Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa Abu, että vauva on oikeassa paikassa ja sydän sykkii! :Heartred Oon lueskellut täällä sivussa sun voinnista ja jännännyt! Itsellä vasen nivunen ollut hetkittäin tosi kipeä ja oon myös pelännyt, että onko baby oikeassa paikassa!
Mun on kai mentävä huomenna myös TKeen, poskipäät turvoksissa, nielua vähän ärsyttää ja yliesesti jotenkin kuumeinen ja lenssuinen olo, vaikkei vielä flunssaa ookkaan.. Noinkohan on poskionteloissa taaaaas tulehdus! :pale

Oliko labroissa Abu mitään vai katsottiinko kivut kohdun kasvusta johtuvaksi? Ja varmaan kipuihinkin osaa nyt suhtautua eri lailla, kun tiedostaa kaiken kuitenkin olevan kunnossa :)

Loistavia uutisia abu! Täälläkin on sun puolesta jännätty kovasti kaikki sormet ja varpaat ristissä

Labrat oli ihan hyvät. Röntgen kuvat olis normaalisti otettu, mutta eipä niitä raskaana parane.. jos ei helpota, niin ottavat osastolle ja miettivät voisko jotain tehdä (?). Kohtu takana ja se saattaa olla syyllinen. Seurataan :)

Ei tämä nyt näihin kipuihin toki auta.. Jos ei pahene, niin selviää, mutta sit kyl täytynee käydä taas itkemässä lääkärille jos pahenee vieläkin..

Tänään ollut parempi olo pahoinvoinnin suhteen, mut sit taas väsymys ollut tuplasti pahempi:eek:
Tissit myös niin arat ettei kohta voi ottaa enään rintsikoitakaan illalla pois..
Joku kyseli huimauksesta, mulla huimailee lähes päivittäin vaikka olisin juuri syönyt. Joskus jopa levätessä huimaa, toivottavasti menis pian ohi inhottava tunne!

Ahh kuinka ihanan lohduttavaa lukea muiden ihmisten oireista ja stressailuista saman asian suhteen!:cat:
Itsellä oli vuotoa viikolla 5 ja makasin sohvalla masennuksen partaalla melkeen koko viikon! Pikkuhiljaa se jäi sitten pois ja nyt reilu 2 viikkoa ilman vuotoa takana. Yksi keskenmeno taustalla ja se alkoi juurikin pienenä vuotona, joka yltyi ja yltyi ja lopulta vuosi monta viikkoa ja tuli ulos.

Jatkuvaa pahaa oloa on pitänyt, mutta nyt se on jo vähän helpottanut. Rinnat toki aristaa ja hemoglobiini oli aika alhanen kun töissä mittasin (117). Pitänee alottaa rautakuuri, maha kun vaan ei oikeen tykkää rautatableteista. :sour:

Tänään yökötti aamulla oikeen kunnolla, onneks on joustavat työajat niin menin sit takas sänkyyn kesken aamutoimien, ja puol tuntia myöhemmin töihin..

Mulle on ilmestyny suuhun pari rakkoa ja herpes keskelle huulta! Lisäks vielä perhanan kipeä finni saman huulen reunassa. Voi jessus... ei paljon naurata kun ei meinaa pystyä juomaan mitään, pillillä varmaan onnistus parhaiten.

Lilja toi Kyl helpottaa, et pääsee esim aamupalan jälkeen hetkeks huilaan. Auts kuulostaa ikävältä herpes ja rakot :( Mä muistan et esikon raskaudessa näillä viikoilla mulla aukes suupielet tosi inhottavasti,ja ilmeisesti johtu b-vitamiinin puutteesta. Mut bevita rasva sit auttoi. Mut et kyllä sitä kaikkia ihme oireita tulee eikä todella niin kivoja aina.

Hyvä juttu aBu, että vauvalla oli kaikki kunnossa!! Toivottavasti löytyy kipuihinkin jotain helpotusta!

Muakin huimaa! Nyt ihan viime päivinä olen huomannut ja välillä oikein kunnolla! Eilen menin nukkumaan, niin lähti maailma pyörimään, kun iskin pään tyynyyn ja suljin silmät. Kahdesti pii avata silmät ja ottaa kiintopiste ennen kuin rauhottui huimaus!

Kyllä nämä kivut vaan pahenee.. Ehkä se täytyy nyt yrittää selvitä vaan yöstä ja katsella aamulla, mitä tekis. Tukalaa kun mitenkään päin ei ole enää edes siedettävää olla.. :(

Mulla maistunut tänään koko päivän jokin kissanpissi suussa. Enkä tiedä syöneeni mitään erityistä, mikä tännois aiheuttanut. :confused:

Ja sit sitä perus pahoinvointia ja tissikipua. Tympii, mut pitää yrittää asennoitua, että tämä kenties elämäni viimeinen raskaus, niin yritettävä nauttia ja vaalia tätä kokemusta. ;)

Takaisin