HKI, ei mua ainakaan haittaa yksityiskohtaiset jutut, sitä vartenhan tämmöset palstat on. :)
Ei ollut tarkoitus aloittaa mitään yleistä hysterisointia, päin vastoin. Mua aina rauhoittaa tietää mahdollisimman paljon asioista ja siihen just pyrin että en olisi hysteerinen (tai muutkaan ekakertalaiset) täysin normaaleista asioista.
Tattiina, mullakin on menkkatuntemuksia vaan ollut jatkuvasti plussan jälkeen. Samoin valkovuotoa tuli pari päivää oikein kunnolla ja oonkin kuullut että raskauden aikana sitä tulisi enemmän. Ei tunnu ollenkaan vakuuttavalta koko raskaus kun olo on koko ajan sellainen että menkat alkaa kohta. Mutta ilmeisesti ne on ihan normaaleja oireita. Mutta joo, mäkin oon tosi peloissani ja aina ahdistun kaikesta ja ajattelen pahinta. Meilläkin puoltoista vuotta yritystä takana ja se alkoi jo mennä aika stressaavaksi touhuksi.
Mulla on nyt jotenkin outo olo. Edelleen vähän niinku menkkaolo, mutta jotenkin eri lailla menkkaolo. Jotenkin ehkä aidommin semmonen menkkoja edeltävä olo... Ja mulla ruskea vuoto myös edelsi menkkoja viimeisen about vuoden aikana. Ei tää nyt kuitenkaan ihan mätsää mun kuukautiskiertoonkaan, koska menkkojen olisi pitänyt alkaa viime keskiviikkona eli ne ois olleet jo ohi tähän mennessä. No, ehkä analysoin nyt liikaa?
Nyt mulla tuli 5 viikkoa täyteen ja luin just että aamupahoinvointi alkaa yleensä 5.-7. viikolla. Alkaispa pian kunnon oireet, sit oisin luottavaisempi. :) Onko täällä muuten kellään vielä ollut pahoinvointia?