Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Röyhtäyttää ihan älyttömästi ja vähän niinku närästäiski. Saa kaivaa varmaan pian taas rennie-paketin esille. :hungover:

Musta on tullut viimepäivinä herkkis :grin Tulee joku muka koskettava biisi radiosta, näen rakastavaisia telkkarissa tai pieniä vauvoja kaupassa niin huhhuh, repeen itkuun vaikka kuinka yrittäs estellä. Mutta voipahan kaikkeen sekoiluunsa tuumata vaan "ne hormonit, ne hormonit....." :smiley-ashamed005

Minä en normaalisti itkeskele. Ei vain ole juttuni. Nyt miehellä ollut viime päivinä hauskaa, kun olen nyyhkytellyt milloin millekin. Ohjelmille ilosta ja surusta.

Ei täälläkään normaalisti itketä, mut sitku se itkukohtaus tulee jostain pöljästä niin kohta ärsyttää naurattaa ja itkettää samaan aikaan ku tietää kuinka pöljästä itkee :D

Alkaa olla refluksioireita täällä. Koko ajan hikkailen mahanestettä.. vinkkejä?

Vain yksi sana: Rennie. Tai oikeastaan 2 sanaa: paljon Rennietä :D

Mulla tuntuu et röyhtäyttää kaikki mitä syön. Appelsiini erityisesti. Ja jopa maito :yuck:

Nyt alkaa muuten taas finnejä pukata. Alussa niitä tuli, sit iho rauhoittui, ja nyt TAAS! Mitähän keksis joka rauhoittas ihon... Vinkkejä? Kunnon teini-ikä pukkaa päälle. Isoja ja kipeitä pahkuroita.

Teepuuöljyllä saa kuivatettua ihonalaisia finnejä, sitä ite käytän. Ainakin body shopista saa.
Kaapissa oli samarinia, kai sekin on ihan ok kun ei rennietä nyt oo talossa?

Sannis täällä löytyy kans finnejä koko ajan :D ja selässä ihme näppyjä :) en tiedä mikä auttais

Teepuuöljy pitääkin ettiä jostain, kiitos vinkistä.
Body shoppia ei täällä ole, mut voiskohan luontaistuotekaupasta tärpätä?

Nelroni: sama juttu, ihan outoihin paikkoihinkin noita finnejä tuntuu nyt pukkaavan. Meinasin käydä tällä viikolla kampaajalla, mut mua alko ällöttää nuo hiusrajassa kumpuilevat finnit, niin päätin et ehkä ens viikolla parempi mennä vasta jos nuo pahkurat laskeutuis...:yuck:

Hemsku voi samariniakin käyttää :) Ennnen raskautta aina samarin auttoi ja rennie ei mitään ja nyt on pakko olla koko ajan rennietä ku aivan polttaa kurkussa :)

Sannis86, sitä teepuuöljyä olen itse ostanut ainakin Sokoksesta, isoimmista Anttiloista ja sit ainakin Lifestä :)

Mulle on tullut finnejä kaulaan. Kaulaan! :D

Sannis86 mulla on ihan sama! Finnejä pukkaa, hyh! :bag: Tiiä sitten millä noi saisi poies! Sisko mulle naureskeli, että mahtaa tyttö tulla kun finniä pukkaa. :grin

Mä olen teepuuöljyä ostanut Yliopiston apteekista :) Sitä finneihin ja sit kunnolla rasvaa, koska mulla finnit ilmestyy yleensä kuivan ihon takia.

larbatsov, joo kaulaan mullekin muutamia tullu, ja korviin, siis sinne sisälle :wtf: Ja jopa käsivarsiin.
Jihuu teini-ikä tuli uudestaan :eek:
Mä lähdenkin heti tänään ettimään sitä öljyä jahka töistä pääsen irtautumaan...

Tänään on mullakin kukkinu naama ihan kunnolla, onneks on saanu olla kotona. Tai ainahan mulla on näppyjä ollu mutta nyt niitä nousee koko ajan :/

Takaisin