Tsemppiä aBu kipujen kanssa! Toivotaan, että tukivyöstä olis apua.
Mä jouduin lähtemään töistä just kotiin kesken päivän kun alkoi niin kovin huimaamaan ja tuli tosi huono olo. Terveyskeskuksesta sanoivat et voi olla siks kun mulla hemoglobiinit ollu tosi alhaiset. Menispä lepäämällä ohi...
Mä jouduin lähtemään töistä just kotiin kesken päivän kun alkoi niin kovin huimaamaan ja tuli tosi huono olo. Terveyskeskuksesta sanoivat et voi olla siks kun mulla hemoglobiinit ollu tosi alhaiset. Menispä lepäämällä ohi...

Eilen puolet työpäivästä oksetti, nukkumaanmennessä oksetti ja heti herätessä oksetti. Kun ei oikein ole mitään mitä oksentaa, niin sylkeähän sieltä lähinnä tulee eikä se helpota tätä oloa ollenkaan. Tuntuu että tulee hirveä olo jos ei syö, mutta myös syömisen jälkeen rupeaa etomaan. Saa nähdä miten sitä pääsee tänään liikenteeseen. Nyt yritän juoda kahvia ja toivon että tää helpottais. Tämmösinä päivinä sitä vaan miettii et pakkohan tuolla masussa on joku olla kotona.
Ihme kyllä kahvi joka aina ennen aamuisin on saattanu aiheuttaa huonoa oloa, niin nyt se rauhottaa olotilaa. Oon varmaan niin väsynyt että kroppa on kiitollinen kun saa kofeiinia eikä jaksa heti ruveta yökkimään sitä pois.