Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Radioboca: mäki oon kuullu, et jos on km, niin sen tietää todella yleensä olevan. Siis runsasta vuotoa. Toivottavasti sielä on kaikki hyvin. Koska sulla olikaan se uä? Kamalan pitkä aika sinne kyl muutenki odottaa. Mulla olis 24.6.

22. päivä alkavalla viikolla, en tiedä vielä tarkkaa päivää kun YTHS:llä vaihtuu joku järjestelmä nyt tms. niin voin varata sen ajan vasta ensi viikolla, mut sille viikolle gyne käski varata. On kyllä pitkä aika. :/

Niin kyllä sen varmaan tietääkin sit lopulta, mut mitä nyt googlettelin näitä alkuraskauden vuotoja niin joillain on kyllä alkanut keskenmeno ensin ruskealla vuodolla ja muuttunut vasta sitten veriseksi. Mut eiköhän se tässä parin päivän aikana tosiaan selviä.

Radioboca, toivotaan että tuhruttelu loppuu ja raskaus etenee mukavasti loppuun asti :) onhan noita keskeytyneitä keskenmenoja jotka ei paljon kerro itsestään ennenkun ultrassa eikä näistä tiedä mutta pitää pysyä toiveikkaana <3 toivotaan että kaikkien pikkuset pysyy mukana helmikuulle asti <3

Onks tää nyt sit pahoinvoinnin alkua? tänään iltavuorossa alko olee pala kurkussa loppuillasta, ja koko kotimatkan. Nyt ehkä vähän alkaa helpottaa, kun söin palan leipää.
JA niin. Onko kellään kuumia aaltoja? Mulle tulee välistä törkeen kuuma ja huippaa myöskin.

Mulla kans kuumia aaltoja ja jos nousen nopeesti meinaa taju lähteä. Kauhee nälkä koko ajan. Viime raskaudessa otin painoa 20kg ja nyt teen kaikkeni, ettei nouse överisti, vaikka tosta oli suurin osa turvotusta.

Mulla on tullu kuumia aaltoja jos oon ruvennut tekee jotain tai nostellu vähän. Ja sit oon huomannu et välistä aamulla oon ihan "sekasin" ei oo niinku oksettava olo, mut kuitenkin sellanen että on huono olo ja tekis mieli vaan mennä maate. :o ja päivällä tullu"sekava" olo ettei jaksais olla pystyssä eikä oo niin terävänä.. oonki miettinyt et onkohan nää pikemmin nyt sit luulo oireita ku näitä ei ollu oikeen ennen plussaa, ainut et ku tehtiin muuttoa ja kannoin tavaraa niin hiki lensi ja puuskutti"D

Radioboca: On kyllä piinaava tilanne sulla. Toivon kyllä sydämen pohjasta, että nuo tuhrut on vaarattomia ja loppuisivat mahdollisimman pian!

No, vuodon määrä ei ole lisääntynyt vaan voisinpa sanoa, että vähentynyt. Ihan pikkuisen vaaleanruskeaa tuhrua vain enää. Kuitenkaan ei ole yhtään varma olo. Mulla on nyt jotenkin ihan erilainen olo mahassa. Muita oireita ei ole ollutkaan oikein, joten tosi vaikea sanoa mitään... Plussasta saakka mulla on ollut vaan menkkamainen olo, ja nyt mulla on myös ikään kuin menkkamainen olo, mutta jotenkin ihan eri tavalla. Vatsa tuntuu aremmalta ja tuntuu kuin olisi ilmaa (muttei kuitenkaan pieretä). Yyh. :/ En kyllä usko olevani turvassa ennen kuin alkaa jotkut kunnon oireet! Onko tai oliko joku muu vielä ihan oireeton 5+0? Vaikuttaa että teillä kaikilla alkaa jo olla jotain.

No mä oon aikalailla oireeton jos ei lasketa nännien arkuutta ja ajoittaista menkkajuilintaa. Kummastellut itsekin.. nyt menossa 5+2

Okei hyvä. Kyllä mä tiedän että oireettomuuskin on ihan normaalia mut silti... Mulla ei oo edes nännien arkuutta, mut on mun tissit jotenkin vähän pinkeemmät. Ja oli vähän arat ainakin sunnuntaina kun mies niitä kotiintuliaisiksi kouri, mutta nyt ei oikein enää sitäkään. Menkkamainen olo, that's all.

Ei mullakaan siis oikeesti oo semmosia selkeitä raskausoireita. Sen takia en oikein usko, että mahassa mitään onkaan. Mä oon aina ollut hyvä syömään ja nyt plussan myötä annan itselleni luvan syödä aina kun nälkä vähänkään kurnii. Normaalisti syön paristi päivässä, koska ei ton taaperon kanssa ehdi. Kuumia ja kylmiä aaltoja mulla on aina loppu kierrosta. Finnejä on myös enemmän, mutta niitä tulee kans just ennen menkkoja. Ei tässä oikein voi tehdä muuta kuin odottaa mahdollisia oireita ja ensimmäistä ultraa :(

Edelleen mielestäni oireeton ja huomenna ois 5+0. Kaverini lohdutti mua et hän oli oireeton ultraan asti jonka jälkeen saikin halata vessaa tiheään. Et oireet voi tulla vasta myöhemmin.

Mulla alkoi rintoja aristaa vasta ihan nyt viime päivinä.

Uusimmassa Vauva-lehdessä oli muuten juttu, että poikavauvaa odottavilla on keskimäärin suurempaa inhoa esim. likaisia vessoja, eritteitä ja rottia kohtaan kuin tyttöä odottavilla. Tutkijat arvelee, että tämä johtuu siitä, että äidin keho suojelee poikaa erittämällä runsaasti raskaushormoneja. Poikavauvat ovat tyttöjä alttiimpia raskaudenaikaisille häiriöille. Ehkä meillä lieväoireisilla onkin tytöt tulossa. :Heartpink

Näyttää nyt siltä että ruskea tuhruttelu alkaa tosiaan olla aika finaalissa. Huh. Mut heti herätessä huomasin, että tuntuu kipua tosi tosi alhaalla alavatsassa, niinku häpyluun yläpuolella. Taas hirveä googlailukierros heti aamutuimaan enkä nyt keksinyt muuta kuin kohdun kasvukivut tähän ratkaisuksi. Joillain on alkaneet kuudennella viikolla jo. Luin myös että tällä viikolla alkio triplaa kokonsa, joten kai voisi olla loogistakin että kohtu alkaa jo venyä. Rinnoissa ihan hitusen arkuutta, ehkä enemmän kuin eilen ja kenties lievää kuvotusta jonka saatan vielä kuvitellakin, niin aavistuksenomaista on. Kunpa lähtis nyt oireet vahvistumaan. :)

Luin tuolta raskausviikko-osiosta, että tällä viikolla alkaa jo sydän lyödä! :Heartpink

Tosi hyvä juttu, että tuhru näyttäisi loppuneen! Mulla on pientä jomotusta tuossa häpyluun huudeilla ja se on musta hyvä juttu. Aiemmissakin raskauksissa oli sitä, joten siitä uskon, että jotain hyvää tuolla tapahtuu. :)

Tosi paljon jaksamisia radioboca <3 Toivottavasti kaikki menis hyvin ja ei olis mitään vakavempaa.

Mulla on kans samantapaista kipuilua tuossa häpyluun kohdilla sekä välillä tulee semmosia repäisykipuja, jos nousee liian reippaasti ylös tai tekee jonku äkkiliikkeen. Mut ilmeisesti kans ihan normaalia..

Rinnat tässä tulleet päivä päivältä kipeämmäksi :sad001 Aiemmin ollut tässä satunnaista epämukavuutta mut nyt ne alkaa olla kipeät.
Myöskin maha näyttäisi menneen sekaisin. Ei enää voi olla sattumaa kun niin monena päivänä toistunu. Ei sit meinaa jaksaa tehdä mitään kun ei oikein energiaa saa ruuasta sen juostessa läpi nopsaan.

Mulla sit taas rintojen kipu jopa helpottunut hiukan. Koko aika ne arat on mut enää ei satu ku kävelee tai koittaa nostella tavaroita. Mahaa mullaki vääntää vähän väliä, ei oo kiva tunne sekään.

Takaisin