Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko muilla vielä pahoinvointia? Mulla se on palannut.. Nyt rv 23+2..! En haluaisi enää tätä ku.tässä välissä oli jo paljon parempi. Vaikka kyllähän mulla on koko raskauden ajan ollut enemmän tai vähemmän etova olo. Yrjöönköhän mie sit synnytyksessä, ku välillä tulee tosi huono olo jos on harkkasupistuksia..

Mä taisin oksentaa viime viikolla? Mut syynä tais olla ku kiirehin syömisen kanssa nii ei oikee sit pysynykkää sisällä :D Ja mulla jotkut hajut etoo tosi paljon :/ täys roskis, likaset tiskit, tupakan käry jne.. Tosi kiva aina pidättää hengitystää, ku joku tulee vastaan tupakka kädessä :D

Mua etoo tällä hetkellä vaan mintun haju.. söin alus niin paljon mintun makusta rennietä etten kestä minttua enää ollenkaan. Joka mintun hajunen purkka saa mut voimaan pahoin. Kiva töissäki antaa vanhuksilla lääkkeitä ku jotku lääkkeet haisee mimtulta.. yks mikä oksettaa on hammastahna. Onneks on keksitty makuaineeton ja vaahtoamaton tahna ni pystyy peseen hampaita :)

Onko kellään sappi oireillu raskauden aikana? Söin aamulla ruisleipää ja ollu siitä lähtirn sappikivut, ja on järkyttävät. Tarttee varmaan kohta soittaa synnytyspäivystykseen et voiko litalginia ottaa yhtään. Tai toiv panadol auttais. Mul ei oo varmaan pariin vuoteen sappi oireillukka.

Marinella, kaipa ne haluavat muutenkin tarkistaa, että kyseessä tosiaan on sappi, kun raskaudessa ylävatsakipu voi muutakin tarkoittaa. Mutta sympatiat sinulle, sappikivut ovat todella inhottavia. Minulla ne jäivät kirurgin pöydälle 7 vuotta sitten, eikä sen jälkeen ole tarvinnut kärsiä.

Onneks ne loppu! Ajoittain vihlasee mut pitää ny vähä kattoo mitä syö. Mulla toki sappi välillä oikuttelee sama mitä syö. Onneks vaan harvoin. Katoin kyl netistä et raskausaikana tulee herkemmin sappikiviä..

Tuleeko joltain muultakin jo maitoa? Olin tänään sairaalassa katsomassa ystävää ja hänen vastasyntynyttä. Siinä sitten pitelin pikkusta sylissä❤.️ Kotona suihkuun mennessä huomasin, että maitoa tihkuu tisseistä kokoajan. Ihmeellisiä noi hormoonit...

Yhhyh, kävin just oksentamassa. :(
Johan tässä oli about 12 viikkoa oksentamatta...
En tykkää.... -_-'

Voih balacenia, toi on kyllä inhottavaa. Mulla on ollu nää 23 viikkoa yhtäjaksoisesti pahoinvointia kellon ympäri, joitain viikkoja ja päiviä oli vähän helpompana mut nyt taas samanlaista ku alussa.. Ei oo kyllä kivaa. Mie en onneks oo oksentanut enää sen alun jälkeen!

mää oksensin viikot 7-12 suunnilleen päivittäin. -.-' ja vielä pari viikkoo ton jälkeen närästyksen takia aina välillä.
Toivottavasti ei tuu "tavaksi" toi iltapahoinvointi... -.-'

tänään huono olo ja kahdesti oksennettu :( 26+3 nytkö se vessaralli taas alkaa, olihan tätä hyvää oloa jo yli kuukauden, muuten 6 viikolta asti tätä huonoa oloa ja oksentelua :(

Voih kyfi, en tykkää. Toivottavasti huono olo helpottaa! Itellä aaltoilee tosi paljon mut käytännössä ollu huonoa oloa koko raskauden ajan enemmän tai vähemmän rv 5 asti, nyt 24+3.

Viimeyönä tuli maha ja alaselkä tosi kipeeks ja rupes kunnolla vääntään mahassa. Yö ja tämä päivä ollu ihan kuralla.. Nyt vähä helpottanu mut väsyttää ja vähä kipee olo. Toivottavasti pienellä kaikki hyvin.. :/

Harkkasupparit alkaa vaikeuttaan liikkumista/lenkillä käyntiä.. Yhtään reippaammin jos kävelee tai jotain tekee, niin niitä alkaa tulla ja aika usein. Ei oo tosiaan kivuliaita, mutta epämukavia. Eihän ne nyt varmasti ole vaarallisia? Pakko kuites on koirat lenkittää.. Vai pitäiskö harkkareidenkin takia levätä ja varoa..? Vettä juon jo aika paljon, monethan sanoo että siitä ois apua.

Mä oon kans huomannu, että jos vähänki lujempaa kävelee rupee tulemaan semmosia puristavia tunteita tonne alavatsaan. Kai ne niitä suppareita sitten on. Pitää vissiin hidastaa tahtia.

Mulla neuvolan täti sano, että niin kauan ku ne harkkasupparit ei oo kipeitä, ni voi liikkua suhteellisen normaalisti, oman jaksamisen mukaan tietysti. Kohtu on lihas siinä missä muutki lihakset.

Mulla neuvolan täti sano, että niin kauan ku ne harkkasupparit ei oo kipeitä, ni voi liikkua suhteellisen normaalisti, oman jaksamisen mukaan tietysti. Kohtu on lihas siinä missä muutki lihakset.

Mulla joka jumppatunnin alus tulee harkkasupistus joka menee ohi hetken päästä. Mut lenkkeilles tulee useemmin ja monesti.. sen takii en viitti lenkkeilläkkä juurikaan :) liikun kuitenki muuten etten iha sohvaperunaks oo jäänny :)

Tänää on selkä vihotellu aamusta asti :dead: aamulla otettu panadolikaan ei tainnu tehota, eikä tukivyö auttanu juurikaan... Se puristi mahastaki, että tuli parit supistuksetkin ilmeisesti. Pöh

Takaisin