähteä lätkimään näytelmäharkoista, kun ohjaajan käytös ärsytti niin paljon. : D Ei varmaan koskaan ennen ole ohjaajat noin paljoa ärsyttäneet. Piti vähän avautua muille näyttelijöille, etten olisi tehnyt jotakin, mikä jälkeenpäin kaduttaisi. Yleensä suhtaudun tällaisiin asioihin aika tyynesti, mutta nyt kaikki negatiiviset tunteet ovat kuin moninkertaistuneet.

Mä oon kans 24/7 ihan hirveen ärtynyt ja kaikki ärsyttää eilen illalla miehen flunssaniiskutuski kuulosti niin ärsyttävälle etten jaksanut kuunnella lainkaan.. töihin meno ihan pelottaa.. huhhuh. :S

Mä hain saikkua, ja tulin kotiin. Lämpökin jo nousi. Eikai sitä viitti väkisin urheilla töissä. Jos pari päivää nyt lepäilisi.

Toi ärsytys! Se on kamalaa. Arvatkaa, et olinko mäkin yöllä vihanen kun uni ei tuu, ja sit ku on olo cb et nyt vois nukahtaa, niin ukko kuorsaa. Tönin sitä kiukkuisesti yön aikana monta kertaa.

Vielä ei ole kovin paljon oireita, väsymystä lukuun ottamatta. Päiväunet pitää melkein joka päivä ottaa ja iltaisinkin uni tulee helposti. Ja yöllä joutuu nykyään vessaan heräämään.
Ensimmäisestä pahoinvointi alkoi heti plussan jälkeen, saa nähdä miten nyt.

4+5 taitaa olla nyt.

Nellie: mä meinasin kans räjähtää työnantajalle eilen illalla, kun oltiin sovittu että viedään koiria juokseen (eli työnantajan koira ja sit mun karvavauva) mut sit kun hetki koitti ni "joo en mä nyt jaksakkaan lähteä mihinkään.." Olin jättäny päivällä lenkin käymättä sen kans just siks et saa sit touhottaa pari tuntia! Ärsyttävää! :D

Huh kun pelotti aamulla, kaikki muut oireet hävinny paitsi tissikipu, ja alkaa olee nää km päivät käsillä... Teinpä sitte testin mielenrauhaksi, ja pakko sanoa et nyt mä vasta ymmärrän mitä tarkottaa että ovistesti näyttää raskauden todella selkeästi :D
ImageUploadedByVau Foorumi1433753212.652559.jpg

Muoks. Dippasin siis epähuomiossa ensin ovistestin..

Silv 5+3

Hyvältä näyttää silv :) mulla on taas kauhee kriisi jotenkin.. tekis mies taas ostaa testi että oonko ees paksuna ku oireet on niin lievät. En tiiä että onko tissitkään nyt niin arat vai oonko vaan tottunu jo niihin.. onks tää huonovointisuus nyt ees oikeesti olemassa kun ei mua okseta vaan vähän vaan ällöttää välillä. Sit nippailuja ei tunnu juuri ollenkaan.. vähän aikaa kun olin jaloillani tossa niin vähän alko jomottelemaan tonne kohdun seutuun mut en mä nyt tiiä? Maha ei oo yhtään kasvanu tai jotenki ei mua mitenkään turvotakaan. Onko muilla turvotusta? Kävin tänään sellasella lasten kirppiksellä ja en mä osannu oikee kattoo mitään hipelsin vaan kaikkee ja mietin että ei meille mtn lasta tuu kuiteskaan.. jotenki ihan epäuskoinen olo koko asiaa kohtaan..... Plaaaaah.

Ootteko te kaikki muut siis tehneet useamman kuin yhden testin? Mä olen tehnyt vain yhden digin ja nyt näitä lukiessa tulee itellekin sellainen olo, että pitääkö itekin niitä nyt vielä tehdä ainakin viis! :wideyed::grin No, oireita on kyllä siihen malliin, että eiköhän tässä ny pulla uunissa olla. :)

Mä olen kyllä ihan hermoraunio. Paruttaa, naurattaa, vituttaa, raivostuttaa. Välillä kaikkea yhtäaikaa, sekopäistä mitä! Mies jo eilen tuumi, että voi ny jumalauta, tää on viimeinen kerta, kun meillä ollaan raskaana :hilarious::hilarious: En muista (tunnusta), että edelliskerroilla olis ollut tällainen tunteiden vuoristorata ja tunteet näin pinnassa. Mies- ja lapsiparat...

Mullakaan ei oo oikein mitään turvotusta, mutta se johtuu varmaan siitä, että latkin aika paljon vettä. Helpottaa etovaan oloon. :) (mutta ei auta jatkuvaan pissahätään.......)

Mullakin on sellainen epäuskoinen olo. Varmaan johtuu myös osaksi siitä, ettei mulla ole menkkoja ollut viime kuukautta lukuunottamatta yli vuoteen, niin tämä on ihan normaalia ettei niitä ole. Terkkarille kun soitin, niin se kysy oireita. En oikein osannut muuta sanoa, kuin väsymyksen ja etovan olon. Viime raskaudessa ei tarvinnut edes miettiä ja lista oli tosi pitkä! Toisaalta kokoajan miettii, että jos nyt sitten onkin raskaana, niin ei se kuitenkaan onnistu. Tulee km tai jotain. No toivotaan, toivotaan.

Bb ja xoxo, mulla on noita testejä tuolla kaappi pullollaan kun juuri niitä tilasin plussakiertoon enemmän että "pärjää sit kesän yli.." :D tuskin muuten kokeilisinkaan mut ovat liian helposti saatavilla tossa :D

Takaisin