Hei huonon hemoglobiinin omaavat! Unohtakaa rautatabletit, ei muuta kun ärsyttää mahaa eikä juurikaan monillakaan nosta hemppaa silti. Käyttäkää Floradixia! Tyhjään mahaan vaikka tuoremehun seassa aamulla ja aikasintaan puolen tunnin päästä ruokaa, eikä sillon mitään maitotuotteita niin imeytyy hirmu hyvin. Itellä autto viime raskaudessa viikossa (!!), ja tämä vasta loppupuolella kun olin ensin kokeillu melkolailla kaikki mahdolliset muut rautavalmisteet. Sukulaisella kanssa autto synnytyksen jälkeen, kun oli menettäny kovasti verta.
Neuvolasta ei vissin virallisesti saa tuota suositella, kun se luokitellaan rohdosvalmisteeksi, niinpä mä suosittelen :D
Oireista voisin semmosta kysellä, että onko muilla nivuset kipuillu? Mulla oli eilen semmosta tosi ärsyttävää jomotusta molemmin puolin. Seisominen tuntu kaikkein ikävimmältä ja makuullaan helpotti. Harmi vaan ettei ton esikon ja muuttolaatikoiden keskellä oikeen jouda makoilee :/ Epäilen siis, että kyseessä on liitoskipuilu. Esikoisesta tuntu liitoskipuja vasta loppupuolella raskautta ja sekin oli vähän erilaista. Voisko syynä nyt ollakin se, kun on synnyttäny jo aiemmin, että noi lantion liitokset ois "löysemmät" ja herkemmin kipuilee tokalla kierroksella? Mites muut uudelleensynnyttäjät?