Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jep, närästys täälläkin edelleen vaivaa. Ei mitenkään lääkkeen vaativa, mutta maitoo tulee juotua useempi lasillinen päivässä. Ummetus tuli, kun alotin raudan viikko sitten. Nyt on sitten aamun lääkearsenaali kasvanut myös levolacilla :D

Mulle tuli myös ummetusta raudasta niin alussa piti ottaa levolacia mutta nyt toimii maha taas ihan hyvin ilmankin :)

Mulla ei maha toimi kovin hyvin vaikken lisärautaa syökään. Se viel puuttuis, sit ei varmaa toimis ollenkaa :D

Onko muilla tullu kirkasta vuotoa pikkareihin? Mulla on nyt jonkin aikaa aina aamuisin kastunu housut kun nousen sängystä. Päivällä ei välttämättä tule mitään...tosin olen kyllä pitäny pikkuhousunsuojaa, joten en ole varma. Vuoto on siis ihan vesimäistä eikä haise oikeastaan millekään. :confused:

Mulla on tullut koko raskauden ajan runsaasti valkovuotoa ja aamuisin tulee tosi juoksevaakin, kaikki tulehdukset on tarkistettu ja varmuudeks syöty vielä antibiootti-kuuri ja hoidettu hiivakin, mut eipä oo vuodot mihinkää kadonnu että mulla ainakin normaalia vaikka välillä eli joka aamu tosi juoksevaa onkin :) mut en sit tiiä miten muilla...

Mulla on myöskin runsasta valkovuotoa, välillä kirkasta ja vetisempää mut useimmiten valkoista maitomaista. Yks hiivatulehdus on hoidettu ja just viime viikolla otettiin sekä hiivanäyte että bakteeriviljely eikä niissä ollu mitään. Ihan normaalia on siis mullakin :)

Sama täällä. Raskauden aikana vuoto lisääntynyt. On kait normaalia, koska mitään tulehduksia ei ole ollut.

Täällä myös ja on muuten mun mielestä ikävin raskausoire.

Kannattaa vähän tarkkailla vuotoa viimeisillä viikoilla. Mun kaveri ainakin osas ennustaa synnytyksen lähestyvän, kun pari päivää vuoto oli ollut limaisempaa kuin normaalisti. (Mahd. Limatulppa irronnut) 3 päivän päästä heille vauva syntyikin.

Mulla oli aiemmin runsastakin valkovuotoa, mutta nyt se on lähes tulkoon loppunut.

Voi itku...tuli vähän verta pyyhittäessä :/ toivottavasti oli vaan tän yhen kerran, niinku alkuraskaudeski oli. En taija ens yönä paljoa nukkua..

Vaivaako muita tukkoinen nenä ja kuivat huulet? Mulla on aina ku tuun sänkyyn.. ärsyttävää!

Täällon tukkonen nenä.. ja aamusin saa aina niistää verta ku on ihan kuiva limakalvo nenässä ilmeisestikin.. :/ ja huulet mul on ollu aina kuivat ni en oo osannu nyt ihmetellä niitä.

Niin ja marinellahi, mun käsittääkseni verinen vuoto jos sitä ei ole hirveitä määriä voi olla ihan normaalia loppuraskaudessa, ja voi olla juurikin sitä limatulppaakin? :)

Mullon lähes koko aika nenä tukos ja huulet kuivat. Ja jano on lähes koko ajan kans.. ostin kostutusnenäsumutetta mut en koskaan muista laittaa sitä..
Ei oo ny tullu verta sen jälkeen mut joka kerta jännittää ku menee vessaan.

Mul on kans jano kokoajan ja etenki illalla kun ei pitäs juua ku muuten saa juosta veskissä koko yön.. :o
Jospa se ois ihan vaa sitä limatulppaa :)

mulla on aina talvella ja syksyllä kuivat huulet kuten nytkin, joten en yhdistä tätä raskauteen. :D ja nenä mulla on tukossa vähän väliä muutenkin. :D

ps. meillä on nyt hikka...

Takaisin