Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo mä en koe tätä mitenkään iloisena asiana.. en voi nauttia mistään juuri nyt.. :( kaikki tullu tänään ylös mitä syönyt.

beneathbeautiful: Joo, kyllä on hyviä nämä pahoinvointirannekkeet. Tänä aamuna kävin hakemassa apteekista ja viisi kertaa oksensin työpäivän aikana. Mikään ei pysynyt sisällä ennen kuin vasta illalla viide-kuuden aikaan ja huono olo on koko ajan. Jouduin tuon oksentelun takia jopa viikon sairaslomalle nyt, kun ei vain pysty olemaan töissä. Tänäänkin puolet työajasta istuin vessan lattialla oksentamassa. I feel you, koita jaksella. :Heartred

Nellie, tsemppiä.. toivotaan että tää ei kestä meillä viikkoja :/ eilen jo itkin että mitä tässä nyt uskaltaa tehdä tai syödä kun ei olo parane millään..

Mulla on oireina ollut ihan jäätävä väsymys. Alkoi toukokuun viimeisenä viikonloppuna ja jatkuu vaan... tuntuu ettei mitään jaksa alkaa tekemään (jos ei ole pakko). En muista että edellisissä raskauksissa olis tällaista ollut... Koitin neuvolaan tänään soitella, ja jätin soittopyynnön. Tämän päivän aikana pitäis tulla yhteydenotto niin pääsisin varaamaan ensimmäistä neuvola-aikaa... Jännittää!

Väsyttää ja on ympärivuorokautinen ällötys ja turvotus. Jännä miten vaihtelee,esikosta ei ollut kun iltaisin jäätävä onsetus ja ei mitään turvotuksia. Nyt näytän siltä kun olisin jo viidennellä kuulla :D Oksentaa ei kuitenkaan tarvitse, pyörii vaan yrjö kurkussa ja pitää vähän väliä yrittää syödä jotain ettei tuu pahempi olo. Tätä menoa kun syön niin oon kohta satakilonen :D

Onks kukaan tarkkaillu onko tullu ylimääräsiä kiloja tässä jo ekojen viikkojen aikana? Mulle näyttäs tulleen kilo ainakin painoa lisää ellei jopa 2 ja meen 8+2 nyt ja mä vielä oksentelen päivittäin.. miten voin silti lihoa :D

Rv 5+6 ja kammottava pahoinvointi alko eilen. Pakko syyä mut ruoka ei maistu. Ja mukamas on koko aika nälkä vaik on just syöny. Lisäks ihana migreeni lisääntyny, kohtaus ollu lähes joka toinen päivä. Huomena meen akupunktios käymään, jos se auttais migreeniin ja pahoinvointiin.

Minä olen laihtunut 3 kiloa, vaikka tuntuu, etten ole syönyt yhtään vähemmän kuin ennen.

Vajaa pari kiloa tullu lisää,oon kyllä syönykin mitä sattuu ja varmaan nesteitä kertyny. Pitäis kiinnittää enemmän huomiota tuohon ruuan laatuun. Mut kun tekee mieli herkkuja ihan älyttömästi :D

Painon suhteen ei oo muutoksia. Mutta olokin on ihan normaali..Ihan kuin ei ees olisi raskaana ja tämä se vasta ihmeellinen olo onkin :wideyed:

Mitä viime raskauteen tulee niin nettosin kivat parikyt kiloa :D ..Että vielä ehtii ;)

Eeei mä en haluu pariakymmentä kiloa :D edellisestä kkm raskaudesta ja silloin tupakan lopetuksesta on jo 10kg tullu :(

Mulla alkoi tuolla, että kymppi tupakkakiloja ja kaksikymmentä raskaudesta :shifty:

Mutta, kyllä ne lähtikin. Ihme kyllä :joyful: ..Ajan saatossa :wacky:

Mulla tuli jotaki 12kg oisin ollu tyytyväinen jos niistä ois jäänykki vaikka ees 2 tai 3 kiloa vaan ei ku tippu kaikki pois ja vielä 3kg lisäksi vaikka imettää ei onnistunu ku 3 viikkoa. :-/

Muokattu viimeksi:
Tänään alkoi kesken ruoan maistua tuttu lihapullakastike ihan kamalalle ja piti jättää syöminen siihen...ylös ei noussut mutta etova olo jäi pitkäksi aikaa. Kahvi ei meinaa maistua, kaksi isoa kuppia menee yleensä päivässä nyt tuoksu on hyvä mutta ei meinaa upota. Pitänee jättää pois jos näin alkaa tökkiä...

Mulla alkaa olemaan tosi siedettävä olo jo. Vai liekö tähän väsymykseen, turvotukseen, närästykseen, nälkään ja finneihin jo tottunut :D

Mulla oli kans kolme tosi hyvää päivää, olin aivan vedossa taas eikä pahasta olosta ollut tietoakaan. No, sitten tuli eilinen ja yhtäkkiä tuli niin huono olo, että oli pakko mennä oksentamaan. :depressed: Ja se huono olo jatkui koko päivän, jopa illalla oli vaikea saada unta, kun etoi vaan. Eipä ole sellaistakaan ongelmaa ennen ollut. :rolleyes: Nytkin vaivaa huono olo ja tuntuu, että oksu on taas aivan luukulla odottamassa. Että ei tainnutkaan olla ne oireet siinä.

Öyh, terveisiä vaan täältä vessan lattialta :/ esikoinen onneks ihanasti huolehtii noista pienemmistä vaikka ei hänen hommansa oliskaan.

Takaisin