Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei oo mitään pahaa oloa. Oireet aikalailla lieventynyt. Maha turvoksissa vaan. Voi kyllä olla sekin että tuo allergialääkkeiden lopetus on saanut mut ihan tukkoon, kaikki huomio poskionteloissa.

Mulla taas pahoinvointia on aamupäivällä ja iltaan mennessä helpottaa. Jo monta päivää mennyt samalla kaavalla. Ihan kuin olisi vähän myös närästystä, tuntuu sellainen paine kurkunpäässä ja joskus röyhtäyttää. En tiedä, kun närästyksestä en ole koskaan kärsinyt... :wtf:

Voi kunpa itsekin hehkuisin. Ainoa hehku mikä musta tällä hetkellä lähtee on kirkuvan punaiset kipeät finnit. Jos menee samaa kaavaa niin näistä pääsen reilu puolenvälin jälkeen eroon ja sit voi haaveilla siitä todellisesta raskaushehkusta.

Joo mullaki on olo kyllä kaikkee muuta ku hehkeä. On finniä ja on pörinää joka tuutista ja on hirvee olo jos ei oo ruokaa syöny tasasin aikavälein.. huomisaamu pelottaa jo valmiiks..

Närästykseen apteekista gavisconia avuksi. Vedenjuonti auttaa moneen vaivaan ja itellä ainaki jostain syystä foolihappo auttaa myös pahoinvointiin. Mehujää ja laihdutusjuomat esim. Nutrilet (myydään esim.tokmannilla) ni niissä paljo ravintoaineita ja vitamiineja et jos ei pysty syömää nyt normisti ni niitä sit juomaan vaan.niillä ei Sais normi ruokaa korvata mut minkäs teet jos ei mitään pysty. hedelmät pakasteen kautta on myös hyviä ar pahoinvointiin. Halauksia ja voimia,viimeistään 9kk päästä helpottaa! Trust me. Toista lasta odotan ja eka raskaus oli helppo ja tyttö tuli.nyt en voi sanoa samaa ja Tää on ihan alussa vasta. Nii et kovasti vaikuttaa siltä et raskaana oisin...

Saapa nähdä. Ensimmäinen aamu, kun on hieman kuvottava olo. Vielä en onneks haista tai maista mitään, tän flunssan takia. Toivottavasti ei tarvitse alkaa olee pää pöntössä. Yksi ihmeellinen asia tän raskauden aikana päivää myös tullut. Mua ei nimittäin särje päästä, eikä yhtään migreenin alkuunkaan ole siis ollut. Toivottavasti pysyykin näinhän. Panadolilla ei paljon tehä migreenissä.

Onko muilla ollu hiusten rasvoittumista? Mulla normaalisti ei rasvotu hiukset niin nyt ku käy illalla pesulla niin päivällä on jo rasvaset"D

Täällä! Joka toinen päivä on ihan pakko pestä hiukset. Eikä saliharrastus ja lenkkeily auta asiaa. Jokapäivä pesisin jos en olis atoopikko.

Joo mulla on kans paha psoriasis, jonka takia en saisi pestä tukkaa kovin usein mutta ittiå inhottaa olla likasillq hiuksilla :)

Onko jollakin ollut kipua alavatsassa? Mulla oli viikolla 4-5 pientä kipua ja tänään taas lenkillä alkoi sattumaan (vihlovaa kipua) kävelessä. Neuvolassa sanottiin, ettei ole vakavaa. Mitään vuotoa ei ole ollut. Nyt viikolla 6+1. Toivottavasti ei olisi mitään vakavaa. Ekaan ultraankin aikaa vielä :( Toivon, että olen ihan turhaa huolissani.

Mulla oli tos viime ja tällä viikolla päivittäin
Yleensä yskiessä, aivastaessa, tai nukkumaan mentäessä. enemmän mä oon nyt huolissani, kun niitä ei oo ollu pariin päivään :/

Mulla oli tos viime ja tällä viikolla päivittäin
Yleensä yskiessä, aivastaessa, tai nukkumaan mentäessä. enemmän mä oon nyt huolissani, kun niitä ei oo ollu pariin päivään :/
Mulla oli myös muutama päivä ilman kipuilua. Nyt iski uudestaan ja kivut oli kovempia. Toivottavasti siellä myös kaikki hyvin:)

mä ainakin pidän sitä kipua hyvänä asiana, et titetää, et sielä oikeesti jotain on. Toki kunhan se kipu pysyy hallinnassa ja ilman vuotoja. :)

Toiseen ketjuun jo kirjailin että uskon että kivut ihan normaaleja. Itselläkin ollut ajoittain :) kyllähän kun sitä miettii mitä kaikkea tuolla tapahtuu niin kipuilu kuulostaa ihan normaalilta ainakin omasta mielestä.. eri asia jos sit todella kovia kramppikipuja ja verenvuotoa, sitten vasta ite huolestuisin.

Mä ajattelen myös, että pienet kivut on vaan hyvä juttu! Eilen kans illalla pari tuntia nipisteli/vihloi välillä melko kovastikin, mutta ehkä se on hyvä, koska viime raskaudessa, joka meni kesken, ei vihlonut tai nipistellyt missään vaiheessa..joten haluan uskoa, että kaikki on hyvin nyt!!

Onko kellään ollut oireena palelu? Mä oon ihan umpijäässä sisällä toimistossa vaikka ikkunasta paistaa aurinko suoraan mun työpisteelle ja työkaverit hilluu t-paidoissa ja kesämekoissa. Mä vedin just villahuivin harteille, ranteenlämmittimet käteen ja tärisen silti kuin jossain kuumehorkassa, paitsi että en oo kipee...

Tissit on myös vähän kipeet edelleen, mutta pahoinvointia ei vaan kuulu. Mä niin toivoisin että oksuolo tulis, sais varmistuksen siitä että kaikki on pienellä hyvin. .

Terveisiä kahden viltin alta! Mä palelen kans ihan jatkuvasti. Kuuma suihku houkuttelisi, mutta jalat on niin lötköinä etten jaksa seistä.

Ite hain irtopatterin sängynviereen... Nii ja olin kuumeen ja flunssan takia pari päivää saikulla sillo ku en vielä tienny olevani raskaana.esikoiselta palelin myös kovasti. Sit Nii pahoinvointi/kuvotus jatkuu täälläki.mikään ei maistu saati haluta mut pakko ois jotain syödä.aamulla haistelin puhdasta juomalasia ko haisi niin pahalle... Menkkakipuja alavatsalla toivon et ne on merkki muusta kuin tuulimunasta tms.päivällä väsyttää,yöllä ei.

Takaisin