Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lohduttavaa kuulla, että muillakin näitä kipuja on.. Jotenkin vaan, kun ei tiedä, missä menee "normaalin kivun " raja. Ja mietin, että tämä selkä -vatsakipu alkaa vähän jänskättää, kun huomenna pitäisi taas selviytyä töihin. Ensimmäiset tunnit tod.näk. tavaroiden kantoa, siivoamista..

Mulla ei tm:ssä muistaakseni ollu mitään vatsakipuja joten hullua kyllä, pidän tätä hyvänä merkkinä. Kunhan ei pahenisi! Tsemppiä sinne kipujen kanssa aBu ja toivotaan että kaikki olis hyvin maha-asukeillamme :)

• Tykkään
Reaktiot: aBu
Mullakin tissit kutisee varsinkin iltaisin kun ottaa liivit pois :P mitenköhän isoks nää meinaa heti alkuunsa kasvaa. On liiviostoksille lähdettävä pian jos ei tasaannu tuo turpoominen o_O

PePa, mulla kans jatkuva krapulaolo, ei yökötä mut ruoka ei maistu eikä mitään huvita tehdä. Ja kuitenkin koko ajan nälkä. Tuntuu ihan ylivoimaiselta ajatellakin, että pitäis lähteä kauppaan.. taidan tyytyä viereisen Hesen tarjontaan tänään..

PePa mää kans usein naureskelen, että mihinkä tässä on vielä lähtenyt :D Mut täytyy olla vähä yllytyshullu, eiks ni ;)

Abu voi olla, että kun sulla ensimmäinen niin kivut saattaa olla voimakkaitakin. Mulla oli kans esikoisesta tosi paljon ja nimenomaan semmosta pitkään jatkuvaa menkkajomotusta. Särkylääkettäkin taisin joutua ottamaan. Nyt ei oo niinkään ollut, mut kaikin puolinhan tässä on jo kertaalleen plösähdetty :D Juu mies sano että eikös se toinen yleensä vaan pujahda pihalla, tuskimpa kuitenkaan! Tässä taas nähdään tää miehen järjenjuoksu :D Mut eiköhän kaikki ole ihan hyvin :)

Mulla oireilu on niin minimaalista, et alan jo epäileen, että ketään on kotona :S

Mä oon niin särkylääkettä vastaan nykyään. välttelen viimeiseen asti. Niitä kuitenkin söin 3,5v päivittäin paljon, liikaa.. Nyt toivotaan, että maksat ja muut ei saanut vaurioo. Niin teen vaikka kuolemaa ennenkö suostun kipulääkettä ottamaan :D täytyy toivoa, että siellä vaan joku kasvaa ja kaikki olis hyvin :)

Tää voi nyt vaikuttaa tosi oudolta, mut mää oksensin jus ja oon siitä niin ilonen. Jee, mulla on oire :) Sannis, jos laitoit tuon tuleen, niin kiitos! Helpotti mielenrauhaa kummasti.

Joo Helmi, mulle riitti se yhden illan kuvotus niin laitoin sen sulle sit tulemaaan seuraavaks :) Toivottavasti ei tule pitkäksi aikaa sun vieraaksi :wink

Oi voi näitä tunnekuohuja! Talent pyörii taustalla ja tippa linssissä katson esityksiä :'D

Kerranki näin päin et jippii! Olo ainakin vielä huomattavasti helpompi. Etoo vain kohtuullisesti ja yökkiä ei juuri tarvi Ja viime yö tuli nukuttua oikeen hyvin. Mut näinhän se sitten nousee esiin epäilys,et onko kaikki ok. Huomiseen pitäs malttaa ku aamulla ultra. Voi olla et ens yö ei menekkään ihan niin hyvin.

Minulle on tullu viime päivinä ihan älytön väsymys yhtäkkiä.. Silloin on ihan pakko mennä edes köllimään sohvalle. Asiat välillä jääny levälleen kun ei ole jaksanukkaa. Pahoinvointia yleensä iltasi ja maha kipee tai tuntuu silt että vatsalihasten jännittäminen aiheuttaa välil tukalaa oloo.. vois olla maha vaan niin löysäl. vielä ei ole vatsaa kauheasti turvottanut. Alkanut viime raskauksis se rv 8 jälkeen. Mulla alko maha näkymään vähän vasta rv 20 jälkeen ja vielä rv 30 oli vielä pieni ja soma. Rv 33 maha sit yhtäkkiä kasvo vielä isommaksi. :D Saa nähdä milloin nytte alkais näkymään. :) sitä ootelle.

Karsee väsy, mutta samalla unettomuutta. Nälkä koko ajan, mutta mitään kotiruokaa ei tee yhtään mieli.

aBu, sama homma, että särkylääkkeisiin turvaudun vasta sitten viimesenä keinona. Sairaan kivuliaat menkat mulla on ollut jo vuosia, vaihtelevasti, niin särkylääkkeitä on joutunu syömään ihan liikaa. Sinällään mietin, et kun menkkoihin mulla liittyny nuo tosi kovat kohtukrampit jne, niin oisko mahdollista, että vatsakivut ois just noita kohtukramppeja vaan..

Onkohan noissa vitamiineissa jotain? Aloitin tänään ja ajattelin ottaa tälleen illasta kun useat valitteli pahaa oloa. Hetki sen jälkeen tuli nälkä ja söin, sitten alko oksettava ja etova olo. Yök. Muutenkin niskat jumissa ja sen takia hedari..

Tänään kyllä taas sellainen päivä, että hanskat olis voinut heittää tiskiin. Aamulla jopa ehdin kuvitella, että tänään on hyvä päivä. Mitä vielä! Vatsakipua, selkäkipua, jatkuvaa pahaa oloa. Pahaa tekee. Toivon todella, ettei huominen ole tällainen.. Miten tällaisella ololla mitään töitä tekee? o_O Tällaiset sunnuntai avautumiset tähän väliin..

Takaisin