Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä aBu kipujen kanssa! Toivotaan, että tukivyöstä olis apua.

Mä jouduin lähtemään töistä just kotiin kesken päivän kun alkoi niin kovin huimaamaan ja tuli tosi huono olo. Terveyskeskuksesta sanoivat et voi olla siks kun mulla hemoglobiinit ollu tosi alhaiset. Menispä lepäämällä ohi...

Tsemppiä sinullekin minttu90!

Jotenkin suurin juttu on se, etten mä osannut varautua mihinkään tällaiseen! Okei, pahoinvointia yms tiesin voivan tulla ja että jos pahaksi yltyy niin pari päivää saattaa tarvita saikkua jaksaakseen. Ja tiedostin, että loppuraskaudesta voi tulla ties mitä. Mutta mulla ei ole vielä edes ensimmäistä neljännestä täynnä ja nyt takana viikon saikku sekä edessä kaksi.. :(

Jaksamista aBu! Leppuutahan ny ku kerta käskevät. Kerkii sitten myöhemmin miettiä taas, mitä tekee ja milloin :) Nuista vöistä voi olla apua. Ainakin mulla viimeksi autto raskausvyö kun liitoskivut alkoivat pitkälle ennen puolta väliä.

Tsemppiä aBu olojen kanssa! Toivotaan että helpottaisi vielä ettei tarttis syyskuulle asti saikkuilla.
Pitikin mennä valittamaan oireiden puuttumista, koko aamun vaan lepäilly kun on hassu olo ja äsken tuli aamupalat komeessa kaaressa ulos :/ kohta tarttis töihin selvitä, mutta ehkä toi oksentaminen autto vähäsen. Tosin otin päänsärkyyn 1g paraseramolia niin sekin varmaan ehti tulla ulos ennenku tehos :/

Voi ei! Onpa kurjaa jos tuo kestää abu läpi raskauden!
Mun entisessä työpaikassa työkaverilla oli just noin, et löystyi paikat jo alkutekijöissään, taisi saikuttaa ekan kolmanneksen jälkeen loppuraskauden oikeastaan kokonaan. Välillä kävi muutaman vuoron tekemässä, kunnes lääkäri oli antanut käskyn olla vuodelevossa loppuajan. Kaikki meni sillä kuitenkin hyvin, toki se varmasti oli raskasta kun joutui lepäämään käytännössä puoli vuotta.. :bored:

Tsemppiä aBu! Toivottavasti menis ohi kivut tai tukivyö auttaisi.

Mä tuskailen tätä kahtakin viikkoa ja vielä en ole edes valmis ajattelemaan et jatkuisi vaan.. Hulluksihan sitä vaan tulee!

Yritä aBu keskittyä ajattelemaan, että pienellä on sentään kaikki hyvin ja lepo on nyt teidän molempien parhaaksi!

Täällä taas maha todella kipeä syömisen jälkeen. :confused: Onko muilla samaa oiretta? Pienikin määrä ruokaa niin heti kivistää ja sattuu.

Nyt sitä todellakin toivoo, että pieni pysyy matkassa.. Ettei tartte jossain vaiheessa todeta, että eipä sitä enää sydän lyö tms. Nämä kivut kestää, kun tietää mitä on "palkintona", mutta..

Isot tsempit aBulle! Kurjaa, että sua noin koetellaan. Toivotaan, että tukivyöstä on apua ja ettei tarvii koko raskautta kärsiä kivuista.

Tsemppiä aBu! Toivotaan, että tukivöstä on apua. Toisaalta vaikka syy kipuihin on noin kurja niin koita lohduttautua ajatuksella, että syy on löytynyt ja että pikkuisella on kaikki hyvin. Kaikkea sitä nainen joutuu kestämään raskausaikana! Huh, huh!

Täällä oli edellinen raskaus täysin oireeton, näyttää nyt tämäkin sitten olevan. Turvotusta on mut jotenkin en itse sitä koe 'oireeksi'

Kiitos tsempeistä! Päivä kerrallaan, niin eiköhän tästä päästä eteenpäin. Ja tosiaan pari lepopäivää ja sen jälkeen oli jo ihan ok. Eilinen työpäivä ei vaan sopinut.. Eli kun lepäilee kiltisti, niin ei pitäisi ihan niin pahaksi päästä.. Kai. Mutta kyllä tämä tästä- viimeistään syyskuussa!

Jon_na, mullakin on välillä kivistänyt mahaa todella kovasti. En ole huomannut kylläkään, että liittyykö se syömiseen. Kuitenkin eilen illallakin vatsa oli kipeenä jonkun aikaa. Onneksi kipu on mennyt aina pian ohi, niin en ole ainakaan vielä enempi huolestunut. Ei kiva oire kuitenkaan.

Huh. Täällä alkaa mennä tää pahoinvointi aika sietämättömäksi. :hungover: Eilen puolet työpäivästä oksetti, nukkumaanmennessä oksetti ja heti herätessä oksetti. Kun ei oikein ole mitään mitä oksentaa, niin sylkeähän sieltä lähinnä tulee eikä se helpota tätä oloa ollenkaan. Tuntuu että tulee hirveä olo jos ei syö, mutta myös syömisen jälkeen rupeaa etomaan. Saa nähdä miten sitä pääsee tänään liikenteeseen. Nyt yritän juoda kahvia ja toivon että tää helpottais. Tämmösinä päivinä sitä vaan miettii et pakkohan tuolla masussa on joku olla kotona.

Täällä korkattu yrjöneitsyys! Esikosta (poika) en oksentanut kertaakaan ja pahoinvointikin oli lievempää. Eilisilta oli aika tuskaa olla töissä kun oli niin paha olo ja puolen tunnin ajomatkan kotiin sai ihan tosissaan pidätellä. Kotona piti sitten halailla pönttöä. Onko teillä muilla tullut oksentamisesta samanlaista, mulla nimittäin vetäisi molempien silmien ympärykset täyteen punaisia pisteitä, olikohan ne jotain petekia-juttuja? Tosi hehkeä fiilis, kiva lähteä tänään tämän näköisenä ravintolaan juhlimaan vuosipäivää :D Jospa pysyy ne ruuat sisällä!

Ruska: Ei ole kyllä tullut mitään silmänympäryksiin. Mun oksentaminen on tosiaan enemmän sellasta järkyttävää etovaa oloa ja kakomista. Sit saattaa tulla pieni puklu ulos, mutta missään vaiheessa ei ole kunnolla kaaressa oksennus lentäny. Melkeen vetäisin tänään sormet kurkkuun ku oksetti niin pirusti mutta ei tullut ulos ku sylkeä :dead: Ihme kyllä kahvi joka aina ennen aamuisin on saattanu aiheuttaa huonoa oloa, niin nyt se rauhottaa olotilaa. Oon varmaan niin väsynyt että kroppa on kiitollinen kun saa kofeiinia eikä jaksa heti ruveta yökkimään sitä pois.

Takaisin