Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itsellä ollut muutenkin vähän akneen taipuva iho niin toi teepuuöljy on ihan huippukamaa! Haju järkyttävä mutta tehoaa finneihin. Itsellä alussa iho pysynyt tosi hyvänä mut nyt tuli järkky iso näppy keskelle poskea, toivottavasti ei alkais enempää kukkia ...

Mulla on kanssa tota närästystä ja voin sanoa, että älkää ostako redufluxia (tjsp) hyi hitto! :wtf: Meinas lentää samantien pihalle kun yritin alkaa niitä pureskelemaan. :grin Rennie on paljon parempaa, vaikka sekin vähän ällöttää kyllä tässä tilassa.

Ei löytyny teepuuöljyä vielä, en ehtinyt kyllä kaikkia paikkoja koluamaankaan. Huomenna sit paremmalla ajalla :p

Hyvä kun aloitte puhuu, multa löytykin tököttiä pullollinen kaapista :) Joskus tullu tilattua. Mut voi yök tota hajua!

Ootteko huomannu et karvat kasvais nyt nopeemmin? Kun musta tuntuu et sais koko ajan olla alakertaa höyläämässä :D Mietinpähän vain viime raskaudesta oppineena, että pitäisköhän sittenkin kasvattaa kunnon puska. Karvojen ajelu oli nimittäin aika haasteellista, kun yritti mahan alle kurkkia. Muistan ku pari päivää ennen synnytystä oli pakko pyytää mies siistimään alakerta, että saatto mennä piirakka tällingissä synnyttämään :D Kaikkia hauskoja muistoja sitä tulee mieleen, et ei kai tää niin vakavaa oo.

Mullakin karvat kasvaa nyt nopeampaa...sama homma oli edellisessä raskaudessa, mahakin oli ihan karvan peitossa :D synnytyksen jälkeen sit muuttu niin et karvat kasvo tosi hitaasti. Hiukset kasvo viime raskauden aikana varmaa 20 cm.

En tiiä alakerrasta, mut sääriä oon ajellu nyt tiuhempaan o_O Voi ei nyt mä aloin stressata tuosta, et mites se " piirakka pietään tällingissä " sit lopussa. Miestä en pyydä siistimishommiin... :P Mut se puskakin voi olla vaihtoehtona huono? Hmmmmm! Ollaankohan vähän aikasessa näiden huolien kans...

Hei enkö mä ookkaan ainoa joka panikoi alakertansa kanssa. :woot:

Mä en siis kertakaikkiaan ala jos sinne pitää joku :_rr -puska kasvattaa, mutta toisaalta höylääminen alkaa olla ihan mahottoman haasteellista puuhaa jo NYT tän mun turvonneen pömppämahani kera...

Mä sheivailin alakertaa ison mahan kans sokkona. Pieni pelko persiissä, et jos tulee haava. Lopussa en sit jaksanu enää välittää, mietin et eiköhän ne kätilöt oo nähny kaikenmoista pusikkoo. :D Ja miehelle totesin, et jos häiritsee, ni saa etsiä uuden naisen ittelleen.

Mä oon valittanut täällä oireiden vähyyttä aikaisemmin...mutta tänään olikin sitten heikko olo, tajuton väsymys, ummetus, jatkuva pissahätä ja hirvittävä nälkä! Vietin päivän vanhemmillani, joten ihmettelen jos eivät arvanneet mun käytöksestä mitään.
Eihän nää oireet tietenkään mistään kerro, uskon edelleen vasta kun näen vauvan ultrassa. Ehkä viikon tai kahden päästä. :)

Mulla on iho aina ollu aikuisiälläni tosi huono, teininä ei kukkinu ollenkaan. Mutta esikon raskausaikana iho kirkastu ihan täysin! Samantien kun kuukautiset taas alko niin rupesi ihokin kukkimaan. Nyt on taas vähän samaan viittaavaa havaittavissa, ettei naama oo ihan niin näppyläinen kuin yleensä. Mun pitäs vissiin olla jatkuvalla syötöllä raskaana niin pysyis naama finnittömänä :D

Ja ite ainakin kasvatin viimeksi suosiolla luonnontilaisen puskan, kun ei vaan pystyny enää sieltä valtaisan mahan takaa sheivaamaan. Miestä pyysin ennen lääkärikäyntejä ja synnytyksen ollessa käsillä pikkusen napsimaan pisimpiä tupsuja lyhyemmiksi. Tosin tällä kertaa vois yrittää vaikka ite sokkona saksia karvoja, koska ainakin viimeksi loppuraskauden virtsankarkailu aiheutti kestokäryn alapäässä (too much info? :D ).

Pitää mennä kosmetologille sitten viimeisillään laittamaan paikat kuntoon, että vauva löytää ulos! No en kyl oo menossa! :laughing002

Hyi nyt voin todeta tän illan perusteella, että pahoinvointi on löytänyt tiensä mun luokse!! :depressed: Koitan mennä nyt ajoissa nukkumaan, jos helpottaisi! Aamulla ultra!

Mulla on aiemmista raskauksista ollut järkyttävää närästystä ja tokasta vielä pahempana! Alkaa tosin vasta noin puolivälistä raskautta, kun kohtu alkaa viedä enemmän tilaa. Nyt jos iskee taas närästys, niin aion kokeilla jotain Rennietä tehokkaampaa. Noita sai napsia neljästä kuuteen illassa ja silti piti lopettaa syöminenjo ennen kuutta ja nukkua istualteen. Örps!! :dead:

Vielä näki hyvin sheivailla huomista gyneä varten...laughing7

Ja mä oon loppuraskauksissa ihan sokkona sheivaillut. Ei ole tullut salissa palautetta kuitenkaan! :smiley-ashamed005

Muokattu viimeksi:
Joskus nulrempana kun piti kaikkea kokeilla, tuli käyyä brassi sokeroinnissa! Jonkin verran kirpasee mutta jumatsuikka, toosa oli pehmeä ku vauvan pylly varmaan kuukauden! Voin siis lämpimästi suositella! Eikä tartte ihmetellä ite mistä nyhtää ja miten! :p

Täällä kans karvat kasvaa nopeammin, ja kynnet kans!
En muista edellisistä raskauksista olleen ongelmia sheivauksen kanssa. Silmät kii ja sinnepäin vaan, se menee jo vuosien kokemuksella kuitenkin :wink

:laughing025:laughing021 Voi naiset! Mä voin kuvitella mitä tulee kun sokkona alkaa sohia, on siinä kätilöillä kahvipöytäkeskusteluja ens syyskuussa!
Jospa testais tota peiliä... Tai sit vaan antaa pusikoitua, jos ei vauva löydä ulos niin jospa siellä joku kandi olis mukana synnytykses ja pääsee sheivihommiin :P
Toi brassi olis kyllä hyvä, mut ei hitto en uskalla :P

MiM3 tsemppiä pahoinvointiin! Toivottavasti laantuu huomiseksi :)

Hahah! :D mä en kyllä muista vaikeuksia sheivailun kans olleen, et kai sitä just sokkona kokemuksen ja tuntoaistin varalla on sheivaillut. Itse oon ollut jo niin monta vuotta ilman pusikkoa, että en voi kuvitellakaan sellaista kasvattavani enää. Tuntuis jotenkin epäsiistiltä olo semmosen kans. :D

Mulla on ollut tänään aika hyvä ja vähäoireinen päivä - iloitsen siis! :)

Takaisin