Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mää oon kans jo viikon pitänyt raskaushousuja. Luulin, että mulla oli vain henkinen ahdistus normihousuista masun kohdalla, mut tänään huomasin, että kyllä se on kasvanut ja ihan todellista, kun perusleggarit kiristi masua hulluna.

Kyllä mullakin maha pömpöttää. Joka kerta peilin ohi kulkiessa sitä tiirailen, ja joo-o, on siinä muutakin kun se vararengas. Normisti jos turvottaa niin se vaan löllyy, nyt ihan selkeesti alavatsa on sellanen kumpu sen löllykän ohella o_O
Ihan normipainossa mä olen, mut en mikään hoikka, ja silti JO NYT!? Miten tätä ois tarkotus vielä ainakin kuukaus salailla? :D

Aa täälläkös noista äitiyshousuista olikin puhetta! Kerkesin jo kirjottaa niistä tonne toiselle palstalle. Mä en huomaa että maha pömpöttäis normaalia enempää, aina mulla tämänpainosena on pömppis ollu, mut tosiaan normifarkut painaa inhottavasti vaikkeivät varsinaisesti oo vielä pienet..

Kaks yötä menny vähän huonoilla unilla nyt:S Väsyttää kyllä, eilenkin yritin ottaa päikkärit, mut uni ei vaan tule.

Mulla ei housut paina, mutta kun on tällaista pahaa oloa niin "tiukemman mallisia" ei tee edes mieli kiskoa jalkaan. Onneksi on parit farkut, jotka on vähän edes löysemmät :)

Mullakin menee vielä normi farkut kyllä jalkaan, mutta saapa nähdä kauanko :P
Ei tekis mieli vielä mammahousuja mennä shoppaamaan, mut pakkohan se on jos pyöristyy tätä vauhtia. Jännä kyllä, et kiloja ei oo tullu vielä vaa'an mukaan ollenkaan. Eipä se pieni kyllä montaa grammaa taida näillä viikoilla vielä painaakaan o_O
Voihan sisu, vaun sovelluksen mukaan se ois nyt sentin pitunen jo :P

Nyt on kyllä kipeä vatsa. Osaako joku sanoa, missä menee normaalin raja? :>

Paha sanoa missä menee normi raja, mut puhelimessa neukkutäti sanoi, et jatkuva kipu joka ei mene levolla ohi, ei kuulu raskauteen...

Hmm.. Tämä on nyt pari tuntia särkenyt sellai jonkun verran + tullut pari kipupiikkiä.. Ja ne kipupiikit on kyllä aikamoisen kipeät. Seuraillaan meniskö ohi..

Käy pitkälleen lepäilemään , josko vaan kohtu siellä kasvaa niin kipuilee :) Mullakin oli sillon 5-6 viikoilla pitkäkestoisempia kipuja, just niin että välillä tuli niitä voimakkaampia kipupiikkejä kun ois veitsellä viillelty alavatsalla. Mut meni ohi kun köllöttelin sängyllä vaan tekemättä mitään. Kysyin neuvolan tädiltä tuota kun tuli puhe mun voinnista niin piti ihan normijuttuna.

Okei.. Ei ole oikein hyvä nyt kyllä makuullaan eikä istuallaan eikä oikein mitenkään päin. Mutta ehkäpä siellä vaan tosiaan kohtu kasvaa :)

Mulla on ollut tänään tunteet toooosi pinnassa. Aloin itkeä kotimatkalla, kun appivanhemmat ei pysty hoitaman esikoista nt-ultrapäivänä. Sit itkin sitä, et jos mies ei pääse mukaan. Sit sitä, että mitä jos sieltä ultrasta tulee huonoja uutisia. Telkkarissa joku synnytti, se sai itkemään. Huhhuh.

Täällä oltu kans aika tunteet pinnassa tänään. Ihan piti nauramaan alkaa itkun keskellä, ku kuunneltiin Anoppilaan ajessa vanhaa Apulantaa. Alko ensimmäiset soinnut kuulumaan kaiuttimista nii mulla nous pala kurkkuun, yritin siinä sitte miehelle kertoa, että jännä miten nää vanhat biisit vielä ni koskettaa, ni meni kesken lauseen ihan itkuksi. kyyneleitä piti valuuttaa joku 10 minuuttia ennen ku rauhottu. Mies totes, että "jaahans, täytyypä pitää kahvipöytäkeskustelut melko platonisena, jottei paljastuta ennen aikoja" :D

Kyllä nämä vatsakivut ehkä yön aikana jonkin verran helpotti. Tosin tilalle tuli aiempaa kovempaa alaselkä kipua. Ja yöllä heräsin kamalaan painajaiseen, jossa kipujen lisäksi oli alkanut vuoto :( onneksi vuotoa ei oikeasti ole näkynyt..

Tsemppiä abu! Monilta oon kuullut, että on ollut vatsa- ja selkäkipuilua alkuraskaudessa. Turhaan varmaan murehdit, mutta jos olet tosi huolestunut, niin voithan soittaa vaikka terveyskeskukseen ja kysyä sieltä, onko tuo normaalia vai olisiko syytä tulla käymään lääkärillä. :Heartpink

Täällä on selvitty vatsataudista! :dance011Nyt taas ruoka maistuu.. Ainoot oireet on unettomuus, tissikivut ja välillä menkkamaiset kivut. Tuntuu ihan ihmeelliseltä, et tuolla mahassa muka olis joku... Vielä kymmenen päivää ultraan. Aika ei oo varmaan koskaan menny näin hitaasti :grin

Minttu onneksi tauti on voitettu! :) meinasin nyt katsella ainakin tämän päivän, että miltä näyttää ja huomenna mietiskellä uudelleen..

Selkeesti herkemmällä täälläkin tunteet. Ajelin yksi päivä ihan rauhassa jonnekin ja radiosta tuli se biisi, joka kertoo venäläisestä ruletista (solders pull a trigger...). Varmaan satoja kertoja tuonkin kuullut, mutta nyt meni sanat niin sisään, kun kuvittelin sen tilanteen, että aloin yksinäni itkeä! :grin Ei todellakaan mun tapaista heh!!:p

On tää jatkuva krapulaolo kyllä aika pyllystä :/ Vähän alkaa tulee sellanen olo että miksi ihmeessä mä oon taas lähtenyt tähän hommaan :D
Koko ajan on myös nälkä mutta ei tee mieli syödä mitään.. toivottavasti menis tää vaihe nopeesti ohi.

aBu, mullakin noita vatsakipuja päivittäin. Ei ne kauheen kauaa kerralla kestä, mutta kuitenkin. Oudosti muljuu mahassa, ja välillä just niitä kipupiikkejä.

Täälläkin vaivannut vatsakivut. Tykkään tulisesta ruoasta, mutta eilen taisin vetää yli kun koko illan maha poltteli ja oli sekaisin. Tänä aamuna kans hieman vatsakipuja, mutta toivon että johtuis vielä eilisestä ja menisi ohi. Rinnat ei oo niin arat joten ainoina oireina nyt on hieman etova olo ja iltaisin palelu. Toivottavasti siellä nyt olisi joku kotona! Vuoto ei täälläkään ole alkanut onneksi. 9 päivää ultraan...

Takaisin