Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
otitko Hope tyhjään vatsaan? Mie olen sen aamuöklön jälkeen alkanu ottaa aina vasta töiden ja ruoan jälkeen, ei tuu ainakaa nii pahana.

aBu, rohkeesti sit vaan hakemaan saikkua, jos tuntuu että et oo työkuntoinen. :)

Jotenkin tuntuu "väärälle" hakea saikkua, kun en oksenna tms. Täällä kuitenkin saa lukea, kuin osa oksentaa ympäri vuorokauden yms. Mutta nämä kivut ja jatkuva paha olo..

Höps! Mulle on nyt iskenyt jatkuva paha olo, mutta oksentanut en oo pariin päivään. Mieluummin ottaisin takaisin oksentamisen, koska se helpotti oloa ja ruokakin maistui. Nyt ällöttää kaikki ja on koko ajan huono olo.

Vähän alkaa tulee sellanen olo että miksi ihmeessä mä oon taas lähtenyt tähän hommaan :D

Koko ajan on myös nälkä mutta ei tee mieli syödä mitään.. toivottavasti menis tää vaihe nopeesti ohi.

Joo näihin lauseisiin voin yhtyä täysin. Tänään oli niin huono olo ja väsykin, että tuli ihan itku. :(

Tissitki on alkaneet paisua, pursuvat liiveistä. Ja masun möllykkä tosiaan alkaa tulla esiin. Ahdistaa töiden kannalta se. :confused: Huomenna ultra, niin toivottavasti siitä sais ammennettua vähän positiivisuutta tämän tän hetkisen ankeuden tilalle.

Myky: En ihan tyhjään vatsaan. Olin syönyt noin 3h sitten. Sit rupes tekemään mieli nakkeja ja vedin sitten niitä :D No tehtiin pizzaa ja rupesin nyt sit pieninä osina yökkäilee sitä pizzaa ulos. Ei onneks lennä kaaressa oksennus. Ja yökkäilyn jälkeenkin pystyin syömään vielä pienen palan! :P Joku sanoi että krapulainen olo ja tuntuu muuten just siltä...

Tää lähes oireettomuus häiritsee täällä. Välillä on vaan paha olo, jos ei oo syöny moneen tuntiin mitään. Viime raskaudes tiesin koko aika selkeästi kuitenkin odottavani, nyt tuntuu että ei sielä kuitenkaan oo mitään.

Sinsu älä huolestu, täälläkin tissit kipeät ja välillä etoo ja silti löytyi dopplerilla vauvan sykkeet :)

Kannattaa kokeilla Hope ihan ruokailun yhteydessä. ihan pelkkä banaanikaan ei riittäny mulle vaan piti ottaa heti päivällisen jälkeen. vieläki tekee semmosen närästyksen omaisen tunteen ruokatorveen. pitää oottaa, jos ei ala kroppa tottuu nii ton putelin jälkeen vaihdan merkkiä :confused:

Annelliilla huomenna jännä päivä,tsemppiä!

Hope toiset sanoo, rauta tekee huonon olon ja sitähän mama vitskuissa yleensä on. Itte passasin ne rautavitskut. Muuta ei Oikeen Tuu mieleen...

Tsemppiä huomiselle ultraan menijöille! :)

Täytyy tästä varmaan hipsiä sänkyä kohti, kun aamuyöhön unet varmaan taas jää.. :)

Nyt kyllä on varmaan kohta valtava kohtu, jos nämä vatsa + selkäkivut ovat kasvusta johtuvia!

Musta alkaa nyt jo vatsallaan nukkuminen tuntua inhottavalta, hetken vaan pystyy olemaan. Harmi, se on mun lemppari nukkuma-asento. Esikoisen synnyttyä oli jo sairaalassa pakko yrittää nukkua mahallaan, :D

Tsemppiä kaikille ultraan! :) Pitää huomenna ottaa vitamiinit ruoan kanssa tai syömisen jälkeen :) Yleensä kestän kyl rautatabletteja. Huomenna tulee myös täyteen rv 6+0 eli voihan se olla että pahoinvointi alkaa nostella kunnolla päätään. Voi että aika on menny hitaasti! :/

Abu mullakin tänään ollu illasta särkyjä. Selkäpuolella nyt ekaa kertaa ja tuossa kohdun seutuvilla tykyttää myös. Jospa siellä tosiaan venyy vaan paikat hurjaa vauhtia! :) Toivotaan että ihan harmittomaksi osoittautuu!

Tosiaan mulle apteekissa sanottiin, että vitamiinit ruuan kanssa. Ei siellä pahoinvoinnista mainittu, mutta kannattaa kokeilla varmaan jos pahoinvointia helpottais!? Kaikki kikkakolmoset testaukseen vaan! :)

Huomenna odotellaankin sitten ultrakuulumisia jihuu!! :)

Täälläkään ei muuten enää voi nukkua vatsallaan. Ensin kipuili rinnat öisin siitä, ja nyt jo mahan seudulla outo tunne jos mahallaan yritän nukahtaa. Selällään taas närästää, eli kylkiasentoa harjoitellaan... :P

Mä yökkäsin aamulla taas hammastahnan takia, vaikka vaihdoin merkkiäkin. Mutta ei auta, jotenkin se ärsyttää kurkunpäätä ja sit tulee nesteitä pihalle :/

Snuzzle harmi kun ei ole sellaista nappia kuin " Olen TÄYSIN samaa mieltä " nimittäin tossa suolakurkku asiassa, ne purkissa olevat on ihan liian makeita.. PÖNTÖSTÄ VAAN SUORAAN!

Hope- itsekin olen suolaisen ystävä.. en oikein pysty ajattelemaan mitään makeaa syötävää ja kyllä neutraalien ja suolaistenkin ruokien kanssa tekee välillä pahaa. Mulla ei ole mitään suosikkeja enään.. Yököttää ees ajatella ruokaa nyt. Mulla on alkanut tulemaan iltaisinkin huonoa oloa.

Belle_A mitkä viikot on meneillään? Mullakin on jotenkin ihmeen kaupalla pompannut masu.. vasta viikolla 7 mennään :)

Voin kyllä todeta että samaistun tosi moneen oireeseen täällä teidän kanssanne.. jos alkaisin niistä kirjoittamaan niin tulisi vaan toistoa siis :D Mulla on aika varma olo että poika on tulossa.. en tiedä miksi! Mulla on 10 päivää ekaan neuvolaan ja silloin on viikkoja 8 joten en tiedä ultrataanko mutta ainakin ne muut perus: sydänäänet, näytteet ja puheet siellä käydään läpi :)

Google on kyllä toisinaan vihollinen. Nyt epäilen, että jos nämä kivut jatkuu, niin pitäisi ehkä lääkärillä käydä pyörähtämässä.. Jatkuva kipu ei välttämättä ole hyvä merkki. Kai. Mutta päivystykseen en kyllä lähde. Jos jatkuu aamulla kivut, niin soitan töihin olevani kipeä ja sitten tk:hon.. Ei tässä kai muu auta o_O

Takaisin