Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No mun on pakko myöntää että oon tänään istunu sen kymmenen kertaa töisssä wcssä päästelemässä ilmoja pihalle.. ja arvatkaas kuinka mukavaa on tehdä asiakaspalvelu työtä kun et tiedä että tuleeko pieru nyt vai kohta ja onko ääntä vai ei :D etkä voi oikeasti estää sen tapahtumista muuten kun vääntyilemällä epämääräisesti ja toivoa että "älä nyt hitto tuu ainakaan äänen kanssa" xD eipä oo eläissäin ollu tämmöstä vielä.... Innolla ootan sit ku alkaa(jos alkaa) pahoinvointi ja hajujen kuvottavuus tms....

Mä pelkään tota pahoinvointia ja hajuherkkyyttä. Oon hoitoalalla, en tosin vaippoja vaihtamssa, mutta haavoja sun muita epämielyttäviä näkyjä on päivittäin. Kiva oksentaa potilaan päälle xD

Joo mä oon kampaaja ja yhtään kaunistelematta ihmisten päänahat voi olla melko hyvän hajuisia sekä näköisiä että jottai apuVa!

Ekat oksut.. Tästäkö tää alkaa :grumpy: mulla ei oo aamupahoinvointia vaan huono olo sijoittuu iltaan. En pidä tästä yhtään :stop:

Mulla on kans noi ilmavaivat vaivannu jo kauan D: mutta onko kellään venymiskipuja? Mulla on tää ja eilinen päivä ollu ihan kamalia kipuja ja viikkoja on vasta 14 jotain. Entä onko ketään kenellä ei ole tissit ollut arat ekojen viikkojen jälkeen? Mulla tissien arkuus kadonnut kokonaan mutta nännit sitäkin aremmat :o

Kyfi jos oot 14 viikolla niin etkös kuuluisi joulukuisiin ? Vai oonko väärässä :D tääl ollaan kaikki vasta viikoilla 4-5 vai oliko kirjotusvirhe? Mulla on ainaskin jo sellasii venymiskipuja välillä mut ne menee ja tulee aika hetkellisesti.

On kipuja.. pelästyin niitä kovasti ensin kun olivat aika vahvojakin välillä. Meni tossa pari päivää hienosti ettei ollut mitään mutta tänään kun jouduin juoksemaan n. 300m matkan niin alkoi särkeä ja kotona heittäydyin sohvalle ähkimään. Kaikki liikkuminen vaan pahentaa.

Ei oireen oiretta. Tai olen kyllä väsyneempi, mutta en nyt jotenkin osaa pitää kunnon oireena. Ne kunnon oireet kyllä ehtii tulla vielä. Muistelen että esikoisen kohdallakaan ei tainnut kovin aikaisin pahoinvointi alkaa, mutta sitten kun alkoi niin oli kauheat 2 kk.

No niin, mullakin alkoi kiertää mahassa. Ehtiväistä 1-vuotiasta ei tietenkään voi jättää itsekseen kun painelen vessaan, vaan se on otettava mukaan. Ja eilen se oppi sanomaan "kakka". Mulla on siis pieni, innostunut selostaja mukana, kun käyn äkkipaskalla. Kakka, kakka! Jälkikäteen se raportoi naapureille, että "mamma! kakka!"

Hki00550 :D hahha kivat aamukakkanaurut nyt sit..
Loistava tilannekuuluttaja sul sielä..

Hitto tääl on koko yö menny taas vessassa ravaten.. varmaa se 5 kertaa yön aikana.. lisänä vitutukseen se että eilen haettiin miehen poika meille ja hänen skitso äitinsä ei ollu laittanu ees takkia pojalleen mukaaan(mitäv*ttua???). No ei meillä oo varatakkia ni nyt ton nenä ihan tukossa ja koko yön kuunnelli tota röhimistä ja tuhinaa ja ähinää ja ku siiss tosiaan nyt on pinnakin niin kireellä ja unet vähissä ni ärsyttää niin paljon....... :( ja eniten ton miehen exä... Siis laitat lapsen menemää ilman ulkovaatteita.. kyllä ku ite oisin taas ollu mukana ni voi hyvää pääivää oisin ehkä sanaisen arkkuni avannut..

Mul on ihan.kamala väsy :(. Eilen nukuin 2 h päikyt ja yöllä vielä 9h, ja vieläki väsyttää. Illalla oli myös nenä vähä tukkoinen ja aamulla kurkku karhee. Toivottavasti ei flunssaa kuitenkaan.
Tein muuten eilen taas raskaustestin. Oli vähä muuttunut, jos ekaan vertaa. Alkaa leffa viivat olemaan :). Vois ehkä vaan lopettaa ton testailun pikkuhiljaa :P

Kauhea väsy on myös täällä. Lisäksi tuo esikoinen ei vielä nuku täysiä yöunia, eli kuuden tunnin unilla mennään. Hiukan raastavaa. Onneksi kuitenkin saa päivällä kahdet kahden tunnin päikkärit kun ei vielä tarvitse olla töissä. Saa nähdä miten käy ensi kuun alussa kun pitäisi töihin mennä

Muoks. Onhan täällä siis muitakin oireita :D vatsaa nippailee kovasti! Välissä sellaista niinkuin sukkapuikolla joku tökkis mahaa sisältä päin. En muistanutkaan tällaisia oireita viime raskaudesta. Ja huono olo! Kokoajan pelkään, että milloin pitää mennä oksentamaan. Ei viime raskaudessa tarvinnut ollenkaan oksentaa ja vain kaksi kertaa oli huonoa oloa.

Meilläkään esikoinen ei nuku täysiä unia ja aamulla herätään viimeistään seiskalta. Mies antoi mun onneksi nukkua vähän pidempään, ettei mene koko päivä taas koomassa, vaikka vähän siltä jo vaikuttaa ja kello vasta kymmenen. :shifty: Pitää hyödyntää taas päikkäriaika ja levätä itsekin.

Mulla taas huono olo sijoittuu aamuun/aamupäivään ja aamupalan sekä lounaan syömisen jälkeen iskee aina todella huono olo! Sitten alkaa kiertää vatsassa ja saa mennä puolihölkkää vessaan... No, jos jotain positiivista, niin ei ainakaan vielä ole tarvinnut oksentaa. :wtf: Mutta ei ole tosiaan ummetus tämä raskauden harmina ollut. :grin

Täällä ei oo oireita oikein tullu lisää, viime yönä en pystyny nukkuu oikeen mahallaan ku paino niin lujaa ja jos on kyykyssä ja nousee nopiaa niin pyörryttää muuten ei oo oikeen mitään ollu :) niin ja valkkaria tulee aika hyvin.

Mulla on myös tullut takaisin tuo huimaus, mutta saattaa tulla ihan ilman kyykistelyjä. Ihan vain tavallisesti, kun seisoo niin meinaa lähtiä taju. Viimeksi oli sama. Uutena on nyt se, etten välillä tunne mun sormia. Kertakaikkiaan lähtee tunto. Vissiin jotain häikkää verenkierrossa tai kaikki menee alkiolle :D

Marru90 aika ihmeellinen toi sormien puutuminen! Onko kellään ollut jaloissa puutumista?
Huomaan pari kertaa päivässä että jos vähän nopeammin pitää liikkua (juoksen, hölkkään tai esim imuroin)
niin nivuset lämpenee ja menee sellasiks, noh että niitä kutittelee. :D Samoin alavatsa.
Vähä niinkun sellasta hermokutittelua? En oo koskaan elämässäni tuntenut tota aiemmin.
Sitä oli pari pvää ennen plussaa jo. Tuskimpa on mitään vakavaa mutta sen kutittelun jälkeen saattaa sitten alkaa pienet alavatsaväännöt.

Väsymys on kyllä nyt aika hirvee. Vois nukkua seisaaltaan kohta. -.- ihan zippi fiilis. Ja paleltaa ja aamulla ja lounasaikaan pahoinvointia..

Myös aivan totaaliväsymys... Viime yönä tuli nukuttua oikeinkin "hyvin", vain kolme kertaa heräsin! Ja kymppiin asti riitti unta. Mut nyt kun töihin piti raahautua niin vois nukahtaa seisaalleen...

Oon pelänny niin paljon keskenmenoa etten oo uskaltanu edes seksiin... Tänään kuitenkin uskalsin, eikä siinä kyl mitään alkanut vuotaa! Voittajafiilis :D ainut vaan että hiiva taitaa tulla kylään :/

Ja hei, kohta ollaan jo yli niiden mun pelkopäivien, keskenmenot ollu 5+1, 5+3 ja 5+4, nyt menossa jo 5+2 :) kohta uskaltaa hengittää :D

Takaisin