Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään eka ällötys löytyi, suklaa! Yäk yäk yäk. Tein isälle kakkua johon tuli suklaamousse. Se suklaa haisi ihan kamalalta (mies maistoikin ja sanoi että on ihan normaalia eli suklaassa ei vika) ja kun tein palkkaria minttusuklaan makuisesta jauheesta - oksennus tuli

Muistakaa naiset juua vettä!! Ite kävin eile ravintolassa syömässä ni vatsa tuli kipeeksi ja yöllä piti lähtee käy päivystyksessä. Toiminnallinen suolitukos eli ummetus/alkava tukos joka helpotti suoneen laitettavalla lääkkeellä ja keittosuolalla. Veden juomattomuudesta johtuva tukosongelma ja kova vatsakipu. Raskaus näköjään hidastaa suolen toimintaa...nyt lepoa tää päivä.raskaustestikin tehtiin ja oli edelleen positiivinen. <3 aijon vältellä ravintoloita loppu 9kk... :)

Mä kyllä juon jatkuvasti päivän mittaan :) kannattaa kuitenkin muistaa muidenkin. Nämäkin on varmaan tosi yksilöllisiä asioita, mulla ainakin suoli toimii kun rasvattu xD ei oo ollu ongelmia..

Mulla on koko ajan käsillä vesipullo. Vesihuikalla saa nieltyä oksennusta..

Sama juttu kuin Lällyllä - vesi helpottaa vähän huonoa oloa, joten tulee latkittua. Eikä siis tukosongelmia :grin

Apua, mua on alkanu kahvi närästämään :confused: Vaik en paljoa juokaan niin tosi ikävä olo aina kahvin jälkeen. Iltaisin väsyttää tavallista enemmän ja paleltaa ja maha nippailee ja turvottaa. Ja kova paineen tunne on mahassa iltaisin, kun menee makaamaan. Välillä on hiukan paleltanut, mutta jos saman kaavan mukaan menee niin kohta palellaan kahden vällyn alla:grin

Aikaisin herääminen jatkuu... Puol seitsemältä heräsin, eikä millään tullut uni, vaikka puoli tuntia sängyssä vielä pyörin. Ei muuten haittaa, mut vähän ärsyttää, kun tietää, et illalla saa väkisin koittaa pysyä hereillä ees yli yheksään...

Mulla oli kummityttö yökylässä ja kun neito heräs yöllä huomasin et huono-olo alkaakin jo klo 4, pieni homma saada tyttö unille ja nieleskellä oksennusta :(

Mä nukuin 13h tuntia yöllä ja olen ihan yhtä väsynyt kuin olisin valvonut koko yön. Illalla nukahtamista haittasi oksentelu. Sai juosta sängystäkin oksentamaan ja sama homma jatkuu aamulla. Närästää myös ihan pirusti. Päänsärky vie melkein tajun. Kiva olla näin paskana jo viikolla 6.

Lälly, I feel ya... Tämä on melko karmeeta. Just tein pizzaa kotona ja en suoranaisesti nauttinu makuelämyksestä.. vielä syönnin jäljeenkin yököttä... Eilen oli helpompi päivä. Odotan kauhulla 9 viikkoa.. pitäs hormoonit olla huipussaan..

Voin kertoo että oon poikki! Niin ihana kun onkin viettää aikaa kummitytön kanssa on se myös ihanaa kun saa vaan olla. Omasta takaa kun on 3 joista nuorin 2v on toi 1v tyttö (joka vierastaa miehiä eikä oo koskaa ollut missään muualla hoidossa) aika rankkaa hoitaa 26h eikä asiaa auta pahoinvointi aallot ja rankka väsymys

Täällä pahoivoinnit yltyny hyvin lamauttaviksi jopa. Sama herääkö yöunolta vai päikkäreiltä niin olo on ihan hirveä. Vielä ei oo tarvinnu oksentaa mutta lähellä on käyny. Pahana on nännien kipeys ja kiukkusuus. No oon vaan ajatellu et mitä pahempi olo mulla on nii sitä paremmin on asiat pienellä. ♡

Mulla on kans tänää ollu ekaa kertaa Kunnolla huono-olo. Pari kertaa miettiny, et pitääkö lähtee oksentaa. Näyttää tulevan aina noin tunti ruoan jälkeen.

Miuksu, oot sankari kun otat pienen hoitoon! Mä kaitsin tänään aamulla omaa 1-veetä ja yökylässä olleita 4- ja 6-vuotiaita vaan pari tuntia ja olin jo siitä ihan sippi.

Hahaha, kiitos :) vanhempansa menivät häihin eikä muita lapsenvahteja ollut saatavilla + et oltiin sovittu jo paljon ennen mun plussausta asiasta. Loppujen lopuksi meni paljon paremmin kun osasin odottaa. Hattua nostan teille joita väsymys sekä huono-olo vaivaa ja joudutte heräilee lapsen takia öisin. Itse nousin viime yönä ja oon ihan kuollut. Oksettaa, väsyttää, päätä särkee ja närästää.

Mulla on ne vähäisetkin oireet hävinneet kokonaan. Tai no väsyttää edelleen, mutta voi johtua myös esikoisen huonoista öistä. Niin ja naama kukkii..

Tänään se tapahtui sitten. Oksensin omille käsilleni. Heräsin parin tunnin päikkäreiltä ja koomailin vielä sohvalla. Mies tietenkin todisti tätä kaunista näkyä. Mulla kävi esikoista odottaessa parikin kertaa näin ja jos seuraa samaa kaavaa niin kohta ei pysy enää vesikään sisällä. :hungover:

Voi ei lälly :( mä en oo vielä oksentanu mut olo on tosi karsee aika ajoin.. happamia röyhtäsyjä pukkaa.. uusimpana pelkona nyt alkava kurkkukipu liekkö tässä kipeäksi seuraavaksi sitten.. eipä nyt kyllä huvittas tähän etomiseen lisätä kamalaa kurkkukipua tai yskää.. maitohappobakteereja oon syöny joulukuulta asti ja nyt ku sit ne loppu ja en oo pariin päivää syöny ni nytkö sitte tuun kipeäksi.. no huhhuh.. pitää varmaan kävellä kauppaan ostamaan lisää maitohappobakteereja..

Täällä alkany repäisykipuja ja muuta kivaa tuntua. Närästää myös kivasti. juuri sanoin miehelle että pelottaa ku tulee aika (toivottavasti) pahoinvoinnille en odota innolla mutta kärsin ilomielin siitä. Kkm raskaudessa loppu ku seinään rv9 ja iltrassa todettiin että keskeyty juuri silloin ku loppu pahoinvointi.. Päivä kerrallaan täällä mennään rv 4+4

Takaisin